Maaliskuiset untuvikot

Varmaan näillä helteillä osuutta asiaan. :D en ainakaan myönnä että olen syönyt...iha mitä sattuu ja kaikkee..enteilee runsasta yrjökautta. Eli nyt tankkaan ja huolella. :D pahinta on et kihlasormus ei ajoin lähe kunnolla irti, saippuaa ja kylmää vettä. :D kohta pitää siirtää sormus kaulalenkkiin.

Ja nää ilmavaivat !! Lennän taas..olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa ;) syöttekö muuten mitä lisäravinteita? Mie popsin ladyvitaa ja mg lisää. Ei kramppeja eikä vihlomisia. Pikku nippaisuja korkeintaan. Ei mitään vuotoja. Nyt 4+0. Eli menkat olis niinku nyt..en ole yhtään kipeempi. Yesh.

Mä syön tota ladyvitaa kans ja magnesiumia, pakko jo levottomien jalkojen takii-on kesäisin vaivana :P Mulla tosiaan vatsassa tuntuu sellasii juilailuja toisinaan..niinku nyt illallakin, mut menee yleensä ain ohi..mut silti tuntuu välillä et on tyyliin vainoharhanen heti ku johki kolottaa :D Kaippa se on aina tää alkuvaihe -pahin pelkotila päällä :)

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app

Ja täällä...öö..6+2? Ellen ihan väärin oo laskenu :D

Ihanaa että muillakin on haisuvaivoja :D koittaa iltasin pakata ittensä omaan peittoon ja kärytellä siellä :-SS välillä jos nousee autosta tai kyykystä ylös vihlasee alavattaa oikeen kunnolla. Kahvia oon koittanu vähentää... Mut menee silti yli sallitun / päivä...

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Mä syön tota multivita raskaus ja imetys ja sen lisäks viel folireniä ja d vitskuu, vaikka noita kahta jälkimmistä onki jo tos monivitskus, mut niin söin noita kaikkia viimeraskaudenki :)

Mua kans väsyttää mut ei saa nukutus, tänään aamulla heräsin viideltä yskimää.
Ihan järetön flunssa tullu. Jos maanantaina ei oo ohi niin kai se on lääkäriin mentävä, vihreetä limaa tulee yskies :/ kuumetta ei onneks ole! :)

Ja täällä sama ton kahvin kanssa, viime raskaudessa en pystyny juomaan ku maistu niiiiiin pahalle ja sama nyt, siit. Narahdan. Ja jäin kiinni jo mun omalle isäpuolelle ku se rupes sanoo et teiänhän pitää kohta alkaa tehtaileen pojalle kaveria, en vaan osannu siihen sit mitää valehella tai ympäripyöreitä sanoo :D
Nyt oon tän flunssan, yskän ja kurkkukivun "takia" juonu teetä hunajalla kun auttaa kurkkukipuun, katotaan meneekö kauan läpi ;)

Oon muuten ennen inhonnu hunajaa, ja nyt se on hyvää :P

Mulla menee ihan hermo tämän vuodon kanssa. Eka tuli kahtena aamuna vähän ruskeeta paperiin. Eilen tuli ihan kirkasta aamulla paperiin ja rauhoittui sitten. Tänään tullut aina vessassa käydessä kirkasta paperiin... Sain neuvolalta ajan päivystysultraan. Siellä toivottavasti selviää mikä vuotaa ja onko pikkunen vielä kyydissä.. Tietysti sitä pelkää pahinta vaikka toivoo parasta..

Kajijuan onnea plussasta :)
AMJ toivottavasti on ihan harmitonta vuotoa, tsemppiä!

Mä syön multivitaa ja magnesiumia, D-vitaa ja maitohappobakteeria..
Kyllä se pahoinvointi näyttäisi pahentuvan, voihan kökkö..

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

kuningatarkuu: Mikä tilanne?Onko helpottanut?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mulla ei edelleenkään mitään vaivoja :P Paitsi tuo kipeät rinnat tai lähinnä nännit. Mut ei nekään nyt kovin vaivaa. Tänään on pihabileet. Tuon miehen kaveri on kutsunu meidät jo muutama viikko sitten ja mun pitää "mennä näytille" sinne. En ole ennen tavannu niitä, joten ehkä siinä mielessä "helppo" kieltäytyä juomista. Ja tuskin ne nyt raskautta osaa epäillä. Omia juomia otan mukaan. Alkoholitonta laitetaan tavallisiin siideripulloihin :P Mies raukka on joutunu juomaan siideriä :D Mutta emäntä on luvannu tarjota jotain hyytelöshotteja.. voi hitto :D Sit mä jo aattelin, et kyl mä varmaa yhden voin kohteliaisuudesta ottaa, mut pakko kyl sit rajottaa. Onneks huomenna aamulla töitä ni on hyvä syy olla kunnolla juomatta ja voi jopa lähteä suht aikasin :P

Liitynpäs tänne mielenkiinnolla muiden tulevien mammojen joukkoon! Meillä esikoista odotellaan, rv 6+4 nyt. Varhaisultrassa käytiin tällä viikolla, hillitöntä vauhtia siellä pieni sydän sykki. <3 LA näillä näkymin 2.3.

