Loppuvuoden KilonKaristusKimara

ja kolme päivää viime punnitusesta 77kg->76,3  ...äsken mentiin crosstrainerilla niin että poika oli kantorepussa mukana....voi luoja mikä kuolema
 
Huhhuh tinztinz mikä tahti sulla!! No ehkä itekkin pitäis tehä jotain asialle eikä vaan kadehtia toisten suorituksia [;)]
 
annie^...heheh, tuota vähän mä olen itsekin yllättynyt miten toi paino tuollain putoaa...mutta tajusin että syön pelkästään pienempiä annoksia(paitsi eilen lasagnea) ja tarmoa riittää ihan hirveesti tehdä ja touhuta kaikkea, edes joka päivä en tuolla crossarillakaan vetele.
Lumityöt lapiolla kunniaan[:D][:D] ja koirakin kun tahtoo sinne lenkille jokaikinen päivä.

tänään kyllä tuntuis siltä että vois vähän laiskotella, mennään koiran kanssa kaksin viettämään laatuaikaa näyttelytreeneihin[:D][:D][:D]siis se tietää paaaaaaaljon makkaraa(koiralle)
 
mahtavaa tinztinz!!

Mulla on sama paino kuin viikko sitten 66,3kg[>:]
Mutta toisaalta sentti lähteny vyötäröltä ja tosta mahan paksuimmasta kohdasta, että eipä täällä vielä masennuta[:)]
Tälleen tää ny on menny tässä viime viikkoina; paino pysyy samassa ja sentit vähenee/ paino laskee muutaman 100 g:aa ja sentit pysyy samoissa tai vähenee..
En mä edes usko, että ilman kamalaa rääkkiä pääsisin niihin -1/vko määriin- toisaalta olishan se ihanaa, että vielä lähtis 5 vko:ssa 5 kg:aa[:D]. Ei olis ku pari hassua sitten pudotettavana.

Mutta tästä on hyvä jatkaa.
 
No tulempas tänne oikeeseen topiciin pulisemaan, tyttö nukkuu ja lenkillä kövin eli nyt saan heilua koneella hyvällä omalla tunnolla rauhassa, lukasin jopa tämän koko topicin läpi [:D] Mä tosiaan aloin tolle karppaus linjalle, raskausaikana paino nousi sen 20kg ja laitokselle jäi toosi pieni määrä (olin kai kuvitellu et sinne se sit jää mut putosin kyl korkeelta ku puntarille jälkitarkastukses menin) [:)] 76,5kg oli sillon painoo ja kun imetin niin tipahti tonne 69 asti oikeastaan ilman kummempia ponnisteluita, sit loppu imetys ja paino jäi junnaamaan tohon eli pakko oli jotain keksiä. Liikuntaa olen yrittänyt lisätä, vaikka mullekkin se on vaikeinta..kävelylenkit koirien kans menee mut spinning pyörä seisoo tossa ja irvistelee mulle joka ilta, tiiän et pitäis ottaa niskasta kiinni ja kokeilla edes vähän jokapäivä mut aina löytyy hyvä tekosyy tehdä jotain muuta. Karppauksen aikaansaama nopea painonlasku varmaan nesteiden yms poistumista, mielenkiinnolla odotan minkälaisiin tuloksiin tämä vie pidemmällä aikavälillä. Pituutta löytyy 162 ja paino näyttäis 65,5 eli lievän ylipainon kohdalla mennään, tavoite ois päästä tonne 58 lukemaan mutta kiire ei ole, hitaasti hyvä tulee[:)] Hyviä linkkejä Kaika oot tänne laittanut, yritämpä imeä teidän jutuista vähän intoa ja alan käydä tuijotuskilpailua ton pyöräkkeen kanssa [:)]
 
ja paino pysyy samana...pitäis kai oikeesti tehdä jotain muutosta koska vaikka luulen että syön oikein niin jotain teen väärin. ja tietty se kuntoilun puute. Mutta en saa kyllä loppuvuoteen mennessä sitä 3kiloa pois [:-] ehkä sitten joskus... [8|]
 
Nyt höpöhöpö kaikki! Masennusmieliala pois!
Kaikki on vielä mahdollista!

Jos ette ole kaivanut jo esille mittanauhaa, niin nyt olisi hyvä aika etsiä se.
Mulla on sentit kadonnu niinä viikkoina, kun vaaka on pysynyt samassa[;)]

Pä: Eihän tuo ole edes paha lisäys! Taitaa olla aikas paljon lähteny, kuhan saat noi bileturvotulset pois[;)]
 
Juu, ei masennuta EI!!!![:D][:D]

Samaa mietin, not bad!!, katsotaan lukemat parinpvän kuluttua.
Sitä odotellessa - pöhönpoistoa!

mullei oo mittanauhaa....
[>:][&o]
 
täällä on ynt kahessa viikossa laihuttu se 500g [8D] tänään vaaka siis näytti 74,5 kg! ja nää pirun pakkaset tottakai tuli eikä tuolla viiti paljoa olla :/ kai se täälläki otettava tuo crossi käyttöön pölyttymästä...
 
