Maaliskuiset untuvikot

Meilläkin ois laskettu aika 5.3. Toinen olisi nyt tulossa. Kumpikin saanut alkunsa IVF hoidoilla. Ensimmäisen yrittämiseen meni pari vuotta mutta tällä toisella tuntuu olevan kiire, koska lähti ensimmäisen hoitokierroksen ensimmäisestä siirrosta :) Muutenkin tuntuu olevan äkäisempi kaveri. Ensimmäinen ei aiheuttanut oikeastaan mitään raskausoireita, mutta tämä toinen kylläkin. Nälättää, etoo, väsyttää oikein urakalla ja turvotus on sallaista että farkkuja on töissä pidettävä istuessa auki. Mutta on tämä loistavaa :D

Rhymeä on onniteltava erikseen :) IVF hoidot saattavat olla aika raskaita ja aikaa vieviä, mutta on ne kaiken tämän arvoisia <3

Vaikea samaistua tuohon hoitoprosessiin. Uskon että on kyl todella rankkaa jos ei vaan kertakaikkiaan ota onnistuakseen. Kaveri on melkein 10 vuotta yrittänyt lasta. Viimeiset vuodet ihan yrittämällä yrittänyt ja lopulta jossain hoidoissa kävivät ja nyt olis ensimmäinen syksyllä tulossa. Muuten peruskateellisena ihmisenä en osaa iloita muiden vauvauutisista mutta niiden raskausuutisista olin kyllä aidosti iloinen ja onnellinen!

Jotenkin ajattelen, että pahempi olis vielä keskenmenokierre. Että tulee kyllä raskaaksi, mutta aina menis vaan kesken. Osaisko sitä plussatestistä lainkaan iloita. Kyllä elämä on epäreilua! Ja toiset saa ihan vahingossa lapsia!

Hellou! Plussailin tuossa viikko sitten, joskin tiesin jo tätä ennen olevani raskaana. Viikko sitten tuli vähän veristä vuotoa, joka loppui päivässä, niin toivotaan, että matkalainen pysyy kyydissä. :) Kierto mulla tosi epäsäännöllinen ja la tarkentunee ultrassa, kuten viimeksikin, mutta jossain 9.3 kieppeillä sen pitäisi pyöriä. :) Odottelen siis pikkusisarusta syyskuussa -13 synyyneelle tytölle. :)

Niin juu. Tiistaina digillä 1-2 ja lauantaina 2-3 eli sinälläänkin ihan jees. Vuoto tiistaina. Nyt odottelen, että tuleeko lähete alkuraskauden ultraan vai vasta nt-ultraan. Voi olla, että viime raskauden raskausmyrkytyksen vuoksi haluavat mut alkuraskauden ultraan jo.

Yritystä takana 4 vuotta ilmaan ensimmäistäkään haamua edes. Letrozolit ollut puoli vuotta käytössä. Eilen halpistestillä plussa ja tänään aamulla digitaalisella 2-3. Uskomatonta :)
Pelottaa kyllä hirrrrmuisesti keskenmenot, tuulimunat jne...Peukut ja varpaat pystyssä siis edetään :wink
Onnea matkaan kaikille!

Noi kaikenlaiset vuodot ovat kyllä inhottavia. Ensimmäistä odotellessani vuosin siinä rk 5 kohdalla niin paljon, että olin ihan varma, että tässä tämä nyt oli. Mentiin kuitenkin ultraan ja siellä se punainen piste onneksi oli. Todennäköinen syy oli, että meille kun oli siirretty kaksi alkiota niin molemmat olivat aluksi kiinnittyneet mutta sitten toinen oli antanut periksi ja aiheuttanut vuodon :( Onneksi toinen piti kiinni ja meille syntyi aivan täydellinen tytär <3 Tänä aamuna vessassa käydessäni paperiin jää ihan pikkuinen määrä ruskeaa tihkua. Sydän nousi ihan kurkkuun. Tänään onkin sitten ravattu vessassa vähän väliä varmistamassa ettei vuoto ole alkanut.. No muuta ei ole onneksi tullut, mutta siltikin sydän ei meinaa laskeutua takaisin oikealle paikalle..

