Luettelo kesäkuulaisista

Josko minäkin nyt sitten uskallan ilmoittaa itseni listan jatkoksi, vaikka toki tässä voi vielä käydä miten vaan, kun viikkoja vasta 7+0...

Mutta siis ikää 29v. ja 2. lasta odotetaan. Kaupunki Vantaa ja LA 28.6.
 
Mä oon selvästi hitaasti rohkaistunut ilmoittautumaan raskaana olevaksi. Yritystä kun oli reippaasti yli vuosi ennen kuin tärppi kävi. Mutta tässäpä minun tietojani: La 3.6, ikä 24, ensimmäinen lapsi, paikkakunta seinäjoki ja synnäri on seinäjoen keskussairaalassa. :)
 
Mukaan listalle. LA pitäisi olla 20.6. paikkeilla. Mitään takeita ei vielä ole mutta toivottavasti varmistuu 3-4 vkon sisällä viimeistään. Eka tulossa, ikää 26-vuotta, synnyttämään Satakunnan keskussairaalaan ja mitä vielä asuinpaikkana Pori.
 
Hei kaikki! 
Elikkä kai sitä nyt uskaltaa tänne ilmoittaa odottavansa. LA 13.6.2013 (nyt H10+0). Ensimmäistä odotan. Ikää 28v. Synnytyssairaala: Kuopion yliopistollinen sairaala.
 
Ensimmäinen tulossa LA 8.6.2013 :D
Ikää mulla tuolloin 28vuotta, ja synnyttämään Kätilöopistolle, Helsinki
 
Heips! Mut voi myös lisätä listalle! :) Ensimmäistä lasta odotan, LA on 21.6.13, ikää mulla on 19, paikkakunta Turku ja synnäri Turun Yliopistollinen Keskussairaala. nimim. Pineapple
 
Minulle ensimmäinen tulossa. Laskettu aika on nyt ainakin määritelty 8.6, mutta saattaahan se muuttua vielä. Ikä 25 ja Pielavedellä asun. Synnäri on Kuopion yliopistollinen sairaala.
 
Täällä yksi kesäkuulainen lisää: ikä 29, ensimmäinen odotus, paikkakunta Valkeakoski ja synnäri Tampereen yliopistollinen. Laskettu aika on toistaiseksi 17.6.
 
täältä ilmoittautuu yksi. Ikää 27, toinen lapsi tulossa, la 13.6 (tarkentuu ultrassa maanantaina <3 ), keski-suomen keskussairaala.
 
Vieläkö mahtuu mukaan? :)
Täällä ois kans yks odottaja lisää. LA on 13.6. Ikää mulla on 23.v. Toinen lapsi ois tulossa ja synnäri on PHKS
 
Moikka!
Ultrassa tarkentui lasketuksi ajaksi 8.6.  (jota mä en usko...  kuitenkin mennään yli ja komeasti) eli sen voi muuttaa :)
 
Minäkin rohkaistun vihdoinkin mukaan keskusteluun, kun np-ultra on vihdoin takana ja kaikki oli hyvin. Alkuraskaus on tuntunut jotenkin niin epätodelliselta, kun oireita ei väsymystä lukuunottamatta pahemmin ole ollut. No, miehen iloksi mielialat on vaihdellut jatkuvasti :) Ikää on jo 35 v. ja tätä ensimmäistä on vuoden verran yritetty, joten eka ultra jännitti ihan sairaasti... Samalla la aikaistui aiemmasta ja on nyt 1.6.2013. Synnärinä tulee olemaan TYKS.
 
Ilmoittaudun myös listalle. Laskettuaika 30.6, ikä 32 v, ensimmäistä odottelen, paikkakunta Riihimäki ja synnäri Kanta-Hämeen keskussairaala
 
Liityn myös joukkoonne! Eli 24-vuotias ensisynnyttäjä. Synnäri Etelä-Karjalan Keskussairaala. La 4.6 (oli aluksi toukokuun puolella, mutta tarkentui ultrassa)
 
Takaisin
Top