Maaliskuisia mietintöjä

Mulla on vielä 12 viikkoa tuskaista odotusta edestä! Aika vois rientää nyt oikein huolella..

No mutta niinhän se rientääkin Lälly! Kohta me puhistaan kaikki kilpaa synnäreillä :)

Mä oon kanssa vähän suunnitellu ton isännän ulkoistamista. Vie yöllä kaikki peitot ja tyynyt ja sit vielä valtaa koko sängyn ku makaa X-asennossa keskellä sitä. Meillä olis eristetty koirankoppi tuossa... Että ette te jotka olitte vaan niitä viattomia luontokappaleita sinne ulos yöks jättämässä ole ollenkaan kauheita ihmisiä... :grin

pitäis varmaan nuo koirankopit alunalkaen tehdä pitkänmallisiksi..

Mää oon tosi "huono" juttelemaan masulle. Tulee jotenki hömelö olo, niinku yksinpuhelua harrastasin :grin. Yks ilta oikein kunnostauduin tässä mahalle juttelussa ku olin sängyssä menossa nukkumaan. Mies oli kattomassa vielä telkkaria ja yhtäkkiä kuulen ku se laittaa telekkarista äänet pois ja "hä. kenelle nää oikein puhut?". joo mahallehan mää täällä vaan :smiley-bounce022. Nomutta, oon aatellu että kyllähän se vauva kuulee mun puheen vaikken puhuiskaan juuri sille. Sitäpaitsi oon kova lauleskelemaan, ihan siis yksinäänki ja ilman maha-asukasta :)

Oivoi.. Olin yhden päivän käymättä täällä ja nyt on niin paljon luettavaa ettei kerkiä. Ihanan aktiivista porukkaa <3

Mullon maha aivan täys,tätä vauvaa nimittäin!miten sukkien laitto voiki olla niiiiiiin vaikeeta!:oops:

Onko täällä muuten joku jo miettiny vauvalle harrastuksia? Eikös muskarit, vauvauinnit yms aloteta yleensä siinä 3kk ikäsenä? Eli periaatteessa huhti/toukokuun vaihde on hyvä aika syntyä kun sit pääsee syksyllä alkaviin ryhmiin! Mitäs muuta vauvan kanssa voi touhuta?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vauvan kanssa voi tehdä ihan kaikkea mistä aikuinen tykkää itse:grin, ei ehkä hypätä laskuvarjolla..mutta voihan sen ottaa osaksi omia harrastuksia.
ei vastannut sun kysymykseen.. itse en vaan viihtynyt noissa vauva-harrastuksissa ja huomasin että mieluummin niin päin että "vauva tulee mun mukaan kun toisinpäin"..

Lambi joo kyllä mäkin oon ajatellu että haluun tehä juttuja joista ite nautin, mutta esim toi vauvauinti on varmaan sekä mulle että vauvalle hyvä juttu! Haaveilen myös vähän siitä että noissa vauvaharrastuksissa vois äitikin löytää uusia kavereita jotka olis samassa elämäntilanteessa :)

Itse kun olen todella musikaalinen,niin olen ajatellut ainakin tuota muskaria aloittaa sitten jossain vaiheessa lapsen kanssa. Olen ystävältä kuullut että se on mukava harrastus.

Mullekin tuli noi vauvauinti ja muskari ekana mieleen kun molempia järjestetään ihan tässä omilla nurkilla ja niihin mua on aikanaan viety sillon 27 vuotta sitten :)

Me ollaan pohdittu vauvaharrastuksia myös. Itse en osaa nähdä itseäni minään vauvauinti- tai muskariäitinä, joten me tuskin mennään mihinkään harrastusryhmään. Lapsi kulkee meidän mukana meidän harrastuksissamme ja näkee ja kokee siellä varmasti aivan riittämiin.

Sitten kun osaa itse pyytää jotain erityistä harrastusta, niin katsotaan uudestaan. Siitä ollaan jo yhtä mieltä, että lätkää ei aleta pelaamaan. Liian kallista, liian aikaavievää ja liian vaarallista.

Meille on ainakin vielä nykyisen tiedon mukaan tulossa tyttö, joten on pienempi todennäkösyys että haluaa valita just sen jääkiekon harrastukseks, mutta se on myös mulle ihan ehdoton ei! Toinen on sit ratsastus. Sekin on liian kallista ja mun makuun myös ehkä vähän liian vaarallista!

Ihana auringonpaiste ulkona pitkästä aikaa. Väkisinkin mieleen herää ajatus,että pitäiskö sitä lähteä sitten kuitenkin kävellen neuvolaan,mutta mitä sitten jos alkaakin kipuilut tai muuten vaan olo huononee. Päätin kyllä että kävelen niin kauan kuin pystyn vaikka autokin on käytössä.

Noi harrastusjutut on kyllä aika mielenkiintoisia- itse oon yritänyt kannustaa niihin touhuihin joissa itse jaksan olla mukana (en mitenkäänpäin jaksais viihtyä es jäähallissa-ulkona luistelu ihan erijuttu), kunnes pääsevät itse liikkumaan es mopolla, sitten lienee sama mitä harrastavat (jos ei pilvenpössyttelyä lasketa harrastukseksi..)!
mutta silti piti antaa periksi kun tyttö halusi pitkään aloittaa pianonsoiton-multa puuttuu itseltä musiikki-innostus, että jos se lapsen oma innostus jaksaa sitä harrastusta kantaa, niin sitten en seiso tiellä! eikä kukaan oo vieläkään halunnut ratsastamaan ryhtyä vaikka kuinka koetan siihen suuntaan työntää-niin mieluusti ottaisin vaikka oman hevosen...jos joku sillä vaan ratsastais:rolleyes:

vauvauintia ainaskin! Ja oon kyl kattellut muitakin harrastuksia, ihan oman mielenterveyden takii ois kiva löytää mammaseuraa päivisin. Muskari kiinnostaa, vaik mitn musikaalisia lahjoja mulla ei oo mut tuskin tuo haittaa. Ja perhekahvilaa ajattelin käyttää ( ei ehkä harrastus)... Kattoo mitä tästä lähistöltä löytyy ja miten aikataulullisesti osuu meidän aikatauluihin :)

Seuranlöytymiseen veikkaisin että nuo perhekahvilat/kerhot on ihan omiaan- harrastuksissa on kuitenkin monesti niin ohjattua/aktiivista toimintaa että sitä aikaa muiden tutustumisiin ei välttämättä siellä hirveästi irtoo?

Voi olla joo... On tossa vieressä kaupungin asukaspuistokin, siellä järjestetty ohjelma alkaa vasta 3v ylöspäin. Mut netissä luki et siellä saa kyllä oleskella yms, pitää käydä sielki kattoo että viihtyykö pienempienkin lasten mammat siellä...

Takaisin