On joo suppeat valikoimat äippävaatetta! Esikoisen aikana tein mahtavia mammavaatelöytöjä kirpparilta! Ei mennyt koko odotusaikana kuin ehkä 20 e vaatteisiin!!
Nyt on mennyt enemmän, koska ei ole aikaa kierrellä ja ne mitä Facebookin kirppareilla myydään, pyytävät vanhoista paidoista ja housuista 10 e, itse löysin Nellyn loppuunmyyntialesta 10 eurolla housut, 11 eurolla housut ja 3 imetysliivit, joista jokainen oli alle 10 e..
Sen jälkeen olen joutunut ostamaan vielä parit housut, joista olen korkeintaan maksanut 20 e, sekä isompia liivejä ja muutaman ale-paidan alle 20 e:lla. Meillä onneksi on varaa, mies heitti viime viikolla ylitöitä urakalla ja muutenkin tienaa hyvin niin ei me kuolla vaikka olisin kalliimmallakin ostanut, MUTTA en osaa - miehen exä osas sen taidon hyvin.
Itkin verta kun mies kertoi että muija laittoi 80 euroa raskausarpivoiteeseen joka kk, 300 euroa uusiin kenkiin, yli 1000 vaunut, jotka homehtuivat varastoon!
Sietämätöntä tuhlausta! Imi kaiken mieheltä lähtiessäänkin, ensin opiskeli miehen siivellä ja kun pääsi itse töihin missä tienaa 2000 e kuussa niin meni pettämään miestä ja he erosivat vaikka tyttö oli tuolloin vasta 9 kk!!!!!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app