Maaliskuisia mietintöjä

Mie kans haaveilen kesäl mökkeilystä! Jospa loppukesästä pääsis jo. Pitää eka tottua arkeen ennenku lähtee reissuun, edes mökillekaan 90km päähän.

Jos ois oma auto niin oisin mökillä about puolet vknlopuista ja kaikki lomat :grin Meidän möksä ei oo ihan täysin alkeellinen mut ei oo kyl juoksevaa vettä ja puucee, mut riittää mulle :p Onneks miehellekin maistuu möksävklppu paremmin ku ulkomaan reissut tms. Mun kaveritkin aina ihmetelly et miten oon pienestä pitäen viihtynyt mökillä niin hyvin ja pitkiä aikoja kerralla ku teinivuosinakin saatoin kesäsin olla yli kuukauden putkeen metsässä.

Huhhuh musta ei kyl Jomsuli olis samaan! Mä haluun kunnon suihkun, vessan ja kaikki muut mukavuudet. Mut meillä ei ookaan ikinä ollu mökkiä niin en oo sellaseen sit tottunukaan enkä oo sitä kaivannu. Mä oon ehkä enemmän sellanen terassi-ihminen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mökki ois ihana :) Mut niin ois oma ulkomaalla sijaitseva loma-asuntokin ;D Kumpikin kävis!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Liii-saaa niin tai vaikka molemmat? :D

Joo, rahan tulviessa joka tuutista ostaisin jonku ihanan kämpän jostain välimeren rannikolta, ei haittais sekään :wink

Ulkomailleki ois kiva päästä. Tänä talvena piti men mutku kumpikaan ei oo uskaltanu masdun kaa. Haaveen ois päästä pian lämpimäänn... <3

Olipas kivaa päivä ja ilta frendin kanssa. Jaksoin käppäillä monta tuntia Ideaparkissa ja löysin kaikenlaista kivaa ja tarpeellista. Nyt vaan itselleni tällä kertaa. Tai ostin mä yhden Blaan kissabodyn :D

Sit ehdittiin välissä vähän höpistä kämpillä, laittautua ja suunnattiin kaupungille sapuskoimaan. Ruoka oli sairaan hyvää, pitkästä aikaa popsin oikein kunnon piffin. Ja sit jaksettiin istua vielä pubissakin muutaman tuopin verran (alkoholiton Bucler alkaa kyllä kohta tulla korvista kun muita vaihtiksia ei tunnu täällä päin olevan).

Saatiin pitkästä aikaa juteltua kaikki kuulumiset läpi ja parannettua maailmaa monta pykälää. Ja mä en edes muista koska olisin viimeksi valvonut aamukolmeen!!! :p

Mä lähen tänään kans illalla ulos :) Ravintolatyöntekijöiden perinteiseen tapaan sunnuntaina mennän ja ootan ihan innoissani! On kyllä ollu omat iltamenot niin vähissä että tää tulee hyvään väliin :) Saa välillä muutakin ajateltavaa kun vauvajuttuja!

Oih, mä lämmitin eilen saunan eka kertaa ja suureks ihmetykseks sieltä löyty mun poikakissa lötköttämässä ihan ekstaasissa. No siinä sitten heitettiin löylyä yhdesssä ja saipa kisukin pari kauhallista vettä niskaan ettei paahdu. Saunan jälkeen kisu jäähdytteli ekaks olkkarin lattialla ja kun avasin terassin oven, meni otus vilvottelemaan ja vuoroin lämpimään kylppäriin. Voi mun ihana saunakaveri :Heartred

Mä oon niin kateellinen kaikille joilla on oma sauna. Kaipaan tosi paljon saunomista! Mutta toisaalta se on ihan hyvä syy käydä usein vanhempien luona kun siellä pääsee saunomaan :)

Meillä ei koira uudes asunnos tuu sauna-aikaa kylppäriin ko on pienemmät tilat ni in ilmeisesti tuskasempi olla. Kuin entises oli isommat sauna/suihkutilat vaikka muute oli puolet pienempi asunto. Eikä edes töni oveakaa niinku entises :) Aina kuuliennen, et kun koira oli linnoittautunu sauna-aikaan oven taa *rympyti rym*

