Luettelo kesäkuulaisista

Jos nyt vähän uskaltais edes tänne päivitellä tietojaan...♥
Elikkäs LA 16.6. / 2. lapsi / Synnäri SeKS ja itellä ikää 19 :)
 
Täällä ilmoittautuu innokas ja hämmentynyt esikoisen odottaja LA 29.6 ja KYS :) Niin ja ikää 25-vuotta :)
 
Heippa. Minä olen ihan uusi täällä. Toinen lapsi tulossa ja laskettu aika on (omien laskujen mukaan) 25.6. Ikää mulla on 26v ja ensimmäinen lapsi on 3v. Paikkakunnaksi voi laittaa Tanska :)
 
Tuun vähän mukauttamaan LAta :D Eli tänään neuvolassa selviskin että LA on 21.6.13 :)
 
Lasketusta ajasta ei ole tietoa, mutta epäilisin sen sijoittuvan jonnekin kesäkuun lopulle. Ikää on 31 vuotta, toinen lapsi tulossa ja paikkana TYKS.
 
Mullakin neuvolan ohjelma laskee erilailla tuon la:n, joten yllättäen pääsin päivän pidemmälle. Helpompi kai elää yhden la:na mukaan, joka siis nyt 28.6. Saisiko sen muutettua listaan, kiitos :)
 
mut voi ottaa listalta poijes, oon tuolla toukokuulaisissa koska L.A on 27.5 neukin mukaan, ja ultran mukaan 31.5. =) Joten hyviä vointejä kesäkuulaiset! =)
 
Jaksamista Inkerille. Koin saman alkukesästä :(.

Nyt kuitenkin uutta pukkaa :).

La 29.6. ikä 33, Lempäälä, Tays ja ensimmäinen.
 
pikkumyy84: Synnytetään todennäköisesti samassa sairaalassa ja laskettu-aikakin on ihan lähekkäin. Tiedä vaikka törmättäs emoticon
 
ikää 25, LA 29.6 ja synnäri mitä todennäköisemmin Jorvi espoo :) Niin ja ensimmäinen lapsi 
 
Ehkäpä minäkin vihdoin uskallan ilmoittautua tänne, kolmen plussatestin jälkeen se on kai uskottava että raskaana ollaan ;)

LA vau:n laskurin mukaan 21.6.2013
HainiH90
22v ihan kohta ;p
2.
Kauhava
Seinäjoen keskussairaala

Jälleen kerran miltei samanlaiset tiedot kish:n kanssa, meidän esikoisilla oli aikoinaan sama LA kun oltiin joulukuisissa -11 :) Melko jännä sattuma ;)
 
Mä taidan myös uskaltaa ilmoittautua kun tänään oli eka neuvola takana ja tää alkaa konkretisoitua..

Eli LA tällä hetkellä arvioitu 7.6.2013
Iän puolesta olenkin varmaankin vanhemmasta päästä täällä, eli 32 v
1. odotetaan ja oletettavasti Hyvinkään sairaala on sairaala.
 
Täällä yksi uusi tuleva mamma. Ensimmäistä onnellisena odotan, la 13.6. Ikä 34 v ja Keski-Suomen keskussairaala.
 
Helliozin kohdalle (tällä hetkellä la 14.6.) voisi korjata la 11.6. Ensimmäinen neuvolakäynti takana ja saatiin tuo lasketuksi ajaksi :)
 
Takaisin
Top