Luettelo kesäkuulaisista

Hei, olen 32v ja ekaa odottelen. La 17.6 nettilaskurin mukaan. Tod.näk. Jorvin sairaalan synnärille.
 
Meillä siis siirty la jonnekki 6. - 13.6. saakka. Varmaan tarkentuu 30. pv kontrolliultrassa. Tai ihan viimestään np ultrassa :)
 
Kolmen plussatestin jälkeen uskaltaudun mukaan :) La 21.6. Ikää 36(hui) 13- ja 14-vuotiaat ennestään ja miehellä 10- ja 14-vuotiaat
 
Päätin tässä vaihtaa nimimerkkiä, koska tuo edellinen oli liian ilmiselvä ja paljastaa varmasti minut heti, jos jokin tuttu eksyy lukemaan.. 
Elikkä Sohvis on entinen Sipa :) 
Vois siis vaihtaan listaankin, kun tällä jatketaan tästä etiäpäin :)
 
Mutki voi lisätä..  Lasettu 9.6 (ultrassa sitten tarkempi.) ikä 19, ensimmäinen lapsi , Helsinki ja kätilöopisto :)
 
Testailin tänään ja nyt minutkin voi laittaa listaan. Laskettuaika näillä näkymin 20.6.2013, oma ikäni on 29v, lapsi on toinen, Tampere on paikkakunta ja Taysissa synnyttänen. :)
T:Inkeri
 
Heippa, meillä laskettu aika 15.6 tähän tietoon. Ekassa ultrassahan se saattaapi muuttua :)
 
Moikka! Mä tulin tuolta toukokuisista tänne!
Laskettu aika siirtyi huhtikuun lopulta 4.6.,
mulle toinen lapsi ja toinen raskaus, Olen 27-vuotias ja synnytän  @ K-HKS.
 
Mutkin voi lisätä listaan, tänään 4+0 ja laskettu näillä näkymin 21-23.6.2013 ( laskurit näyttäneet eri päiviä) Ikää 20v ja esikoinen :)
 
Hei! Uskallan ilmoittautua joukkoon, olen 27-vuotias ensisynnyttäjä Tampereelta, TAYS:ssa synnytys, laskettu aika 11.6.-13.
 
Mulla ikää 23v, synnytyssairaala OYS ja ensimmäinen lapsi omien laskujen mukaan syntyisi 14.6. :)
 
Mut voi lisätä tälle listalle myös. Eli paikkakunta on Tampere, ikää on 23 vuotta, ensimmäinen lapsi tulossa ja synnytyssairaala ilmeisesti TAYS. Laskettu aika näillä näkymin 4.6.:)
 
Yksi listaan lisää :) jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, syntyy kolmas lapsi Tamperelaiselle 28-vuotiaalle äidille 15.6 tienoilla TAYSissa.
 
Lisätään mut joukkoon, vaikka aivan alkutekijöissä ollaan eli 33v mamma, toinen tulossa ja LA 25.6.. Helsingistä ollaan.
 
Takaisin
Top