Maaliskuisia mietintöjä

täälläkin tasan 31+0... mut kyl tätä on jo odotettuki...!!!!! tuol omilla sivuilla lukee "enää 9vkoa laskettuun aikaan" siin pitäis kyl ehkä lukee "enää 9kk laskettuun aikaan"......

Täällä 30+0!!!!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Onpas täällä paljon osunu laskettuja aikoja torstaille! Kaikilla tuntuu olevan tasaviikkoja tänään :)

:D en oo ees viikonpäivissä ajatellu... aina vaan päivämääränä, kannattaisihan ehkä muistaa myös että mikä viikonpäivä on ku esikoinen syntyy...

34 viikkoa posahti ekoilla! :) Huhuiiii! Se voi olla että jo 3 viikon päästä ekat miettii synnytystä ennakoivia oireita, jotkut voi olla jo synnärillä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ja toi 3 viikkoa kuulostaa niiiiin lyhyeltä ajalta :O Ihan menee kylmät väreet kun miettii!

Mulla ainakin on tää henkinen valmistautuminen synnytykseen alkanut jo täysillä, olen niin rauhallinen koko ajan!
Outoa on että näin loppuraskaudesta alkaa tekemään mieli seksiä, kai sekin on joku luonnonkeino saada paikkoja kypsymään.
Luolamiehethän ne kävi aina raskaanaolevia vuorotellen lykkimässä.. Ja joku hormonihan siinä vahvistuu kun saa siemeniä kohdunsuulle, en vaan muista enää että mikä..

Spermassa olevat aineet on kohdunsuuta kypsyttäviä. Oksitosiinia erittyy sitten orgasmissa. Muttei ne synnytystä käynnistä, ellei vauva ala erittää omaa hormoniaan, joka käynnistää synnytyksen.

Niin onhan se kypsentävä vaikutus todettu, mut mää en usko et se sen nopeemmin tulis vaikka paukuttas 24/7 :grin Ja nytki lekuri sano mulle ku kyselin asiasta ton sairaala reissun jälkee et onko se nyt kielletty sit ettei lähe aikasemmin tulemaan, että jos en saa siitä supistuksia niin se on sallittua. Tosin mullahan nyt on tuo tilanne täysin eri kun se jo oli tulossa :)

Liisaa: 3vkoa lyhyeltä ajalta? No miust tuntuu hirmu piiiitkältä.. + 1 kokonainen pvä siihe lisäks..... + tätä puol päivää.... Hälp. Voisin nukkua synnytykseen, kaipa se unessa meniski aika nopeemmi.

Ei käynnistä sperma mitään, mutta mulla on paikat olleet pehmeät rv 25 asti, joten onhan se hyvä tsekata mikä tuolla alhaalla on.
Ja seksi polttaa kohdunsuulla :/
Ettei sit tarvi myöhemmin katua kun ei käynyt tsekkaamassa.. Nimittäin kyllä se täysiaikainen vauva on aina parempi kuin ennenaikainen ;D

No paikat usein on uudelleensynnyttäjällä pehmeät. Mut hyvä tsekata jos huolestuttaa!

Mun paikkoja tuskin saa enää millään konstilla kiinteiksi :grin

Täällä liputetaan raskausviikkoa 30+0 :) ja mäki vetäsin aurajuustoa.. Tosin täytettyjen herkkusienien kera joten uunissa kävi.

Voi ei mikä hassu tunne! Eilen havaittu eka hikka ja nyt parhaillaan taas sama käynnissä. Tuntuu aika mielenkiintoiselta kun tuolla häpyluun tietämillä hikottelee :grin tai oletan että tämä tasainen jypytys on hikka..

Mun siskolla kolme lasta, ei yhdestäkään ole ollut pehmeät kuin vasta kun on synnytys lähestynyt ja hänellä jokainen synnytys on käynnistetty, 2 lapsista yliaikaisia ja jokainen kestänyt 18-22 h ennen kuin on saatu maailmaan.. Siinäkin on muutama yleensä tehnyt poikkeuksen :)
Mutta tosiaan, jokaisen keho on omanlainen!
Yleensä ja yleensä voi olla YLEENSÄ tai sitten ei!
:)

Mullakin on alkanut tehdä mieli seksiä taas ihan koko ajan! Vähän aikaa oli hiljaisempaa. Toi mies taitaa vaan oikeasti olla vähän järkyttynyt siitä että vieläkin pitäisi uskaltaa, siitä on tullut viime viikkoina ihmeellinen siveyden sipuli. Ja onhan tää mun nykyinen pötsi vähän eri luokkaa kuin se masu, jota se pari kuukautta sitten kehui somaksi ja seksikkääksi.

mm ja mä olin jo esikoisesta 2cm auki rv 38... lörppö mikä lörppö :p

Musta on ihanaa, miten yksilöllisiä me ollaan, eikä ole mitään yhtä totuutta näissä asioissa! Ja siinä se hohto onkin, et oppii itsestään uusia asioita.

Takaisin