Loppuvuoden jutustelut

Meilläkin päiväkodissa lapset olivat keksineet kertoa koko viime talven, että meillä tulee kesävauva ja minä sujuvasti lihoin koko kevään :hilarious: nyt ei kyllä kerrota kellekään perheenjäsenelle. Lapsille ehkä rakenneultra jälkeen, jos sinne päästään.
 
Hyvää joulua kaikille!

Mitenkä kävi, paljastuiko monella raskaus jouluna?
Reggie, miten sulla kävi? Tuliko nihkeä vastaanotto uutisesta, kuten etukäteen arvelit?

Meillä alkoi homma paljastua, kun kyselin kaikista juustoista, että onko kotimaista. Ja vaari ihmetteli, että eikö viinit kelpaa vai mistä kiikastaa Kaikki olisivat kovasti onnitelleet, mutta mä en oikein osaa suhtautua onnitteluihin, kun kaikki on niin alussa vasta.
Pahinta jännitystä aiheuttaa nyt kohdunsuun alhaalla olo. Se tuntuu olevan vaan pari senttiä emättimen suulta eli järkyttävän alhaalla :nailbiting: Luin onneksi joltain palstalta, että muillakin on ollut niin alkuvaiheessa ja sitten kohdunsuu on noussut ylemmäs. Toivotaan, että niin käy. Välillä iskee pelko, että kohta tuolta toosasta pullahtaa ulos koko kohtu, enkä enää koskaan voi tulla raskaaksi :smiley-angry017 Hitto, kun nää pelot ja kauhukuvat menee raskaushuuruissa aina ihan överiksi...
Oletko sä kysynyt neuvolasta tuosta kohdunsuu-asiasta? Onko tää sun mones raskaus? Mietin vaan että voisko olla jotain laskeuman alkua, joka sitten provosoituu kun hormoonit hyrrää tai toiset niistä lakkaa hyrräämästä. En tiedä ymmärtääkö kukaan mun ajatuksen juoksua, mut neuvolaan soitto vois hyvällä tuurilla keventää taakkaa :).

Mä pelkäsin koko ajan eilen että mun äiti tai isä huomauttaa jotain. Aika kova turvotus, ja sitten kun mun vatsa on mallia pallo muutenkin. Mutta toistaiseksi ei kukaan muu ole sanonut kuin isomman lapsen neuvolan terkka ja hänkin vasta kun itse paljastin koko jutun :joyful:.
 
Mun on pakko kertoa tää jollekin niin kerron täällä! Mun äiti oli nähnyt viikko sitten unta että olin istunut keinutuolissa ja mun rinnan päällä oli istunut sinitiainen. Olin höpöttänyt jostain sielun linnusta ja äiti oli vaan ollut huolissaan et mitäs jos se kakkaa mun päälle. :D Googlasin puhelun jälkeen tätä asiaa ja sielulintu on ilmeisesti ihan joku juttu ja googlen mukaan ”tuo sielun vastaayntyneeseen ja vie menehtyneeltä pois”. Olin ihan että apua.
 
Mun on pakko kertoa tää jollekin niin kerron täällä! Mun äiti oli nähnyt viikko sitten unta että olin istunut keinutuolissa ja mun rinnan päällä oli istunut sinitiainen. Olin höpöttänyt jostain sielun linnusta ja äiti oli vaan ollut huolissaan et mitäs jos se kakkaa mun päälle. :D Googlasin puhelun jälkeen tätä asiaa ja sielulintu on ilmeisesti ihan joku juttu ja googlen mukaan ”tuo sielun vastaayntyneeseen ja vie menehtyneeltä pois”. Olin ihan että apua.

:wideyed:
 
Mun on pakko kertoa tää jollekin niin kerron täällä! Mun äiti oli nähnyt viikko sitten unta että olin istunut keinutuolissa ja mun rinnan päällä oli istunut sinitiainen. Olin höpöttänyt jostain sielun linnusta ja äiti oli vaan ollut huolissaan et mitäs jos se kakkaa mun päälle. :D Googlasin puhelun jälkeen tätä asiaa ja sielulintu on ilmeisesti ihan joku juttu ja googlen mukaan ”tuo sielun vastaayntyneeseen ja vie menehtyneeltä pois”. Olin ihan että apua.

Mitä ihmettä, mulla meni ihan kylmät väreet kun luin tän. Tietääkö sun äiti siis raskaudesta?
 
Mitä ihmettä, mulla meni ihan kylmät väreet kun luin tän. Tietääkö sun äiti siis raskaudesta?

Joo tietää ja siis hän kerto tän mulle sillon kun olin saanut varhaisultrassa tietää että syke löytyi. Oli aluksi miettinyt et uskaltaako kertoa kun linnut nyt voi kai tarkottaa tosiaan huonoakin mut sit kun oli syke löytynyt niin kertoi sitten. :D Siinä unessa oli olleet myös mun kahden siskon esikoispojat jostain syystä. Mulla on siis vielä kolmannella siskolla lapsia mutta ne on tyttöjä niin heti alko mielikuvitus rullaamaan. Palattiin tähän asiaan tänään siis vielä siksi että äitiä oli jäänyt häiritsemään se ”sielun linnuista” puhuminen ja pyysi mua googlaamaan ja oltiin molemmat ihan että wow kun luin tästä sielulintujutusta. Hurjaa!
 
Huu, jännää Miimulainen! Vaikuttais vahvasti siltä että odotat poikaa :) Harmi ku joutuu odottaa vielä pitkään sitä tietoa!
 
Oletko sä kysynyt neuvolasta tuosta kohdunsuu-asiasta? Onko tää sun mones raskaus? Mietin vaan että voisko olla jotain laskeuman alkua, joka sitten provosoituu kun hormoonit hyrrää tai toiset niistä lakkaa hyrräämästä. En tiedä ymmärtääkö kukaan mun ajatuksen juoksua, mut neuvolaan soitto vois hyvällä tuurilla keventää taakkaa :).

Mä pelkäsin koko ajan eilen että mun äiti tai isä huomauttaa jotain. Aika kova turvotus, ja sitten kun mun vatsa on mallia pallo muutenkin. Mutta toistaiseksi ei kukaan muu ole sanonut kuin isomman lapsen neuvolan terkka ja hänkin vasta kun itse paljastin koko jutun :joyful:.

Ajattelin soitella neuvolaan, kun joulupyhät ovat menneet. Löysin asiasta keskustelua toisessa keskusteluketjussa, joten se rauhoitti mieltä. Kaksi lasta on jo entuudestaan ja joskus kohdunsuu on tietyssä vaiheessa kiertoa laskeutunut aika alas. Mitään vaivaa siitä ei ole koskaan ollut, eikä se nytkään haittaa mitenkään. Muuta kuin siis yllyttää mun jännitystä... raskaushormonit saa huolet heräämään ties mistä asiasta. Sama homma, jos pahoinvointi hellittää edes yhdeksi päiväksi, niin heti herää pelko, että onko kaikki hyvin. Tää on niin tätä
 
Takaisin
Top