Loppuvuoden jutustelut

Eka aamu uudessa kodissa ja synttäriaamu myös :Heartred Pahoinvointi hellittäny jo pari päivää, mut en tiiä johtuuko siitä et oon ollu jatkuvassa liikkeessä.

Ylihuomenna eka neuvola :Heartbigred
Ihanaa synttäriä päivänsankarille ja onnea uuteen kotiin :Heartpink
 
Onneksi olkoon täältäkin ja onnea uuteen kotiin:Heartred

Täällä on joulutohinat käynnissä:happy: yritin tossa viikolla tehdä kauppakassitilausta vain todetakseni, että joku muukin oli ajatellut samoin. Aikaisin toimitus olis ollu 6.1:facepalm: ei auttanut kun painua itse kauppaan:hilarious:

Nyt on tehty jouluruoat pakkaseen. Olipa hyvä kun oli vähän pidemmät vapaat:happy: muutenkin alkaa jouluhommat olla aika hyvällä mallilla. Tänään haetaan vielä kuusi:happy: sit alkuviikoksi töihin, ennen kun pääsee rauhoittumaan joulun viettoon:happy:
 
Kiitos onnitteluista!

Sain jopa 2 vuokralaatikkoa tyhjäksi, vielä olis 18 jäljellä + muut laatikot ja pussukat :hilarious: Tää väsymys on kyllä jäätävää. Mut eiköhän tämä tästä. Huomenna poika aloittaa uudessa hoitopaikassa ja mä meen illaksi töihin.

Kutsuttiin jouluaatoksi tänne mun veli ja miehen ystävä, kun ovat molemmat yksinäisiä. Muuten ollaan vaan perheen kesken. Ja varmaan siis raskaus paljastuu heillekin. Mun veli oli eilen kysynyt mun mieheltä (kun muuttomiehet =kaverit jäi tänne vähän kaljoittelemaan) et oonko mä raskaana ku join vaan alkoholitonta kaljaa ja limua. Mies oli vaa todennut, et pitäähän täällä jonku olla lapsen kaa selvin päin :rolleyes:
 
Olen tässä koittanut kahlata teidän juttuja läpi, tylsää tulla loppukuun lasketulla ajalla mukaan :joyful:.

Onnea Agnes synttäreiden ja muuton johdosta :happy:.

Tänään pitäisi meidänkin tehdä kauppatilaus, näinköhän onnistuu enää :nailbiting:. Kammoan muutoinkin joulunalusen kauppakäyntiä :wacky:. Tähän asti ollaan kyllä saatu nouto seuraavalle päivälle, niin en osannut edes pelätä moista vaihtoehtoa..
 
Olen tässä koittanut kahlata teidän juttuja läpi, tylsää tulla loppukuun lasketulla ajalla mukaan :joyful:.

Onnea Agnes synttäreiden ja muuton johdosta :happy:

Kiitos! Pystyn samaistumaan, esikoisen ryhmässä olin viimeisiä mukaan liittyneitä, kun la oli 27.10. ja plussasin vasta 5+0. Synnytinkin sit ryhmästä vikana, 1.11. Nyt onkin kiva olla tällä kertaa ekojen joukossa täällä poksumassa. :)
 
Mietiskelen tässä pitäisikö jouluksi ostaa joku alkoholiton valkoviini. Onko kenelläkään suositella hyviä, viinin makuisia, holittomia viinejä? En halua semmosta, joka maistuu laimeelle mehulle :D
 
Mä olen huijannut hoitopolun aikana hyvällä holittomalla roseviinillä:
Sangre de Toro 0,0% Rosé 2018 (alkosta saa)
Ei oo liian makea ja on viineisä.
 
Joulua pitäs tehdä, mutta se tapahtuu nyt laiskemmalla taktiikalla kun mua etoo ja unettaa.

Toisekseen oon ottanut aamukamman käyttöön, 4.1. neuvola ja siellä ultrataan. Stressaa onko siellä ketään ja missä ja löytyykö elämää. :hungover:
Kivat pyhät tiedossa:facepalm:.

No mut hei... Mulla on raskaustestejä niin et saan pissiä tikkuun joka ke ja pe kunnes on neuvola.
Sitten on varalla jokunen paniikkitikku :grin.

Oon testihullumpi ja enemmän hermoraunio kun ekaa odottaessa (toki sillonkin olin sekoamassa :bored:)
 
Joulua pitäs tehdä, mutta se tapahtuu nyt laiskemmalla taktiikalla kun mua etoo ja unettaa.

Toisekseen oon ottanut aamukamman käyttöön, 4.1. neuvola ja siellä ultrataan. Stressaa onko siellä ketään ja missä ja löytyykö elämää. :hungover:
Kivat pyhät tiedossa:facepalm:.

