Maaliskuisia mietintöjä

Tänään taas lääkäri käynti ja se kaks viikkoa sairaslomaa ku lääkäri ei enempää pysty kirjottaa..neuvolan täti oli jo hoitanu sen sairasloman mut kuulemma kuitenki täytyy näytillä käyvä lääkärillä ku nuita supistuksiakin rasituksessa tulee. Oisin toivonu et saisin äitiysloman alkuun asti saikkua niin ei tarttis sen pomon kanssa enää tekemisissä olla mut ei auta.

Tuota en ymmärrä. Mä sain automaattisesti saikkulapun äippälomaan asti, eikä lääkärillä ollut mitään ongelmia kirjottaa sitä. Laskeskeli vaan et kumpi pitää olla A vai B lappu, et ylittyykö 60 arkipv..

Vähän on täälläkin kummalliset tunnelmat. Kävin heittämässä laatikollisen kierrätyspaperia työpöydän reunalta ja ihmetellyt mitähän kaikkea pitäis vielä ens viikon aikana muistaa hoitaa.

On mulla sitten seuraavallakin viikolla ma-ti töitä, mutta ne pyhitän sille että siivoan huoneeni, siirrän datat turvaan yms yms yms. Ja rupattelen ihan kamalasti kaikkien työkavereidan kanssa ja syän kakkua :)

Juu mieki sain marraskuussa äippälomaan asti saikkua, mut peruin sen, et enemmän saan rahaa työttömänä ja työkkäri kirjoitti jo aiemmin miulle, et kirjottaavat työnhaun suoraan äippälomaan asti.

mäki oon saanu pitempiä pätkiä saikkua o_O aika outoa jos muka ei voi enempää kirjottaa....

Toki lääkäri voi, mutta taudinkuvasta riippuen aina miettii että pitääkö jossain kohtaa arvioida uudestaan vointia ja silloin kirjoittavat vain pätkiä. Monet haluavat kontrolloida voinnin välillä ja tarkastaa potilaan voinnin, tapauskohtaista sanoisin.

Mulla on sellanen olo etten enää pysty seuraan näitä keskusteluja. :( Oon niin väsyny että tipahdan koko ajan kärryiltä ja unohdan mitä oon just lukenu. Mitään en saa ainakaan ite kirjoteltua. Ei taida olla musta höpöttelijäks taas tänäänkään...

Huomenna sit parempi päivä! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Vanhempien luona käymässä. Ihan mukavaa ja toisaalta niin ahdistavaa.

Ja nyt aika surullistakin. Mä en teidä miten tänne onnistuu vierailut enää sitten kun ipana on maailmassa. Äiti on hamstraaja ja asumus sen mukainen. Ei tänne voi tuoda pientä lasta. Eikä äidin terveys kestä oikein meillekään matkustelua kun välimatkaa on. :sad001

Oon jo ehtinyt vaikka sun mitä: laittanut aamupalan, leiponut raparperipiirakan, siivonnut keittiön, imuroinut ja pessyt koneellisen pyykkiä. Ulkona ois hirmu kiva sää, mutten uskalla lähteä kävelylenkille kun jo imuroinnista tuli mahankiristystä. Tuun mökkihöperöksi, jos pitää kuhkia sisällä virittelemässä itselleen tekemistä, koska se tekeminen on sit aina jotain kotitöitä. Shoppailemaan ois kiva kans mennä, jos jaksais pidempään kuin puoli tuntia.

Mitähän tässä nyt sitten keksisi. Kai se on käveleskeltävä etanavauhtia lähikauppaan maitopurkkia hakemaan.

ei olis pitäny käydä lenkillä :eek::confused::sad001

mun tekis hirveesti mieli tehdä mustikka-rahka-piirakkaa ja lähtee kans kaupoille, mut nyt kyl jynskyttää niiiiiin kovaa, et en tod ole menossa :eek::eek::eek:

Joo-o, arvatkaa kuka osti sieltä kaupoilta myös kylppärinkuurausaineen ja kuuras kylppärin katosta lattiaan? Heipparallaa. Tulkaa nyt joku pysäyttämään. Mies kommentoi, että oot semmonen tehopakkaus, ettei väliin ehdi. Totesin, että tämä palvelu ei enää pitkään jatku. (En tod aio tehdä kuin välttämättömimmät kotityöt, kun vauva tulee. Siis ruokin itseni ja pyykkään, that's about it.)

Mä tässä laiskana MAKAAN SÄNGYSSÄ, masua supistaa ja silittelen vähän vauvan päätä :D

Takaisin