Tuhannesti onnea muillekin plussanneille! <3

Ai syke näkyy jo noin aikasilla viikoilla, mä kövin esikoisesta joskus 7+jotain, niin meinasin nytteki, mut. Oitäsköhän mennä jo aiemmin.
Jotenki tuntuu et tää raskaus paljon oireettomampi, vaikka eihän se sitä meinaa ettei kaikki vois olla hyvin mutta mutta :D
Tai sitte mulla ei oo vaan aikaa seurailla oireita ku pitää ton puoltoistaveen perässä pysyy joka on oikee elohopea ;)
Jasit ku mulla on tää kamala flunssaki päällä joka väsyttää ni en vaan osaa aatella niit raskausoireita taas tänää ollenkaa.

Oon kyllä tällanen panikoija aina alkuraskaudesta, varmaan peruja siitä ku eka oli kkm.

Eikös se sydän ala sykkiä 6-7vkolla =) Bileet meni hienosti. Yhden shotin otin ja puoliksi join/söin (oli siis hyytelöä) ja loput annoin isukille. Siellä pohjalla ne viinatkin vasta oli =) Oltiin varauduttu kolmella siiderillä ja ne riitti hyvin. Äsken tulin sitte jo kotiin. Olihan siellä naisia ihan täysin selvinpäinkin että eipä se nyt niin kummallista olis ollu :D

Angel25: Kiva et meni hyvin..ne oli tietty ne muutki naiset raskaana :D

Yököttävää oloa ja kiukkua podetaan täällä. Miten vuorotyöntekijät, koskayövuoroista pois... ? Mulla oli ainakin ihan järkyttävä olo yössä että mieluiten jättäisin vaikka heti, mut toi työnantajalle kertominen ei kauheesti houkuta..

Immature: Just itse palasin iltavuorosta..vähänhän tuokin jo huipatti ja öllötti välillä...onnex selvisin oksentamatta :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mä tein edellisissä raskauksissa pelkkiä yövuoroja, kun ne oli ainoita vuoroja mitä pystyin pahoinvoinnilta tekemään. Mutta silloin pomo sanoi että heti vain ilmoittaa kun ei yövuoroja halua tehdä yövuoroja niin ei tarvi tehdä.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

hei, joo ei menkka jomotusta enään tänään. Mut nyt huomasin aamulla pissan olevan ihan keltaista ja valkovuoto myös. Nyt paha kun ei voi oikee terkalta mitään kysyä kun vkloppu edessä. Tosin se soitti tänään ja olin just äidin seurassa piti puhua vähä sanaisesti ja unohdin siinä mainita asiasta.
Olisko tulehdus tulossa vai mitä.yöllä ravaan kyllä pissalla pari kertaa. Tosin päivällä valkovuoto ihan normi. Täytyytarkkailla tilannetta.

ootteko havainnu että ilmenisi hiiva näin alkuraskaudessa, mulla oli kyllä viime raskaudessa alussa mut ei uusiutunut.

mä oon kattonut jo alennuksista raskaus vaatteita, vaikka en tiedäkkään varmaa vielä. ja talvitakin ostin johon mahtuis liinan sisään pikkuinenkin EHKÄ. :brushteethNyt pitää kyl alkaa mennä nukkumaan.

Pitkään aikaan en ole foorumeilla käynyt ni nyt taas kiva kun kaikilla samaa ,odotus ja tuki .

Varovasti voisin ilmoittautua mukaan :greet025 Tänään digiin 1-2,oletettuun menkkojen alkamispäivään vielä viis päivää joten en nyt ihan täysillä vielä uskalla iloita.

Voih.. Toivottavasti nyt Satsa onnistaa!

Niin no bileissä yks nainen joi pelkkää vissyä ja sit jotenki siinä miehillä tuli puhe että "näitä bileitä ei selvinpäin kestäis" Ja sitte ilmeisesti naisen miesystävä kyksy että "millasta on olla ras... siis onko raskasta olla selvinpäin..?" Ja siinä sitte tuliki pikku episodi että onko se muija raskaana :D Mutta ei.. ku nainen vakuutti itse, että ei ele ja sitte vielä sanoi, että hän on sellainen ihminen, että hankkii lapset vasta avioliitossa :D Ja ilmeisesti naimisiin ei oltu vielä menossakaan. Että ehkä oli vaan kuskina ja muuten vain vesilinjalla =)

Takaisin