Maaliskuisia mietintöjä

Leivot ensin ja siivoot sitten. Leipomisesta tulee kuitenkin sotkua. Ja sit jos et jaksakaan siivota, niin onpa herkkuja mieltä piristämässä!

Mulle on monta kertaa tolkutettu neuvolassa, että pölykoirat ei hauku. Siivota ehtii toistekin. (Sanon minä, joka just viikonloppuna kuurasin aivan sekopäisenä, vaikka joudun pyytämään miestä ottamaan imurin kaapin alahyllyltä, kun en itse taivu.)

Meiän postimerkin kokosessa keittiössä ei paljon leivota jos sitä ei oo siivottu ensin :D Mut ehkä leivon jotain mihin ei tarvita paljoo pöytätilaa niin sit vois onnistua!

Nyt sen päätin ja varasin lääkäriajan, eli kolme päivää enää töitä ja sit jään kotiin.

Ja heti piti vielä muokata kun sattui pieni laskuvirhe eli viisi päivää töitä.

Mä oon kotona nyt 5:ttä päivää, ja täytyy sanoa et stressi nukkumisen onnistumisesta on poistunu :) En tajunnukaan, et oon tosiaan kärsiny monta vuotta ihan työvuorojen ja työn takia! Nukun nyt ihan omassa tahdissa, en ehkä maailman parhaiten, mut niin ettei kiukuta ja ahdista joka päivä. Elämä on alkanu tuntumaan siltä, millaista se oli joskus muinoin. Ihanaa :hello2

Tää on ihan toivotonta tämä työnteko. Mun aivot on aivan tauhkaa. Motivaatiota ei ole pätkän vertaa.

Kaks päivää vielä... Ja arvatkaa, onko mulle perjantaille buukattu koulutusta? Siis minä koulutan. Yritän tässä tehdä koulutettavasta järjestelmästä työohjeita ja oon aivan kypsänä. Blaa blaa blaa.

6.jpg

Tuttu tunne Aretha. Tiedostaa, ettei joudu enää kauan tekee töitä, niin motivaatio lähtee käveleen samantien. :)

Itsekin koulutin äippäloman sijaisia.. huomasin käyttäväni paljon sanoja "ei sen oo niin väliä" tai "ihan sama" :D

Mä oon saanut parilta kaverilta viime päivinä uutisia, että vauva tulossa syyskuussa. Mun eka reaktio on joka kerta, että mitä, miten te muka voitte vielä tietää?

Mulla alkaa selkä sanoo sopparia irti :sad001 Tänäänkin oli otettava särkylääke heti kun töihin pääsin. Jotenkin se 8h töissä alkaa olla jo liikaa... Puolikasta päivää voisin tehdä! Nukkuminenkin on niin hankalaa jo, että väsyttää vaan pitkin päivää. Huoh. Katotaan nyt miten tän mamman käy. En haluais jäädä aiemmin saikulle mutta kohta alkaa tulla raja vastaan :sad001

Mimmma, täällä myös perehdytetty sijaista: 'no, mä oon tehnyt sen näin, mut en oo kyl varma onko tää nyt se virallinen tapa' ja 'ei se nyt oo niin tarkkaa tekeekö sen näin'. 2,5 viikkoa töitä ja sit lomalle lompsis ja sen jäljeen äitiyslomalle - ajatukset on kyl jo kaikessa muussa kun työn teossa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä kans pitäs viä kestää 2, 5viikkoa :) oi että,kevät vauvahan on ihan paras juttu! Saa nauttia säistä, ei pakonomaista sisällä kykkimistä 8h päivässä! ! Jeeee

Jollain ihmeen kaupalla sain koulutusmateriaalit tehtyä. Huomenna ajattelin käyttää aikaani sähköpostin siivoamiseen ja arkistoimiseen. Perjantai-aamuna vedän sen koulutuksen ja lounaan jälkeen aattelin taputella mahaani, keräillä vähän henkilökohtaisen omaisuuteni työpöydältäni ja iltapäiväkahvien jälkeen toivottaa soronoot.

Miten sitä osaa olla, kun kaikki maailman aika on vain itselle? Mieskin kielsi siivoamasta kaiken aikaa. Toivottavasti tulee hyvät kelit, niin voin nautiskella auringosta parvekkeella.

Mulla olis vielä kans yks perehdytettävä työntekijä tulossa ens viikolla. Eli viimeiset pari viikkoa menee uuden naaman kanssa. Olisin kyllä halunnut nauttia vaan vanhoista ihanista työkavereista enkä olla vaan sen uuden kanssa. Mutta toisaalta se on mulle helpompaa kun voin pistää sen hommiin ja itse katella vierestä :wink Noh, pidän sit pidennetyt kahvi- ja ruokatauot niin näen ihania työkavereitani mahdollisimman paljon ennen äippälomaa. Mihin tää aika on mennyt?

Kävinpäs sitten illan kähmeessä päivystyksessä saamassa ab-kuurin poskiontelotulehdukseen. Ehdotteli huuhtelua, mutta en uskaltautunut. Jospa tää tauti alkais tästä taipua :)

Mulla ei muuten enää tihku maitoa ollenkaan muuten kun suihkussa. Aika hassua että sitä tulee nyt vähemmän kun joskus viikko sit!

Takaisin