Maaliskuisia mietintöjä

Ihmettelen kanssa miksi lelujen äänet on niin kauheita. Täällä on aika monta niin hirveetä möykkämasiinaa että edes lapset ei halua laittaa niitä päälle. Ja on niitä aikuisillekin. Sain äidiltäni jonkun silmärentoustuslaitteen (don't ask) mikä soittaa kuulemma rentouttavia ääniä. Pitää siis vessanvetoääntä volumella 11. En rentoutunut.

Oon sitä mieltä et meluisimmat lelut tulee lahjaksi ihmisiltä jotka haluavat tieten tahtoen tehdä kiusaa lasten vanhemmille :grin
Mut joo, ei kiitos sanon mäkin mölyleluille. Musiikkia saa soimaan muualtakin mistä volumin saa säädettyä...

Meille ei tule ensimmäistäkään mölylelua, tästä haluan olla tarkka. Ei vaan oma psyyke kestä mitään toistuvaa piipaa-tviiuuu-öliöliöli -mökää.

Mistäköhän sais työmotivaatiota? Tj 11 työaamua. Sitten talviloman kautta äitiyslomalle. Mä niin makaan mahani vieressä ja viihdytän vain itseäni toukokuulle saakka!

Meillä on jonkin verran mölyleluja, mutta pienellä fiksauksella niistä on tullut vanhempiystävällisiä. Yks vauvan lelu on missä vilkkuu valot ja tulee musaa, mistä ei oo pattereita otettu pois, kun siinä on äänensäätö ja sen saa jopa kokonaan pois päältä.

Veljeni antoi esikoiselle ekaksi joululahjaksi sellasen keinuvan pingviinin, mikä oli melkein lapsen kokoinen (lapsi reilu puolivuotias) ja keinahtaessaan se alkoi pitää sellaista hihittelyä ja musiikit soi taustalla. Lapsihan pelkäsi sitä hullusti nauravaa pingua ja se saattoi kesken yötäkin alkaa hihittää, jos vähänkään pääsi heilahtamaan.

ja todellakin vanhempien kiusaksi osti tuon pingun meidän muksulle.

Kunnon traumat lapsille tollasesta hihittävästä jättipingusta !!:grin ( paitsi et innoistuin nyt et mäki haluun!)

huutonetistä löytyny hyvin tarvikkeita, ja löytypä leikkimatto+mobileki n.30e hyvä kuntosena, lämpimämpi köllötellä pikkusen matolla... kirppareilta löytää myös yllättäen (oon aika tarkka käytetyn tavaran kunnosta ja puhtaudesta), muutamia vaatteita on "täyshintasena" kaupasta ostettu... hoitopöytä tingattiin ku oli enä näytekappale liikkeessä :D käyä vielä yhen tutun luona kattomassa mitä hänen varastoista löytys...imetystyyny ainakin. meillä on yks lelu mikä pitää ääntä: valtava pehmopallo jonka sisällä kulkunen helisemässä, liian äänekkäät lelut tulevat saamaan patterin poiston

jep, ne patterit vaan kestää mun makuun liian pitkään.

Just saatiin sitteri, missä musisoiva lelukaari (muuten en varmaan sitteriä olis huolinut, mutta kun saatiin lainaksi, niin..) Ja se on siis 3,5 vuotta vanha, eikä ollut pattereita vaihdettu/otettu pois ja kierrellyt sukumanneja ja lapsosia ja nyt tuli meille. Ensimmäisenä otin ne ikuiset patterit irti. Isommat käy koko ajan vetämässä sen ällöttävän pliplommusan käyntiin, ei jaksa oottaa patterien loppumista..

Mä kans yrittänyt vältellä kaikkia äänellisiä leluja mutta niin vaan taas pukki toi pari jouluna - ja onhan ne nyt vielä suunnilleen sitten lapsen lemppareita. Ugh.

Jessus sentään!!! Kattelin ennen kuin lähdin töistä et minkälaiset uudet vuorot oli tullu ja siellä ei ollu enää huhtikuun puolelle tehty vuoroja! :O Oon ihan pihalla. Kyl mie ajattelinkin ettei huhtikuulle kymmeneksi päivää sopimusta jatkettaisi, mutta yllätyin et ilmeisesti enää 12 päivää töitä jäljellä. Ihan outo olo

Äääks! Mä en keksi mitä mä vien työpaikan kahvipöytään kun jään lomille. Liikaa vaihtoehtoja!!! Itseasiassa vien sinne jotain ensin tiimikokoukseen pari päivää ennen lähtöä (osittain eri porukka) ja sitten vielä tonne oman konttorin kahvipöytäporukalle sitten vikana työpäivänä.

Vaihtoehtoina juustokkua, kuppikakkuja, kääretorttua, browniesejä, joku ihana täytetty pullakranssisysteemi... Tai jotain ihan muuta! Kinuskikissalla oli myös ihana pätkiskuivakakku, jota olisi sitäkin kiva kokeilla. Aattelin että joku perusjuttu, mutta erikoisempana sovelluksena mutta ei niin erikoista ettei leipoessa tiedä mitä tulee (tai no, mun kohdalla se riski on aina).

Juhlin samalla sitä että mulla tulee 10 v tuolla täyteen toukokuun eka päivä eli vähän spesumpaa tarjottavaakin sitten kuin pullavaa ja mariekeksiä. Porukkaakin on sellainen 10-15 niin ei tarvii ihan jättimäistä määrä tehdä.

On täs nyt pari viikkoa aikaa miettiä mutta.... :confused: Tykkään leipomisesta ihan kamalasti ja kun kerrankin on hyvä syy niin sitten intoilee aiheesta ihan kauheesti eikä osaa päättää :)

Mie tein työporukalle lomille lähdettäessä mokkapaloja. Olivat otettuja jo siitä, kun jotain herkkua vein :D

Oispa huippua jos oiski semmonen työpaikka jota tulis ikävä ja jonne ois kiva just viijä jotaki lomille lähtiessä. Terveisin: Kateellinen :rolleyes:

No miusta oli erittäin outoa, kun päivittelin tänään facebookkia, niin muutaman kymmen minuuttia, niin pomo lähettelee viestiä, että tuleppa kahville, kun ei ole kiirettä siellä töissä... ja oon ollut pois nyt melkein kaksi viikkoa...

Tuli jotenkin paha omatunto, koska en tunne minkäänlaista tarvetta vierailla työpaikallani lomallani. Enkä sinne ainakaan vielä millään lailla kaipaa. En edes niitä ihmisiä siellä.. Tosin lomaahan tässä vasta vietetään, niin voihan se ikävä tässä ennen Tyypin syntymää vielä tulla.
Ja varmasti käyn siellä ennen syntymää. Mutta aika vaikea lähteä käymään, kun ei kiinnosta millään saralla :/

Nipsumuki, JUUSTOKAKKUA!! :D Voi vitsi kun himottais itteni toi juustokakku...mä oon painiskellu tän himon kanssa jo vaikka kuinka pitkään. Rakastan juustokakkua <3

Juustokakku on kyllä aika vahva vaihtis ja mun herkkua myös!

Mut niitäkin on niin monenlaisia. Marjaa, suklaata, hedelmää... Paistettua ja hyydytettyä :grin

Voi miten mä pääsisin eroon tästä mun himosta. Oikeen vesi herahtaa kielelle kun ajattelen hyvää tuoretta paistettua juustokakkua joka oikein sulaa suussa!! Ahhh!

Ääääää!! Puhutte leivonnaisista.. Onko miun ny pakko tänää mustikkapiirakka väsertää!!... NAMS!

Takaisin