Maaliskuiset mutinat

Huomenta vaan kaikille :) Tänään angstin aiheena puuttuvat suomen opinnot, kuinka ehdin ja jaksan tehdä ne ja kuinka paljon vihaan litterointia x(
 
Tosiaan se on jo maaliskuu...ihanaa kun kevät tulee :)
Täällä on nytkin niin ihanan aurinkoinen ilma et ei tekis yhtään mieli olla töissä.
 
Meillä muu perhe lomailee aurinkoisessa säässä ja minä kökötän tietokoneeni kanssa. No ensi kesänä saan sitten nauttia auringosta hyvällä omalla tunnolla ilman töitä :)
 
Täällä on huono olo :sad001 taisin jossakin keskustelussa mainita että olen alkanut voida huonosti ja se jatkuu edelleen.. Kenties päässyt tähän asti liian helpolla, vai mistä lie johtuu :/
 
Ihanan aurinkoinen maaliskuun aloitus täälläkin. Pitkästä aikaa kävelyllä ja kylläpä tuntu hyvälle vaikka yskä ja sen johdosta oleva inkontinenssi vaivaa ja ketuttaa. Kävin tänään myös antamassa bakteeriviljelyn ja ottipa tuo vetisen valkkarin vuoksi lapsi vesi näytteen joka tietysti oli nega. Sykekin löytyi vahvana. Pitää alkaa nyt liikkumaan enemmän ja jos sitä vois tota selkääki käydä jäsenkorjaajalle näyttää jossain vaiheessa

Kanusiini: oli varmaan ihana maku elämys :/
 
Voi muistan kans, kun piti alkuraskaudessa yskiä keuhkoja pihalle, keuhkokuumeessani, tuo oli ikävää, kun aina kunnolla yskästessä lirahti kivasti housut märiksi...onneksi ei nyt ole muutoon vielä tuota vaivaa esiintynyt.
 
Ihanaa että ollaan jo maaliskuussa :) aamulla yövuoron jälkeen kotiin kävellessä mietin että kun seuraavan kerran on pimeää siihen aikaan aamusta, niin meillä on pienen pieni poika :Heartblue täällä ruvennut potkuja tulemaan oikein urakalla varsinkin töissä ollessa, taitaa olla aika aktiivinen tapaus :happy: nyt viime viikkojen aikana oon huomannut nälän ja himojen kasvavan entisestään.. Nimim. hulluna tuorekurkkuun ja tuc-kekseihin :hilarious:
 
Tänään kello soi 7:00, ja olihan se mahtavaa kun näki ympärilleen vaikkei ollut vielä valoja päällä. Paljon helpompi herätä päivään kun ei ole säkkipimeää. :)
 
Tupla poistettu
 
Muokattu viimeksi:
Samaa mielta etta valoisuus piristaa kovasti! Ihanaa! Ajatelkaas sita kun pikkuruiset kukat alkavat nousta, oo, rakastan sita hetkea kun naen ensimmaiset kukat :)

Hei, kertokaas minulle, kun ilmeisesti suurin osa on jo esimiehelleen raskaudesta kertonut, etta miten kerroitte? Mita sanamuotoja siis kaytitte, noin suunnilleen. Minua jannittaa kovasti tama pian tehtava ilmoitus, pelkaan reaktiota ja en haluaisi millaan menna paniikkiin tai ainakaan pyydella anteeksi! Siispa ajattelin harjoitella etukateen vuorosanat! :D
 
Samaa mielta etta valoisuus piristaa kovasti! Ihanaa! Ajatelkaas sita kun pikkuruiset kukat alkavat nousta, oo, rakastan sita hetkea kun naen ensimmaiset kukat :)

Hei, kertokaas minulle, kun ilmeisesti suurin osa on jo esimiehelleen raskaudesta kertonut, etta miten kerroitte? Mita sanamuotoja siis kaytitte, noin suunnilleen. Minua jannittaa kovasti tama pian tehtava ilmoitus, pelkaan reaktiota ja en haluaisi millaan menna paniikkiin tai ainakaan pyydella anteeksi! Siispa ajattelin harjoitella etukateen vuorosanat! :D
 
Meillä oli tiimipalaveri ja mä jättäydyin sinne viimeiseksi ja sanoin esimiehelle, että mulla olis vähän juteltavaa. Sit vaan pistin oven kiinni ja sanoin suoraan, että oon raskaana ja sen takia ravannut viime aikoina usein muualla lääkärissä. Ei siinä sen kummempaa, ajattelin sanoa suoraan vaan. :D Meillä onneks suhtaudutaan töissä näihin tosi hyvin. :) Muille työkavereille en oo vieläkään kertonut. En oikein tiiä miten kertois. Ei huvittais kertoa ollenkaan, kun ne on lähes kaikki miehiä. :D
 
Samaa mielta etta valoisuus piristaa kovasti! Ihanaa! Ajatelkaas sita kun pikkuruiset kukat alkavat nousta, oo, rakastan sita hetkea kun naen ensimmaiset kukat :)
Eteisessä minulla on helmililja-tulppaani -ruukku, johon laittelin sipulit multaan jo viime syksynä. Nyt se pukkaa jo komeasti vartta ja ekat helmililjat aloittavat kukintaansa. Täällä pohjoisessa kevät tulee niin hitaasti, että on ihan pakko ottaa pieniä varaslähtöjä siihen. Ainakin kukkien osalta. :)
 
Mä istutin syksyllä mun viljelypalstalle ison kasan tulppaaneita ja narsisseja. Ootan innolla et ne alkaa sieltä nousemaan.
Voi olla et tää kesä mennään ihan minimikasvatuksilla, kun voi olla vaikeeta ison mahan kanssa siellä kitkeä ja kääntää maata.
Mies lupasi kyllä tulla jonkin verran auttamaan. Pitää lahjoa sitä jotenkin, kun se ei oikein innostu mun puutarhaharrastukselle.
 
Mä en myös ole kertonu pomolle vielä ja viikkoja nyt 18+6. Suurin osa työkavereista kyllä tietää jo. Naurattaa kyl miten eivät oo huomannu :D Tekis mieli kertoa pomolle vasta myöhemmin. Viimeistään pakko kertoa vasta huhtikuun lopulla ja tullaan sopivasti 3 vkon matkalta sillon mut en usko että pysyy salassa pääsiäiseen asti. Eli täs joku pvä kerron, oon niin skeptinen suhtautumiseen nii liityin Pam.iin varmuudeks jo :woot:
 
Mä olen niin vuoden työntekijä :sad001 Alkuvkon oon ollut omalla ilmoituksella saikulla ja äsken lääkärissä pamahti viikko lisää :/ Mulla on supistellut lauantaista asti ja nyt ne on alkanut olla kivuliaita. Kohdunkaulan pituus normaali, mutta se on täysin pehmentynyt niin lääkäri ei halua ottaa riskejä :/
 
Huh, voimia sullekin paratiisi! Mulla meinaa jo hermo mennä kun viikon jo oon ollut saikulla niin nyt pitäis vielä saikulla kaks viikkoa jaksaa olla ja siihen vielä kahden viikon talviloma päälle. Kerkeen siis hyvällä tuurilla olla vaan kuukauden enää töissä kun jään toukokuun alussa kesälomalle :-D
 
Täällä kans napsahti saikkua kolme päivää, ärhäkkä mahatauti. Syyllinen olo kun tietää että ovat töissä pulassa kun hiihtolomat käynnissä ja rikkoutumisvaraa ei juurikaan ole. Vaan minkäs teet :sad001
 
Takaisin
Top