Loppuvuoden KilonKaristusKimara

Argh, mulla menee hermo meidän vaakaan!![:@][:@][:@] Viime ma oli 76,4 ja nyt kun samassa kohdassa punnitsin niin 75,5. Tuntu niin uskomattomalta, että siirsin toiseen kohtaan ja taas 75,5... En uskonu vieläkään niin siirsin kolmanteen kohtaan 76,1. Tippunu paino kuitenkin on, mutta kuinka paljon niin se jäi vähän arvotukseks [:D]

Kaikan laittamat tsempityslausahdukset oli kyllä hyviä [:)]

Heippa!

Tässä painovartioden nolla-soppa ohje. En muista nyt tarkkoja määriä, mutta jokainen voi soveltaa mielensä mukaan ja käyttää mitä vain kasviksia mistä kukin tykkää. Keiton voi myös soseuttaa lopuksi tai raastaa kasvikset karkeeksi raasteeksi, jolloin siitä tulee ruokaisampi.

Tomaatti-kasviskeitto

porkkanaa
sipulia
kesäkurpitsaa
kukkakaalia

vettä, niin että kavikset peittyy kattilassa
puolikas kasvisliemikuutio

1 prk rainbown tomaatti/basilika tomaattimurska (tai valkosipulinen tai chili, jos laitat chilitomaattimurskaa niin laita vaan puolet tai vähempi, on muuten extra tulista) ja siihen tavallista tomaattimurskaa

mausteita/yrttejä oman maun mukaan

Kasvikset keitetään kypsiksi, lisätään kasvisliemikuutio, lisätään tomaattimurska ja maustetaan. On nopee, helppo, hyvää ja kevyt. Halutessaan sinne voi kyllä paistaa kanasuikaleitakin, mutta silloin se ei oo enää nolla-pisteen, mutta kevyt kuitenkin.

lisää intoa sain eilen kun katselin vanhoja kuvia. Ne kuvat joissa olin suurimmillani eli kun esikoinen oli 2-3 vuotias olivat ihan kamalia hyi yök [:'(]
Enemmän intoa sain niistä kuvista jotka oli otettu 2009 aikana kun olin päässyt tavoite painoon ja sain painon pysymään.

Minä en pysty laihduttamaan millään kuureilla vaan oikeasti elämän tapoja muuttamalla paremmiksi.
Sillä tavalla lähti viimeksi ja niin toivottavasti tälläkin kertaa.

Mua ainakin tsemppaa paljon tällänen ryhmä ja se että "joudun" joka viikko ilmoittaa painoni/pudotuksen.

Mulla jäi punnitseminen nyt huomiseen.
Poika on ollu niin huonona että nyt vasta ensimmäinen kunnon tauko koko päivänä.
Nytkin selaan tekstit vaan nopiaan, painan suihkuun ja vaihdan tuoreen yökkärin päälle[;)]

paino noussu 400g [:@] ja varmasti syy on viikonloppuna olleet ristiäiset ja kaikki herkut joita tuli syötyä. [:'(] mutta positiivista on jotta vatsanympärys on pienentynyt 4cm kahdessa vikkossa. En tiiä kyl kuinka se on mahdollista ellei painokaan putoa?!? Nyt on ollu eilen ja tänään nälkä kateissa, ihan hyvä jotta ei tee koko ajan jotain mieli mutta rasittavaa yrittää väkisin syödä kun imetyksen takia on pakko syödä. ja kai tää nälättömyyden tunne loppuu kohta ja sit alkaa kahta kauheempi nälkä taas..

Mulla paino on noussu kilon[&o] Mut osansa varmaa teki ne ristiäiset ja se flunssa, ku ei voinu mitää ylimääräistä liikkua eli siis nää mun päivittäiset kävelyt jäi väliin.. Noo.. uus yritys tällä viikolla [:)] Sunnuntaina jo käppäilin sen melkee 10km ja tarkotus ois huomenna mennä lenkille taas.. tänää ei välttämättä ehdi, tai pitää illemmalla kattoa josko kerkeäis [:)] Samaten oon huomannu, etten mitenkää saa syötyä tarpeeks[&o][&o][&o] En sit oikee tiiä mitä mun tarttis lisätä (siis muita ku kasviksia), ku en kauheesti hedelmiä voi syödä, ku Edithillä menee vatsa sekasin vielä niistä...