No mut hei... Mulla on raskaustestejä niin et saan pissiä tikkuun joka ke ja pe kunnes on neuvola.
Sitten on varalla jokunen paniikkitikku :grin.

Oon testihullumpi ja enemmän hermoraunio kun ekaa odottaessa (toki sillonkin olin sekoamassa :bored:)

Hyvä suunnitelma, ke ja pe :grin. Jotenkin musta tuntuu että aika ehkä kultaa muistot? Tää on kyllä ihan hermoraunioittavaa olemista :wacky:.
 
Hei te viisaammat! Lasketaanko se laskettu aika / raskausviikot siitä hedelmöityksestä vai voiko nää muuttua esimerkiks sen takia että alkio on vähän pienempi? Oon ihan nyt sekasin et oonko 7+2 mitä oon siis laskenu hedelmöityksestä vai 6+6 mitä näytti varhaisultra (alkio siis tosiaan 3pv ”jäljessä” vai miten sen sanoisi).

Yritän vaan siis päivittäin laskea päiviä ja viikkoja siihen maagiseen rv 12 kun pitäis pahoinvoinnin loppua. Tiedän kyllä että se ei välttämättä lopu siihen mutta toi pitää mut järjissään. Juuri sanoin puolisolle että koittaakohan joskus vielä aika kun ruoka maistuu hyvälle ja ruokailutilanteet olis mukavia...
 
Hei te viisaammat! Lasketaanko se laskettu aika / raskausviikot siitä hedelmöityksestä vai voiko nää muuttua esimerkiks sen takia että alkio on vähän pienempi? Oon ihan nyt sekasin et oonko 7+2 mitä oon siis laskenu hedelmöityksestä vai 6+6 mitä näytti varhaisultra (alkio siis tosiaan 3pv ”jäljessä” vai miten sen sanoisi).

Yritän vaan siis päivittäin laskea päiviä ja viikkoja siihen maagiseen rv 12 kun pitäis pahoinvoinnin loppua. Tiedän kyllä että se ei välttämättä lopu siihen mutta toi pitää mut järjissään. Juuri sanoin puolisolle että koittaakohan joskus vielä aika kun ruoka maistuu hyvälle ja ruokailutilanteet olis mukavia...
Mun käsityksen mukaan laskettuaika muuttuu jos on 7 päivää pienempi tai isompi. Nuo 3 päivän erot voi vielä näin alussa tasoittuakin suuntaan tai toiseen. Ja olikos se niin että se virallisesti sitten katsotaan nt-ultrassa, vai muistankohan väärin?
 
Varmaan just nt-ultrassa ja tosi ultraajakohtaista, alkaako miten muuttamaan! Meiltä viimeksi kysy, kun oli jostain kahdesta päivästä kiinni, että kummin halutaan.
 
Hyvää joulua kaikille!

Mitenkä kävi, paljastuiko monella raskaus jouluna?
Reggie, miten sulla kävi? Tuliko nihkeä vastaanotto uutisesta, kuten etukäteen arvelit?

Meillä alkoi homma paljastua, kun kyselin kaikista juustoista, että onko kotimaista. Ja vaari ihmetteli, että eikö viinit kelpaa vai mistä kiikastaa Kaikki olisivat kovasti onnitelleet, mutta mä en oikein osaa suhtautua onnitteluihin, kun kaikki on niin alussa vasta.
Pahinta jännitystä aiheuttaa nyt kohdunsuun alhaalla olo. Se tuntuu olevan vaan pari senttiä emättimen suulta eli järkyttävän alhaalla :nailbiting: Luin onneksi joltain palstalta, että muillakin on ollut niin alkuvaiheessa ja sitten kohdunsuu on noussut ylemmäs. Toivotaan, että niin käy. Välillä iskee pelko, että kohta tuolta toosasta pullahtaa ulos koko kohtu, enkä enää koskaan voi tulla raskaaksi :smiley-angry017 Hitto, kun nää pelot ja kauhukuvat menee raskaushuuruissa aina ihan överiksi...
 
Kyllä paljastui. Alkupäivän voin niin huonosti ja väsytti niin paljon, että vaan pötköttelin.

No appivanhemmat tiesikin jo muutenkin, kun tytär oli kertonut (ilmeisesti jo paljon aikaisemmin, kun todellisuudessa mitään vauvan alkua on ollutkaan:hilarious:). Muut saavat tietää aikanaan, jos ultrassa kaikki ok. Aika paljon tuli välteltyä ruokia, mutta vatsan sai niin täyteen, että meinasi loppuillasta olla halkeamia pisteessä:hilarious:
 
Takaisin
Top