Luettelo kesäkuulaisista

Heippa! 

Uusi täällä foorumilla, ikää 26v ja 2. odotellaan.
Vau:n laskurin mukaan LA olisi 8.6.2013 :)
Synnäri on Kanta-Hämeen keskussairaala. 

 
Munkin la:n vois muuttaa 4.6. Eipä se nyt paljoa muuttun, mutta jos yhellä mennää eteenpäin ni on helpompi itekkin pysyä mukana siitä missä mennää :D 

-Sohvis
 

Moi. Mut saa poistaa listalta. Kesken meni viikonloppuna, eilen vielä ultralla varmistettu. :(

 
 Lilli/: Voi kamala :( mitä suurimmat pahoitteluni, rakkautta ja voimia sinne suunnille <3 

...

Mutta sitten omaan lyhyehköön esittelyyn..

Olen juuri isänpäivän tienoilla 28 vuotta täyttävä esikoistaan odottava tyttönen Tampereelta. Hurjassa jännityksessä tässä elellään, vasta pari päivää sitten tein postiivisen raskaustestin, ja tulos oli tosiaan yllätys, vaikkakin oikein mieluinen sellainen. Valitettavasti en voi edes tarkasti laskea, milloin la on, kuukautiseni ovat joka kk alkaneet 18 pvän tienoilla, enkä niitä sen enempää ole siis edes kalenteriin merkinnyt. Tuo pvm antaa la:ksi 25.6 kuitenkin. Ja eiköhän tarkempi aika selviä ultrassa myöhemmin, voin sen sitten tänne päivitellä :) Synnytyssairaalana toiminee TAYS.

Huh kun jänskättää! Toivottavasti kaikki menee oikein hyvin..

Tsemppiä kaikille odotukseen, valon, ilon ja rakkauden täyttämiä päiviä ja aurinkoa hetkiinne <3 <3
 
Moikka :) 

Mut voi kans lisätä myös listaan :) 

Oon 21v ja ja la on ilmeisesti 25.6, neuvolaan ja ultraan en ole vielä päässyt joten la selviää varmemmin vasta sitten :) Niin odotan siis 2 lasta ja Oulusta oon ja synnäri on Oulun yliopistollinen Sairaala.

 
Moikka :) 

Mut voi kans lisätä myös listaan :) 

Oon 21v ja ja la on ilmeisesti 25.6, neuvolaan ja ultraan en ole vielä päässyt joten la selviää varmemmin vasta sitten :) Niin odotan siis 2 lasta ja Oulusta oon ja synnäri on Oulun yliopistollinen Sairaala.

 
Moikka :) 

Mut voi kans lisätä myös listaan :) 

Oon 21v ja ja la on ilmeisesti 25.6, neuvolaan ja ultraan en ole vielä päässyt joten la selviää varmemmin vasta sitten :) Niin odotan siis 2 lasta ja Oulusta oon ja synnäri on Oulun yliopistollinen Sairaala.

 
Ohhoh, ompas paljon kohtalotovereita täällä :) Mulla laskettu aika alustavasti 7.6.2013 ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen juuri täytti vuoden.
 
Mut voi myös poistaa listalta, meidän pieni ylläri on nyt pieni enkelikeiju <3 pieni ei jaksanu rv 8+6 pidemmälle. tänään kävin vielä toisessa ultrassa asian varmistamassa. hyvää loppu odotusta kaikille kesäkuisille :)
 
Kovasti voimia menetyksen kohdanneilla <3 ja mukaan listalle eli ikää on 28v ja 2.lapsi tulossa. la alustavasti 26.6. neuvolan mukaan. saattaa vielä muuttua kun kierto on ollut epäsäännöllinen.>
 
Heips :)

Mut voi kans lisätä listaan.
Ensimmäistä odotellaan ja 30.10 oli eka neuvola jossa lasketuksiajaksi arveltiin 2.6 eli sama mitä olin itsekkin laskeskellut. Aikaa ekaan ultraan odotellaan ja vikkoja pitäisi nyt siis olla 9+6.
Itse olen 21 vuotias tyttönen Evijärveltä Etelä-pohjanmaalta ja synnytyssairaalaksi valittiin Kokkola eli Keski-pohjanmaan keskussairaala.
 
Hei, minutkin voisi lisätä listalle :-) Ensimmäinen lapsi, ikä 36 ja synnäri Oulun yliopistollinen sairaala. LA tällä hetkellä 26.6.2012. Kiitos! -mangolia-
 
Meille varmistui la 9.6.13 :) eli huomenna tasan 9vk. Enää ois kolme viikkoa kriittisen rajan ylitykseen. Anteeksi, etten oo paljoo ollu nyt mukana jutuissa. Pelottaa vaan niin kovin! :(
 
Hei! Minut voi laittaa listaan lasketulla ajalle 3.6. Ensimmäistä odotellaan, ikä 25 ja synnytän Hyvinkään sairaalassa ja Hyvinkääläinen myös olen. Mukava liittyä seuraanne, kävin jo vähän hajoittelemassa tuolla toukokuun puolella :)
 
Heippa! Tässä hetken mietiskelin joko jo uskaltautuisin ilmottautua mukaan, mutta rohkaisin mieleni, joten mut saa kanssa sinne listoille lisätä:)
Elikkä ikää on 21v, toinen lapsi tulossa, la 8.6 ja synnäri Satakunnan keskussairaala.

 
Moikkista!

Minutkin saa, täysin yllättäen, lisätä listalle. :) Olen 21v., ensimmäinen lapsi ja Helsingin Lauttasaaresta. Tällä hetkellä näyttää siltä, että vauva pamahtaisi maailmaan kesäkuun puolessa välissä, laskettu aika tarkentuu ekassa ultrassa pian. :)
 
Takaisin
Top