^ Toivottavasti ei ala enempää vuotaan.
Mulla alkoi ilmeisesti menkat nyt, kaksi viikkoa myöhässä, ainakin verta tulee ihan kunnolla ja kivut oli tänään ihan järkyttävät. Pakko oli ottaa yksi Ibumax, kun ei Panadolia ollut eikä Ibumax kai ole vaarallista alkuraskaudessa. Aiemmin siis tein kaksi plussatestiä, tosin haaleita olivat ja myöhemmin yhden negan. Luulen, että olin kuitenkin raskaana, koska joitakin oireitakin oli ja mulla ei varmaan ikinä oo ollut menkat näin paljoa myöhässä. Kai pitää loppuviikosta soitella neuvolaan, että pitääkö tää mennä nyt vielä tarkistamaan johonkin.

Voi kurja! :/ Nuo vuodot kyllä aina pelästyttää hirveesti ja itsekin ajattelin pahinta. Vuotoa oli kuitenkin vain vähän ja päivän verran, niin neuvolan kanssa todettiin, että suht hyvältä vaikuttaa. Kyl mä täysin rentoudun kuitenkin vasta sydänäänet kuultuani tai ultrassa nähtyäni. Monella kuitenkin ollut pientä vuotoa ja kaikki mennyt hyvin... mutta kun ei koskaan voi tietää. :/

Voi ei :/ Eihän noista vuodoista tosiaan ikinä ota selvää..ite ku aikoinaan tokaa odotin,ni mähän en ees uskonu,et oon raskaana,ku menkat tuli kahteen kertaan ja iha normaalisti..sitku rupes öllöttävää oloa tulee,ni siin vaihees rupesinkin epäilee et hetkinen...

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mun vanhalla luokkakaverilla tuli varmaa kolmet kuukautiset iha normaalisti vaikka oli raskaana.. ko se oli sitte jo neljännellä kuulla ku sai tietää olevansa raskaana :D Mut joo.. itekki pelkään käydä vessassa ku aina tuntuu, et nyt alkaa vuoto ja paperiin jäiskin jotain... :/ Mut ei ainakaan vielä..

Voi ie, nuo vuodot kyllä säikäyttää :/ toivottavasti kuitenkin pikkumatkalaiset pysyisivät mukana <3

Mä tein nyt vielä testin, joka oli nega. Toki harmittaa ja surettaa, kun hetken aikaa jo luuli olevansa raskaana, mutta tää raskaus tais saada alkunsa heti ekasta kerrasta, kun jätettiin kumit pois, niin sikäli ei kauheasti huoleta. Olin vielä ihan varma, etten voi olla raskaana, koska mun mielestä oltiin noin viikko myöhässä oviksesta.

Juu :) Hassua, kun aiemmin fiilis oli, että tulee, kun on tullakseen. Nyt kun sit ehti jo tärpätä, niin tuntuu, että ihan pakko saada tärppäämään uusiksi nyt heti. Ennen olin ihan varma, että mähän en mitään ovulaatioita ala tikutteleen ennen ku on joku puoli vuotta yritystä takana, mutta nyt alkais kyllä vähän houkuttaa, että sais ajoitettua oikein.. :)

Heips ja onnea kaikille plussanneille! Täällä plussannut kanssa. Viikko sitten tein testin ja toista odotan. Ensimmäinen syntynyt 09/13 ja tätä toista nyt kerittiin kolme kuukautta yrittämään ennen kuin tärppäsi. LA 12.3-15. <3 Olikos täällä nyt joku FB-ryhmä tehtynä? Tahtoisin mukaan. :)

Oireet taas hieman muuttuneet. Ei enää tosiaankaan ole sitä että koko ajan nälkä. Nyt on koko ajan huono olo semmonen ihanku ois jatkuva krapula.. ei tee mieli syödä mitään.. ja hirveä väsymys koko ajan.. ja vatsaa turvottaa.. että tämmöstä :D

Sent from my SM-T315 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon vaan aivan koomassa. Voisin nukkua koko päivän. Mut pakko jaksaa tuon esikon kanssa touhuta. Luojan kiitos yhteispäikkäreistä! ♡

Uuh...ihanaa et muitakin "turvoksissa olijoita" löytyy :D Ja juu..niinku tos jo omassa alotuksessakii mainitsin..väsymys järkkyy..ukolle jo meinasin tänään suuttuu,ku sano mulle et miten sua voi väsyttää,ku oot suht koht hyvin nukkunu..sanoin etkö muista mikä mulla on..katto hölmönä.. :D -miehet- :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Takaisin