Mulla tänään aamupainon mukaan paino laskenu 200g, mutta melkein voisin sanoa että minkäänlaista muutosta ei oo tullu, mikä varmasti kans osakseen johtuu menneestä viikonlopusta, perjantain juhlimisesta tyttöjen kans ja eilisestä äidin vierailusta, pirulainen toi pitsaa!!! [:)] Oon itteni kuitenki vannottanu että tästä päivästä lähtien alkaa uus elämä! tai siis palaan oikeeseen vanhaan elämään ennen raskautta ja alkaa ne kilotkin karisemaan! [8D] (oikeesti pakko)

tsemiä kaikille!!!

ja paino iltapunnituksella äsken 77kg...eli kilo ois taas pois:)...vois kyl mun puolesta olla jo siellä 68:n kohdalla tuo paino

Mikä ihme mua vaivaa, vai mun vaakaa? Nyt se näyttää, että se reilu kilo olis tippunu!! WHOT!!
no mut hyvä juttu... ihmettelen vaan!

tinz ja H mahtava vauhti teillä!!

H Voi olla että vkloppuna on tullut syötyä jotain turvottavaa ja nyt läks nesteet.
Mullakin läks silloin kun aloitin niin päivässä 1,5kg nyt ei enään menekkään kun se 500g, mut hyvä niin, pysyypä poissa[:D]

Mä koitan aina jotain jumppaa alkaa tekemään tääl kotona ja sitten jos sais noita vatsoja alkaa taas tekee. Selkä on niin sairaan kipee, niin sitä pitää alkaa venyttelee taas ja hierojalle varata aika, kun on varaa.
Mulla olis tavoite saada ees 5kg pois ja sitten jos sais ihan painon vaikka 58kg. Nyt on jotain 74kg puntarissa. On vähän silleen paskamainen olo, kun aina ollut kriittinen painon suhteen ja pientä bulimiaa ollut, niin alitajunnassa tappelee itsensä kanssa koko ajan[:(]
Uimassakin alan käymään aina välillä, kun on semmoinen väli

PojanÄiti: Joo,vetelin mm.keburullaa viikonloppuna [:D] kun oli herkkupäivä.. ja sit masentelin ku kävin vaa´alla ja oli kilo tullu lisää.. ja tänään se kilo oli poissa! Ei paha juttu siis [:)]

Kaikan laittama nettivideo oli tosi jees, tuli paljon kyl tietoo mistä varmasti on hyötyä.. ja protskut kyllä on tämänkin tytön suosiossa.
kananmunat namms, juustot naaaamms..

mulla on kaks vaakaa, oon käyttäny digitaalista vaakaa ja nyt sit piiruuttani kokeilin tota vanhanajan "heiluri" vaakaa. No digivaaka näyttää 71kg ja vanha 70kg, kumpaahan uskois!?! taidan tästä lähin käydä molemmissa ja otan keskiarvon.... [:D]
Eilen tuli käveltyä tunti työntäen vaunuja ja vetäen pulkassa meidän neitiä(pulkkahieman hunosti luisti ku oli hiekotettu vähäsen) tuli kunnon hiki päälle. Ja kuntopyöränkin saan tutulta ostaa vain 40€ joten jos täs hiljalleen sen kuntoilunkin aloittais....voi kyl alun innostus lopahtaa nopeaa kuten mulla tapana...se 55-60kg on jotenkin kauheen kaukanen tavoite!! [&o]

Jeij [:D] Aamupaino uusilla kymmenillä! Tänään 59,8 kg (61,0 kg viime tiistaina). Tästä on hyvä jatkaa...

Mukavastihan hommat on lähteny suurimalla osalla käyntiin! :) Tsemiä kaikille!!

viime viikosta 76,8 ---> 76,1 [:)]

tällä viikolla painoindeksi pomppasi lohkosta "merkittävä ylipaino" lohkoon "lievä ylipaino" [:)]
..tuntuu suureltaki saavutukselta [:D]

Hieno juttu Mailis!!! Jatka samaan malliin [:)]

Joku täällä puhu crosstrainerista, onko se oikeesti hyvä laite..
meinasin ostaa netanttilasta kun pn tarjous 99,99e.. oon joskus kokeillu salilla ja tosi kiva oli mut kyllästyykö siihen tosi helposti....

Mie se taisin crosstrainerista puhella....on se ainakin ihan hemmetin tehokas, ja yllättävän nopeesti siinä aika kuluu kun esim. telkkaria tuijottelee. sen voin melkein suorilta käsin sanoa että kuntopyörään mä olisin kyllästyny jo, kyllä mä ainakin suosittelen.  ....mä ostin netanttilasta sen mikä maksaa 129e

Takaisin