Maaliskuisia mietintöjä

Mä oon kyllä todennu kaikki tampereen lastentarvikeliikkeet tosi kalliiks. Tai en tiiä oisko täällä vielä joku muukin kun baby style, vauvatalo johanna ja lastentarvike...mutta hyvin vähän raaskin mitään ostaa noista kaupoista. Onneks niin suuren osan kaikista hankinnoista voi tehä torista tai vaikka fb-kirpparilta :)

Mutta kun tosta leikkimattoasiasta oli puhetta niin kyllä mekin pärjättäis ilman eli jos ei tätä kautta tuu niin saa jäädä sit. Tykästyin vaan hirmusesri just tohon mikä sattuu palkintona olemaan :)

Jep ja noi lautaset on varmaan kätsyjä sit kun on vaihe että lautaset lentää :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

En mäkään hirveitä summia raaski laittaa... ton leikkimaton ostin tutulta melkeen käyttämättömänä 25 eurolla, mut katoin että toi maksaa uutena jotain 90€ :eek: En tiedä sitten kauanko on käyttöä,mutta ostin kun halvalla sai.

ja niitä leikkimattoja näkyy mun mielestä aika paljon ihan perus kirppareillakin tyylin 10€... ja mä oon kans aika koukussa tohon FB-kirppariin :confused: ja honasin just äsken, et mähän oon saanu tonne tirpan päähän yhden lisätähden :grin ja oon jopa leikkimatto listallakin :eek: ja mä en osaa alottaa lausetta ilman JA sanaa........................

Mä oon kyllä varovainen fb-kirppareiden kanssa. En osta mitään pelkän kuvan perusteella vaan haluun ensin nähä että se tavara on oikeesti sen rahan arvonen iha luonnossakin, mutta siis hyvä kauppoja on tullu tehtyä sitä kautta! Ostin äp:n haalarit 3 eurolla esimerkiks :) Ne olikin ne ainoot osaset mitä pakkauksesta kaipasin ja oli vielä täysin käyttämättömät!

Ihana tuo kisan leikkimatto. Itellä ei olis tommoseen rahaa laittaa 90e, mut onneks saatiin kaverin serkulta se ILMASIKS ja samassa paketissa tuli 200e sitteri ja kassillinen uudenveroisia vaatteita. Musta on ihanaa että nykymaailmasta löytyy vielä hyväntahtoisia ihmisiä. Itse en siis edes tunne tätä lahjoittajaa mutta suuret kiitokset välitin tälle sydämelliselle ihmiselle :)

Mä oon kyllä ollu kans tosi kiitollinen kun on eri sukulaisilta ilmestyny ihan rahanarvosta tavaraa vaikka millä mitalla. Meillä on kyllä viimeaikoina tullu sukuun paljon pieniä poikia niin kaikki prinsessajutut täytyy ite hommata :D Onneks kuitenkin syöttötuolit, vauvan puiset lelut yms on unisex tavaraa niin on pystyny kierrättämään suvun kesken :)

Esikoisen aikana sain kaiken aina 104 asti ilmaisiksi, tietty itse ostin muutamia hankintoja itse. Nyt oli hyvä kun miehellä oli kaik valmiina pöytää ja vaunuja lukuunottamatta :) Se Manduca oli pakko hommata, ja hoitolaukku ja muuta pientä..
Aika hyvin noi antaa jopa sittereitä ilmaisiksi tuolla fb:ssä :) Joskus vaihtuu melkein uusi sitteri kahvipakettiin jne.. :)

Luin Eve Hietamiehen kirjan Yösyöttö. Kirjassa mies jää yksin 6 päiväisen vauvan kanssa. Siinä kuvataan vauva-arkea ja selviytymistä pienen vauvan kanssa.
Jännityksellä aloin lukemaan sitä, pystynkö, jos se on liian surullinen. Kyyneleitä tuli, mutta ennen kaikkea sai myös nauraa. Suosittelen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin haussa vielä moni vauvajuttu, juurikin esim. tuo leikkimatto. Liikkeissä on kyllä aika pikkasen tyyristä tuo tavara, me onneksi saadaan aika paljon ystäviltä ja sukulaisilta käytettynä. Ajattelin aluksi selvitä suht pienillä jutuilla ja alottaa sitten sen hamstraamisen, jos tuntuu että jotain tarvitsee. Vaatteitakin ilmeisesti kannattaa enemmän hankkia vasta vauvan synnyttyä, kun ei vielä tiedä mikä pikkusella toimii ja mikä ei.

