Haaveissatoinen87

Vasta-alkaja
Hei.

Ajattelimpa aloittaa ketjun kun en ainakaan yhtään aktiivista täältä löytänyt. Mulla tosiaan yksi lapsi luovutetulla munasoluilla aikoinaan saatu. Nyt oon aloittamassa hoidot uudestaan, tällä kertaa julkisella ja itsellisenä. Itsellä POF/POI lapsettomuuden takana joka todettiin jo 16-vuotiaana.
Ehdin jo luopua haaveesta saada toinen lapsi kunnes 2020 julkinen puoli alkoi tehdä hoitoja myös meille itsellisille.
Tervetuloa tänne keskustelemaan, piinailemaan ja haaveilemaan 🙂

Grin

Kommentoinnin ninja
Lokakuiset 2021
Tietääkö kukaan ketään, joka olisi saanut ainakin yhden lapsen omilla soluilla, ja miettisi toista lahjamunasoluilla+oman miehen siittiöillä, jos omat munasolut ei enää toimi?
Olen kääntänyt googlen ympäri, enkä löydä vertaistukea tälle asetelmalle.
Pieni mieli miettii kaikkea tämän ympärillä.

Valopingviini

Oman äänensä löytänyt
Tietääkö kukaan ketään, joka olisi saanut ainakin yhden lapsen omilla soluilla, ja miettisi toista lahjamunasoluilla+oman miehen siittiöillä, jos omat munasolut ei enää toimi?

Meillä vähän tämä asetelma mutta ei kuitenkaan 🙈 yksi yhteinen täysbiologinen lapsi ja nyt haaveissa toinen, tänään siirrettiin alkio joka on mun munasolusta ja lahjasiittiöstä tehty.
Halusin vain kertoa että kaikenlaisia tarinoita ja perheitä löytyy 🧡

Grin

Kommentoinnin ninja
Lokakuiset 2021
Meillä vähän tämä asetelma mutta ei kuitenkaan 🙈 yksi yhteinen täysbiologinen lapsi ja nyt haaveissa toinen, tänään siirrettiin alkio joka on mun munasolusta ja lahjasiittiöstä tehty.
Halusin vain kertoa että kaikenlaisia tarinoita ja perheitä löytyy 🧡
hurjasti vauvaliimaa teille sinne nyt!! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

CherryRed

Sanavalmis juttuseppä
Joulukuiset 2022
Tunnen yhden tällaisen pariskunnan. Endometrioosin vuoksi ei luomusti lapsia. IVF hoidoista yksi oma biologinen lapsi. Lääkkeillä oli olematon vaste jo tuolloin ja myöhemmin epäonnistui IVF munasolujen huonon laadun vuoksi, joten lähtivät lahjamunasoluhoitoihin (puolison siittiöt) ja saivat yhden lapsen lisää. Tämän jälkeen endon ja adenomyoosin vuoksi leikattiin häneltä munasarjat ja kohtu, mutta kaksi ehti kantaa itse.