Maaliskuisia mietintöjä

Niin on,täällä toinen vaihtoehto ois myös et oltas vastasyntyneen vanhempia tai vasta synnyttämään menossa.kaks meni kesken niin vähälle aikaa. Onneksi on nyt tämä hikottelija tuolla massussa ja toivon enemmän ku mitään muuta et tää sit päättyy tosi onnellisesti! <3 nautitaan nyt näistä!

kyllä!!! ja kyllähän nyt ollaan jo soudettu sen verran pitkälle ja näitä ihania selviytymistarinoita luettu, niin josko sitä uskaltais kohta päästää irti menneestä ja iloita :love2 edes vähäsen......:)

Kelle muille tulee vauva lehti? Suosittelen! Tuli hyvä mieli sitä luettuani :) ihania juttuja! Cosmot katkolle ja vauvalehti tilaukseen! Ensimmäinen lehti josta on hyötyä!

Itselle aiemmin tuli Vauva lehti ja tykkäsin kyllä kovasti :)

On alkanut tuleva jännittämään ihan tosissaan! Ei olla meidän vaunuja saatu vaihdettua kun ei varallisuus riitä niin se heti rajoittaa lasten kanssa liikkumista sitten toisen synnyttyä kun ei ole kuin yksipaikkaiset vaagenit. Tykkään kuitenkin kovasti vaunuilla liikkua ja ainakin esikoisen kanssa on tullu kilometrejä vaunuillen aika mukavasti varmasti. Pelottaa vähä siis totaalinen jämähtäminen kotiin kahden pienen kanssa. Ja sitten vielä kun nyt raskauden loppu vaiheilla on alkanut tosissaan ottaa voimille esikoisen hoitaminen niin mietityttää aika kun on synnyttänyt ja kahden pienen kanssa päineen kotona. Saahan sitä kehonsa takaisin ja voimatkin sitten taas palautuvat, ainakin toivon näin :D
Kauhee marmatus mutta olikos täällä muitakin äitejä joilla jo lapsia pienellä ikäerolla? Miten se vauva- ja taapero arki samaan aikaan sujui?

Hyvin sä pärjäät, Elisha! Aika nopeasti siihen uuteen arkeen tottuu kahden pienen kans. Meillä 1. ja 2. väli se 1v5kk ja nyt tulee 3. ja 4. väliksi alta 1v3kk. Eikä mua pelota.

Päivä kerrallaan otetaan ja kaikkeen tottuu ja venyy. Ja se tosiaan helpottaa, kun saa tän pallon pois eestä ja kroppansa takaisin.

Tulee vauva lehti ja tykkään kyllä paljon! :) se kaksplus ei muhun oikeen iskeny,siellä on ollu yleesä yks tai kaks hyvää juttua,vauva lehti tulee luettua kannesta kanteen! :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mulle ei tuu mitään lehtiä. Yks päivä lehtikauppias soitteli ja sanoin, että en tilaa mitään. Oli sitkee tapaus ja intti, että miks en. Heitin sitten, että ei oikeen ehi kunnolla keskittymään ku tosiaan neljättä tässä odotan. Linjalla tuli ihan hiljasta ja sit myyjä totes, että laittaa mun kohalle merkinnän etteivät hetkeen häiritse :p

Elisha: Ootko kahlannu noi tori.fi yms. sellaset läpi? Mä löysin tosi hyvässä kunnossa olevat tuplat 50 eurolla. Myös sisaristuimia vois olla kaupan. Tai sit toinen kantoliinaan tai -reppuun. Varmaan tekis kuitenkin ihan hyvää liikkeelle jollain konstilla päästä ku oot siihen tottunu. Ja mä uskon kanssa, että sä selviit niiden kahden murusen kanssa ihan hyvin.

Mä haluisin tilata sen vauva-lehden, mutta multa ei irtoo senkään vertaa ylimäärästä rahaa että raaskisin :/ Kaupassa oon selaillu ja se on kyllä vaikuttanu luettavalta!

