Loppuvuoden KilonKaristusKimara

Meitsi vetäs viikonloppuna mässyä naamaan, eilenkin puol pussia
dumle-karkkeja ja pizzaa. Lauantaina pikkujouluissa sitä sun tätä
epäterveellistä ja ne 2siideriä... Ja TADAA aamupaino tänään -600g
siitä mikä oli viikko sitten. Eli mun varmaan tarvii mässätä herkkuja niin
paino tippuu, tai sit pudotus ois ollu enemmän jos en ois mässäny...
mut alaspäin mennään kuitenkin, hyvä niin emoticon

Onnea muillekin painoansa tiputtaneille... emoticon
 
65,4kg näytti vaaka äsken!!

Elikkä -1,1kg nyt ja ihan parasta, että 600 g enää normaalin painon rajasta.

Näyttää siltä, että mun tarvitsee hieman kiristää hiilareiden syömistä lisää- tai siis sokerin.. Mutta olen todella tyytyväinen, josko tämä kroppa olis nyt pitänyt tasaamisvaiheensa ja päästäis loputkin kilot pois..ei nyt ehkä yhtä nopeesti kuin synnäriltä päästessä kg/vko 1,5 kk:den ajan, mutta kuitenkin takas siihen ~500g/vko.

Hyvä me!!!

 
:) 77,1 kg ---> 75,0 kg :)

vielähän ton vajaan kilon kerkee ennen uuttavuotta pudottaa :)

Onko muuten muita karppaavia muoreja täällä?
 
Mailis: Mä oon maanantaista lähtien jättäny pois perunan, pastan, riisin,
leivän, puuron ja niin ikäästi kaiken missä on jauhoja...muuten sitten syöny ihan
normisti et jotain karppaukseen viittavaa, oisko tää nyt sit sitä hyväkarppausta?
Mutta hyvät tuntemukset tähän mennessä ja painokin on jo 500g tipahtanu
5päivässä. ja tää on vaan nyt kokeilua ja tosissani painonpudotuksen alotan
tammikuussa kun alan kuntoilemaan enemmän.

niin ja tietty siis sokerinkin oon jättäny pois ja tiukkaa tekee kun oon niin makian perään...

Sitä 3kiloa ei lähde millään vuoden vaihteeseen mennessä mutta pääasia jotta
alaspäin edes vähän lähtöpainosta..eli nyt painan 70.1kg, toivon jotta ens viikolla vaaka näyttää
kuutosella alkavan luvun emoticon
 
sokerintuska helpottaa kuhan se poistuu elimistöstä kokonaan :) sit ei tee enää ees mieli. 

eikös, ihana olo :) muistaa vaan syödä sitä rasvaa tarpeeksi hiilarin sijaan. mukava nauttia kermakahveista sunmuista eikä oo nälkäkään kun syö oikeita ruokia. 

Kaikille vaan kovasti nostetta painonpudotukseen :) koittas selvitä ton joulun yli....
 
Täällä paino 71kg/174cm. Eli ei ole ylipaino-ongelmia, mutta ennen raskautta olin varsin hoikka (61-63kg). Vaatteet on kokoa 36, joten ois kiva mahtua niihin taas. Kesään mennessä toivoisin olevani tuon 63, muuten menee koko kesävaatevarasto uusiks :( Vähän katselin valokuvia entisestä itsestäni, ja joskus paino on tainnut vilahtaa allekin kuudenkympin, mikä on kyllä liian vähän ja näytän luuviululta. Että 63 olis semmonen hyvä :) Sitä kohti sitten, nyt jouluna lähinnä tavoite etten liho ja joulun jälkeen pitäisi painoa lähteä mielellään n. 500g/viikko. Unti, vesijuoksu ja keväästä alkaen pilates on mun liikuntalajit.

Niin, ja tähän täytyy lisätä että mun mies on varsin hoikka (189cm/74kg). Häneltä ei todella heru mitään kommentteja kuten että vähempikin painonpudotus riittäisi, vaan luulen että hän mieluummin näkisi mut laiheliinina. Ystävät yritti kannustaa, että ei sentään liikaa pidä pudottaa :)
 
56,4 ----> 54,8kg eli 1.6kg tippunut, ihan okeii...

tiiättekö ku oon tässä koko ajan luullu etten pääse lukemaan näitä tai kirjottamaan tänne yhtään mitään emoticon
(kivoja nää uudet hymiöt muuten :D)

joo, siis aina ku vaihdoin ton sivun nii tuli toi sama "haasteeks mammoille...." ja luulin ettei se siis vaihda sitä sivua :D hah..
meni oikeesti näin monta viikkoo että tajusin laskee hiirellä alas päin ja lukea alhaalta.. voi höhlä minä!!! :D

 
Täällä alotuksesta 79kg->75.5kg ...eli painoa tippunut nyt se 4.5kg

Nyt tuntuu että tähän on vähän jämähtänyt....mutta pikkuhiljaa pudotellaan.
 
No niin. Nyt on tullut aika laihduttaa- YÖK!
Ei meinaan lähde nämä 5 viimeistä kiloa muuten.

Kurjuus tosiaan, mutta kun olen luvannut itselleni, että saan ostaa uusia vaatteita keväällä, kun olen saanut keertyneet kilot pois, niin nyt se on otettava itseään niskasta kiinni ja vyötä on kiristettävä.

Se on tiedossa paaaaaljon kasviksia, hieman hedelmiä, vähän viljaa (pari3 ruisleipää), hyvää proteiinia ja hyviä rasvoja kohtuudella.

Kalorit tulee olemaan maks 1800 kcal/pvä. TYLSYYYYYYYSemoticon
 
Tää mamma onnistui tavotteessaan :) :) :)

Eli se 3kg (ja muutama sata grammaa päälle) lähti vuoden vaihteeseen mennessä ja nyt ollaan samassa painossa kun ennen raskautta. Maha kyllä näyttää ihan joltain muulta kun ennen..

Nyt on siis 174cm/73kg ja nyt voidaan alkaa ihan näitä tavallisia kiloja tiputtelemaan :D
 
Hyvä annie^ ja muut onnistujat!! :))

Mullei sitten tavoite ihan onnistunukkaan :P Paino tänää 60,3 kun se lähtiessä tähän oli 61,0 emoticon HAHAHA!  Huimat 700 g kevyempi mamma :D Toki kävihän toi paino kertaalleen alle 60 kg, tais tuo joulu tehä tepposet ja tuua kilot takasin emoticon 

Ei muutakun uutta yritystä kehiin ja kesäkuntoon 2011 emoticon
 
enpä tiiä kuinka mun kilojen kans kävi...sitä kolmea kiloa ei lähteny mut en tiiä nyt just et paljoko kun alko menkat ja turvotus on sen mukaista et en ees uskalla puntariin mennä...


mutta nyt jatketaan vähähiilarista ruokavalioo ja katsotaan jos kesään mennessä olis se 10kiloa poissa

onnea kaikille painoansa tiputtaneille...hienoa :)
 
Takaisin
Top