Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?Jutellaan täällä yleisesti kaikesta. Mitä sulle kuuluu tänään? :)
Digistä en tiedä, mutta muista testeistä mulla tulee vahvempi viiva muusta kuin aamupissasta.No minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?
Ok kiva.Digistä en tiedä, mutta muista testeistä mulla tulee vahvempi viiva muusta kuin aamupissasta.
Mä ajattelin kans maanantaina ostaa viel yhen digin ja tehdä jossain vaiheessaNo minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?
Tein tänään aamulla digin ja se näytti 3+ Mun mielestä sen pitäisi näyttää vähemmän koska hedelmöittymisestä on max. 19 päivää. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.
Kesällä oli tosi stressaavaa, kun sain plussan testiin ja koko ajan oli fiilis, että kaikki ei ole hyvin. Silloin takana oli kkm ja kemiallinen. Ja se menikin kesken. Nyt mulla on kuitenkin parempi fiilis kuin silloin kesällä, ehkä johtuen siitäkin, että yritän ottaa päivän kerrallaan enkö liikaa anna ajatusten mennä tulevaisuuteen (jotta en putoaisi niin korkealta). Mutta tänään olen kyllä joka kerta vessaan mennessäni ollut pelokas ja kuulostelen kroppaa koko ajan. En uskalla vielä huokaista helpotuksesta, mutta tänään ei ole tuhrua näkynyt onneksi. Enpä silloin noita meidän kolmea lasta odottaessani tajunnut ihmeesti stressata keskenmenoa. Toki siinä alussa tarkkaili pikkareita, ettei vaan ole vuotoa. Nyt tuntuu, että enemmän oletan, että menee kesken kuin että saadaan vauva syliin.Miten sä ite pidät pään kasassa noiden keskenmenneiden jälkeen? Meillä oli loppukesästä tuulimunaraskaus ja nyt tuntuu että poksahdan tästä epätietoisuusesta :D ja oon juurikin se neuroottinen paperikyttääjä vessassa ainoastaan odottaen et s i i t t e n k u n tää menee kesken...
Tää on kyllä hyvä. Saa jakaa asioita raskausaikana.. Ja sit pikku vauva aika on kiva kun on niin lähekkäin syntyneet.Nyt näyttäisi siltä että mun ystävä odottaa mun kaa yhtä aikaa ja hänellä on la tasan viikko ennen mua Oon niin onnellinen