Oi ihana ajatella sitä pukemista ja kaikkea yhdessä olemista ja tavallista arkea <3. Kohta saa vauvan tänne – toivottavasti ei mene koko alkuaika väsymyksen kanssa tappeluun, vaan voi rauhassa nautiskella.

Päivähän tässä menee näitä viestejä lukiessa ja nyt ne on vielä jonkun kisan pistäneet pystyyn, huh huh :grin No juu, piti vaan sanomani, että ite en nää tuommosta leikkimattoa meijän huusholliin kuuluvaksi. Jos siinä ei kukaan isommista lapsista vedä leukaa ni isäntä sotkeentuu siihen tai vähintään koira keksii ruveta tutkimaan mitä se on syöny. Me saatiin aikoinaan semmonen musiikkia soittava matto/vauvan alunen ja jestas millä voluumilla sitä musaa tuli. Omat korvat meinas haleta, vaikka seiso saati pienellä joka siinä ois maannu. Eikä tietenkään mitään säätömahollisuutta. Lähti muuten äkäseen se soitinosa siitä mäkeen ja sit palveli vaan värikkäänä alustana :p

Pistin eilen yli 120 viestiä :D Mulle riitti nyt, on tässä tosiaan muutakin elämää.. Ja miksi kirjoitan vähän vaille neljä?
Koska heräsin 3.30 virkeänä ja mulla on tylsää..

Mä odotan saavani kaikki lelut ja leikkimatot kavereilta ja sukulaisilta lahjaksi :grin Yhtään ainutta lelua en vastasyntyneelle osta, tiedän, että lahjoja on tulossa ja oon bodyjen ostamisen kieltänyt kun niitä on niin paljon jo ennestään. Vaatefriikki oon, myönnän sen.

Nää maaliskuun päivät on aika hauskoja, enää 7 päivää töitä!!! Ou jee, ja tänää lääkärille raskausdiabeteksen vuoksi.

liii-saaa mäkin pyörin foorumilla joskus 03 aikaan kun oli taas unettonuutta ilmassa. En vaan millään saanu yöllisen vessareissun jälkeen enää unta. Vauvakaan ei tuntunu löytävän hyvää asentoa vaan muljautteli jalkojaan vähän väliä mun lonkan vierestä kylkiluihin ja sit taas kohta takas. Nyt on taas sellanen olo kun ei ois nukuttu ollenkaan...

Näin ihan kamalaa painajaista!!ja heräsin ku puhuin ääneen itku kurkussa. Yöllä tuli sit tunne ettei enää uskalla nukahtaa mut niinpäs se uni oli tullu ja näin koko loppuyönki niitä painajaisia! Nyt on kaikkee muuta ku levänny olo! :(

Mä näin unta TEISTÄ! En kyl muista tarkkaan et mitä unessa tapahtu, mutta taidettiin olla ostelemassa jotain tyyliin lakanoita, pinnasuojuksia yms. vauvoille. :)

mä oon aina miettiny et miks ihmeessä ne vauvojen ja jotku isompienkin lasten lelut soi niin kovaa? monesta kirjasta ja lelusta oon joutunu teippaamaan sen mikrofoonin umpeen ku laps on pelänny sitä ääntä... kuvitteleeks joku et ne vauvat ja lapset on kuuro tai jotain.....

mulla kans 30+0 tänään!!!!! :excited001 silti tuntuu vähän et tää ei lopu ikinä..........

Takaisin