Meillä kissat tulee aina kurkkiin kun on saunassa tai suihkussa, mut harvemmin ne sitte lauteille tulee.. jälkilämpöön kyllä tykkää Tikru mennä makoileen ja muulloinkin se tykkää siellä nukkua. Mua vaan harmittaa kun nyt ite en pääse meidän saunaan, kun on niin korkeet lauteet et en pääse tän mahan kans enää ponkaseen sinne, täytys hankkia joku lisäporras et pääsisin sinne.. :grin

Meillä on taas ni ahdas toi uus sauna ettei siel hirveesti tee miel olla, kun on melko isohko ite nykyää. Ehk sit kesäl mahtuu paremmi :grin

Kaveri suuntasi ja nyt oottelen ukkoa kotiin. Taitaa siellä suunnalla olla happi raskaampaa kun täällä :p

Laitoin hernekeiton tulille. Aijai, illan ruokana siis hernaria kunnon savukyljellä höystettynä ja jälkkäriksi laskiaispullaa.

Mulla on ollut kauhea matkakuume koko raskauden ajan, mutta nyt ei tietty mihinkään pidempään reissuun enää uskalla. Mies on toppuutellut, kun hänellä on matkoja työn puolesta ihan tarpeeksi ja viettäisi viikonloput mieluummin vaan kotosalla. No, mä sovin ulkomailla opiskelevan siskon kanssa, että tulen puolentoista viikon päästä käymään pariksi päiväksi - sellainen kiva kaupunkiloma Keski-Euroopassa. Jos en jaksa kävellä, istutaan vaan kahviloissa. Tämä on siksikin tärkeää, että sisko on vaikuttanut vähän masentuneelta jo pitkään.

No mieshän ihan yllättäen loukkaantui. En edes ihan tiedä, mistä. Ei se mun reissua vastusta, mutta ilmeisesti mun ei olisi pitänyt ottaa hänen kieltäytymisiään niin vakavasti, vaan kysyä vielä sadannen kerran, lähdettäisiinkö yhdessä johonkin reissuun. Että kyllä hän sitten olisi suostunut. Hassua vaan, että puolen vuoden aikana yksikään mun reissuehdotuksista ei ole kiinnostanut, viimeksi puhuttiin tästä kolme päivää sitten - eikä siinä mitään, eihän sillä ole mitään velvollisuutta jakaa mun matkakuumetta.

Tästä sitten riideltiin eilen, ja olisin voinut vannoa, että mä en ole tässä suhteessa se, jolla on hormonit sekoittamassa päätä.

(Toi riita kyllä sovittiin jo, ja mies sanoo että tajuaa käyttäytyvänsä epäjohdonmukaisesti mutta ei voi sille mitään... Jotenkin mä olettaisin kuulevani ton argumentin omasta suustani.)

Lisätään viel tohon, et säälitää vähä miehiä ko ne käyttää vaan yhtä osaa aivoista ajatteluun toisin kuin nainen käyttää kaikkia aivojen osia ajattelemiseen.. Naisella on ylituhat tunnetilaa kun miehellä vaan 500, et ei ne aina osaa ajatellakaan järkevästi :D

Mä en muuta enää I-K-I-N-Ä. Mä en oo kolmeen päivään ees muistanu olevani raskaana. Paitsi illalla, kun paikat huutaa hoosiannaa ja yöllä ei saa nukuttua ku särky on vallannut koko kehon. Mies on ollu koko viikonlopun töissä ni yksin oon saanu kaiken laittaa, koska oon semmonen ihminen et mun on pakko saada kaikki heti valmiiks. Ahdistaa ajatus muuttolaatikoista nurkissa vielä kuukauden päästä. Eilen vaapuin kaupoilla koko päivän ja tänään en oo kyenny ees koiraa ulkoiluttaa ku jalat ei kanna. Alkaa tää ylimääräinen massa jo tuntumaan. Argh! Mä haluun oman kropan ja voimani takaisin! Tällä uudella alueella on ihanat ulkoilu mahdollisuudet(ennen asuttiin sysimetsän ja teollisuusalueen välissä..) enkä malta odottaa et pääsen lykkimään tuolla vaunuja. Ei enää kauaan onneksi! Malttamatonta maaliskuuta kaikille ;)

Takaisin