Mulle tulee Kaks Plus, mutta liputan Vauva-lehden puolesta!
Myös Kunto Plus tullut 1 kk, itse pidän enemmän jälkimmäisestä.
Tuntuu että Kaks Plussa sisältää nykyään yhden kiinnostavan tarinan ja muuten joutuu selaamaan lehden vaan.
Tilaan Vauva-lehden uudestaan kun Kaks Plus päättyy.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla tulee meidän perhe. Se on ihan ok mut kyllä siinä vauvassa on jotain... Ostin just eilen irtonumeron kun oli -50%. Esikoisesta tuli silloin säännöllisesti... En viitsi nyt vaan enää tilata sitä. Vauvan kans sitä ei sit niin enää ehdi lukea kun on tätä muutakin hommaa...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eilen toinen niistä asunnoista, joita käytiin katsomassa oli aivan ihana. Ihana!

Mutta vanha pitäis myydä, ottaa kalliimpaa lainaa, muuttaa... Huoh.

Mä oon ostanut Vauva-lehtiä kirpparilta. Jännä huomata miten raskauden edetessä eri jutut niissä lehdissä herättää mielenkiintoa. Syksyllä synnytys ja vauva-asiat tuntuivat vielä niin kaukaisilta asioilta, etten jaksanut lukea niitä lainkaan. Nyt taas kaikki alkuraskauteen liittyvät jutut tylsistyttää, been there done that... Mut näin kai se vaan menee.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en oo koskaan jaksanut kiinnostua noista vauvalehdistä- pienenä mulle tuli eläinmaailma ja nyt maaseudun tulevaisuus:grin(ihan siis sanomalehti).
Meidän ruotsinkieliseen pikkuneuvolaan tulee pino vauvalehtiä tämän tästä ja yrittää niitä väkisin mulle mukaan, "kun sä kerran osaat suomeakin.." kohteliaisuudesta täytyy joskus mukaan ottaa:rolleyes:- vaan kun ei niistä oo sytykkeeksikään:p
kyllä näistä asioista silti jaksaa täällä turista!
lehden ääreen ei vaan jaksa istua, kun ehkä kipeenä..

Miulle annettiin noita viime vuotisia vauva-lehtiä, mut mie oon ollu nii huono lukemaan mitään.. Cosmo nyt tuli luettua pikasee, kun tilailin tarjoushinnoin sitä, muuten en sitäkää ois raaskinu normihintasena tilata.. :oops:

mulle tuli kans vauva ja meidän perhe ekan aikana, mut mä oon niin laiska lukemaan lehtiä... mua kiinnostaa enemmän noi kuntoilulehdet (tälläkin hetkellä) mut laitoin kaikki katkolle taas, kun menee se raha johki muuhunki.... paitsi akkari tietty :grin

yhen vauva-lehen oon lukenu kun täti toi... en meinannu tilata... vähän toisenlaisia lehtiä selailen, eikä noita rahojakaan ole oikein ylimääräsiä :S netistä lukea jotain... tosin sanomalehti pitäis tilata (on pitäny jo varmaan 3kk tilata mutta enpä oo muistanu käyä tilaamassa...)

Miulla sama kun kyfifixillä. Kuntoilu jutut kiinnostaa, mutta nekin pikkasen turhauttaa, kun tekis miel heti hypätä autoon (jonka ratin taa en mahu) ja mennä salille treenaa (mitä en saa tehä). :oops:

Vauva-lehtee tykkään lukea jos mahis tulee, kaks plus on nopeilla vilaisuilla vaikuttanut vähän turhalta. Mut kalliitahan noi on, siis siihen nähden et alle tunnissa luet lehden kokonaan... En oo ainaskaan viel raaskinut tilailla.

Suunnittelin, että voisin mennä kasvohoitoon, kun äityisloma alkaa. Onkohan timanttihionta turvallinen raskaana ollessa?

Lucy kannattaa kysyä hoitolasta aikaa varatessa. Luulis että ne tietää parhaiten :)

Takaisin