Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Pakko huomauttaa tähän väliin, että koska raha on määräävä tekijä, monilla luonnonmukaisilla aineksilla koitetaan tehdä melkoisesti rahaa, vaikka niiden terveysvaikutuksia ei ole pystytty todistamaan tai ei ole vielä todistettu. Puhumattakaan niiden terveellisyydestä tai haitallisuudesta raskausaikana.
Toki, on myös paljon tutkittuja luonnonmukaisia aineksia, jotka tiedetään vaarattomiksi raskaanaoleville, ja joilla on edullisia terveysvaikutuksia. Asiaa vain ei pidä ottaa sokeasti, että kaikki luonnonmukainen olisi terveellistä automaattisesti.
Toki, on myös paljon tutkittuja luonnonmukaisia aineksia, jotka tiedetään vaarattomiksi raskaanaoleville, ja joilla on edullisia terveysvaikutuksia. Asiaa vain ei pidä ottaa sokeasti, että kaikki luonnonmukainen olisi terveellistä automaattisesti.
Ei ollut tarkoitus viestittää, että hunaja ja muut pitää kaikki pöpöt poissa jos joku niin ymmärsi. Itse olen saanut paljon apua luonnosta ja ylläpitänyt omaa ja lasteni terveyttä, sekä hoitanut monet sairastumiset luonnonmukaisin menetelmin, ilman lääkkeitä. Myös lukuisat sellaiset joihin lääkärit olisivat suurella innolla olleet kirjoittamassa antibiootteja. Olen opiskellut luonto- ja ympäristöalaa, sekä yrttejä. Aihe on yksi intohimoistani. Rakastan tätä planeettaa ja luontoa. Innostun helposti jakamaan ajatuksiani ja oppimiani asioita. Kunnioitan jokaisen ihmisen vapautta valita itse hoitonsa. Eikä ole tarkoitus kenenkään mieltä pahoittaa.