Fit mama! Loistavaa!!![:D][:D]

Piia Mut 500g:hän on jo reilu paketillinen voita!
Ajajttele että sen verran läskiä on lanteilta sulanu, pysyvästi Eiks tunnukin hyvältä!![:)]
Mitä hitaammin se lähtee sitä varmemmin se pysyy poissa[;)]

Mulla eilen läks 900g eli ollaan about takas aikataulussa.
Tällä viikolla pitäis tiristää pikkasen isompi pudotus, mut toi itseppäisyysviikonloppu pilaa kaikki suunnitelmat.
Mut uuteen laskuun niinsanotusti.

Oikke kevyttä viikkoa kaikille :)
 
pitäisköhän meitsin vetästä joku vesikuuri tällä viikolla jotta saisin kilot liikenteeseen...vois jonkun "nälkäkuurin" nyt alottaa ku imetys loppu niin ei tarvi sitä miettiä.
 
Tadaa: -300 vajaassa viikossa[:)]
(huvikseen hyppäsin jo nyt aamuvaa'alle)

Mutta paras ylläri oli mittanauhan lukema;
olen siis mitannu vyötörön ja tosta navankohdalta, jossa se vararengas lymyilee ja vyötärötä taas - 1cm ja vararenkaasta
-3cm!!!
Eipä ole mahtavaa!

Niin ja mulla on ollu ihan hyötyliikuntapohjalta nyt pikkasta yli víikko...olen tarkkaillut syömisiäni ja lisänny protskua ja valkaistu jauho tms. hiilari on ollu vähillä. (eilinen pasta oli poikkeus. kohtuullinen poikkeus.)

Mä olen alkanut vedellä joka aamu smoothien, johon laitan sokeroimatonta mehukeittoa ja maitorahkaa purkin. Tänään lisäsin leseitä.

Eilen keitit kikherneet ja tänään teen niistä ruokani.

Nyyyt on hyvä jatka, koska mä niiiiiiin haluan päästä normaalipainoon jo- enää kilo ja pikkasen päälle[:D]
Paino nyt siis 66kg ja pituus 161cm.

Perjantaina punnitaan sitten "virallisesti".
 
no niin täällä juhla viikonlopun jäljiltä paino oli eilen +500g

Mä olen ajatellut kanssa tehdä niin kuin kaika että virallinen punnitus olisi se perjantai koska sitten hyvän punnitus tuloksen jälkeen voi hyvällä mielellä viettää viikonloppuna herkuttelu hetken eikä tarvitse "stressata" maanantain vaakaa.

Minä torstaina mittailin mittanauhalla juurikin tuon vararenkaan ja katsotaan rupeeko se pienenemään.
 
Kävin vaa'alla ja pääsin kuin pääsinkin uudelle kiloluvulle 65,9 näytti vaaka.
Muuutta mutta- nyt onkin sitten mässäilty ja tuomio tulee ensi perjantaina...
Ei kait se auta ku ottaa itseään niskasta kiinni nyt alkavaksi viikoksi!

Mitenkäs teillä muilla?
 
Mulla pysyy paino sitkeesti ku mikäki siinä 74,5-75,5kg.. elikkä ei oo tippunu sit yhtää :( Sit tos yhes vaihees ku kattelinki mitä söin ja söin mukamas paremmin ku aiemmin, ni paino vaa läks nousuun :O Eli en saanu tiputettua.. mut äiti tilas mulle Zumban ;) sit lähtee *shakeshake* kilot karisee ;)
 
PÄ_ MAHTAVAA! UPEETA!
Ihana fiilis- eikö?

Purri shakeitbaby- zumbaa odotellessa!

Mulla on paino pysyny samassa, mutta toisaalta mulla menkat nostaa painoa, joten menkkaturvotuksen laskettua saan vertailukelpoisen tuloksen.
Ja ei voi valittaa, kun kroppa alkaa pikkuhiljaa muokkautumaan kohti sitä oikeaa muotoa- paitsi toi mahaläski on ällöä 

 
Mullon putki päälläemoticon

Tänään vaaka näytti 74.0!!! (total -2,3kg) Jos oikein tiukkana pysyn niin pääsen uudelle kiloluvulle! Jeij!! (se aamulla jo vilahti 73,9, mut sit meni heti sinne 74...)
Liikuntaa on ollu nolla, joulupuuhasteluja enimmäkseen.
Ruokailu on mennyt aikalailla omalla painollaan, herkut minimissä (muttei toki kokonaan poissa :D )
Ja nyt kun on velliä lisätty vauvan ruokavalioon niin täytynee yksi piste pudottaa omasta...

Tänään taskina että huomenna painan alle 74!
 
Takaisin
Top