Luettelo kesäkuulaisista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja neppis-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeij,

minä ilmoitan myös, että 1. toukkamme la. 6.6.2013 
Salossa asustamme ja näillä näkymin synnäri Salon aluesairaala.

-Anu

Hei :) Täällä uusi äiti ilmoittautuu :)

Kuuku87 / LA 9.6 / 25 v / 2 lapsi / Seinäjoen keskussairaalassa synnytän :)

Esikoisemme on nyt hieman päälle 10 kk ikäinen :) Hän on syntynyt 22.1.12 :)

Yllärimamin saa poistaa listasta! Ultra siis lasketun ajan heinäkuulle, joten siirryn tältä foorumilta myöhäisempien pariin :) Tsemppiä kaikille!

tosiaan joo, en muistanu et täällä on vielä eri päivä.. eli meidän LA olis sit 14.6.. eipä se paljo muuttunu, mut jos laittas listaan silti oikeen päivän :)

Tervehdys!
Liitynpä sitten minäkin tähän ketjuun. Minulla on laskettu aika 5.6. ja ensimmäistäni odottelen. Ikää on 33 vuotta ja Tampereen yliopistollisessa sairaalassa synnytän.

Mulla olisi laskettu aika 10.6.2013 :) Ensimmäistä odotellaan ja ikää 23v. Hyvinkäällä asustellaan joten synnäri olisi Hyvinkään sairaala :)

Täällä yksi tuleva mamma Tampereelta, laskettuaika on 17.6 13. Esikoinen on syntynyt elokuussa 2010 ja ikää minulla on 30-vee. :)

Saa poistaa listasta! Ultrassa varmistui laskettu aika heinäkuulle,
 joten siirryn tältä foorumilta myöhäisempien pariin :)

moi!
eksyin näille sivuille taas ja ilmoittautuisin jatkopalani kanssa listalle :D

5.6. Nukkanen 27 2. Hyvinkää Hyvinkään sairaala

Päivää :) 

Voisin ilmoittautua joukkoonne, mutta en oikeen osaa nyt sitten sanoa miten se lapsen lukumäärä laitettaisiin... koska 1. oli kohtukuolematapaus vuosi sitten marraskuun lopulla ja tämä on nyt sitten toivottavasti 1 elävä, mutta käytännössä toinen raskaus, eli varmaan siis 1. ??
no mulle käy miten vaan merkintä... 

eli. Laskettu aika olisi 25.6.2013, Kittuli, 29, 1? , Seinäjoen keskussairaala

Täältäkin voi lisäillä listaan, laskettu aika 22.6.13. Ensimmäinen tulossa ja itsellä ikää 20 vuotta :) Tampereelta ollaan ja synnäri TAYS.

Tänään meillä oli uusintaultra, kun pari viikkoa sitten oli liian aikainen ajankohta seulontoihin. Uusi LA siis 29.6 (tuli siis heittämällä lisää odottelua ensimmäiseen 17.6 arvioituun aikaan) :)

Moikka, meillä 27.6 laskettu aika, Kouvolassa asustetaan ja synnäri on kymenlaaksonkeskussairaala, ikää 19v :)

Haudi!
Siirryn tuolta Heinäkuisista tänne, ku tänään ultrassa LA vaihtui Kesäkuulle, eli 28.6. neljäs lapsi tulossa ja Satakunnankeskussairaalas pitäis synnyttää.

Jospa sitten mukaan minäkin, eli laskettu aika 18.6., ikää 31 vielä ja toinen lapsi tulossa. Synnäri on Kanta-Hämeen keskussairaala.

Takaisin