Loppuvuoden jutustelut

Jutellaan täällä yleisesti kaikesta. Mitä sulle kuuluu tänään? :)
No minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?
 
No minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?
Digistä en tiedä, mutta muista testeistä mulla tulee vahvempi viiva muusta kuin aamupissasta.
 
No minulle ainakin kuuluu ihan hyvää. Ostin juuri digin jonka teen huomenna aamulla vaikka mieli tekisi mennä heti tekemään. Saako niistä plussaa päivälläkin vai onko tuhlausta?
Mä ajattelin kans maanantaina ostaa viel yhen digin ja tehdä jossain vaiheessa :happy:
 
Mä oon testannut Pregcheckin liuskatesteillä joka päivä viime lauantaista asti, kuinkahan tän testaamisen pystyy lopettaan :confused004 Mut on niin ihanaa nähdä viivan vahvistuvan! :Heartred
 
Tein tänään aamulla digin ja se näytti 3+o_O Mun mielestä sen pitäisi näyttää vähemmän koska hedelmöittymisestä on max. 19 päivää. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
 
Tein tänään aamulla digin ja se näytti 3+o_O Mun mielestä sen pitäisi näyttää vähemmän koska hedelmöittymisestä on max. 19 päivää. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Ne hormonitasothan vaihtelee, toisilla on enemmän :)Jossain näin joskus taulukon et minkä arvojen mukaan noi tulokset tulee... Tai ehkä sulla on siellä kaks kyydissä?
 
Mäkin olen jatkanut testaamista ja kivasti viiva vahvistuu. Toinen digi on vielä jemmassa ja sen voisi ensi viikolla käyttää.
 
Kauheeta valittamista, mutta ai että kyllä ärsytti tää tämän päivän viesti että esikoisen influenssarokote vahvistus on peruttu koska ei riitä kuin riskiryhmäläisille. 9kk ikäinen lapseni siis kyllä tähän kuuluu koska on alle 7v ja asuu raskaana olevan kanssa. Tuntuu vaan turhalta että otti sen ekan kun ei sitten vahvistusta saakaan.
 
Mulle tuli yhtäkkiä salin jälkeen sellanen olo, että vieläköhän tässä raskaana ollaan, kun oireita eikä fiiliksiä näy eikä kuulu. Noh, kävin sit kaupasta kotimatkalla hakeen PC:n testin ja tein parin tunnin pidätyksestä testin. Toinen viiva pärähti testiin heti, kun pissa siihen asti pääsi ja vajaa minuutin kohdalla viiva oli tummempi kuin kontrolliviiva. :D Eli testin perusteella ainakin hommat etenee tuolla masussa. :) vielä reilu 2 viikkoa ultraan! Jotenkin tänään kyllä tosi tyyni ja onnellinen olo. Sellanen fiilis, että vaikka nyt alkais vuodot ja supistukset ja menis kesken, niin sekään ei paljoa hetkauttaisi tätä onnellisuutta. Mulla on kaikki niin hyvin :Heartred
 
Ihania tunnelmia AnnMarii. Itsellänikin on jotenkin seesteinen olo. En yhtään stressaa tätä raskautta, niin kuin viime kesänä. Huomenna varmaan taas testailen ja toivon tietysti, että viiva on vahvistunut.
 
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.
 
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.

Toivotaan että kaikki on hyvin kuitenkin :Heartred

Tänne kuuluu jänniä aikoja, esikoisen uudesta pk:sta soitettiin ja hän aloittaa siellä 21.12. Kaksi päivää ehtii olla siellä, ja sit seuraavan viikon kolme hoitopäivää pitää mennä taas eri varahoitopaikkaan, taitaa olla jo kolmas varahoito eli viides(?) hoitopaikka minkä poika näkee :happy7 Mut eipä voi mitään kun nää menee nyt näin.

Mulla on ollut aktiivisuuskello melkein kolme kuukautta huollossa, no tänään tuli tieto et voin hakea uuden tilalle. En vaan käsitä mikä siinä näin kauan vei, kun kuukaudesta oli puhe, ja minusta mulle ois kuulunut antaa saman tien uusi tilalle. Koska pidän ilmiselvänä vaihtopäätöstä kun tää kello aiheutti mulle ylikuumentuessaan palovamman, mikä näkyy mun kädessä edelleen. Aion laittaa vihaista palautetta. Piti itseasiassa laittaa jo aiemmin mut oikeestaan halusin mielenkiinnosta nähdä kauanko tässä vie, kun sain jo 2 viikkoa sitten tietää tän firman aspachatista et se mun kellon vaihtopäätös tuli "jo" viikolla 45.
 
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.

Nää on kyllä kuumottavia tilanteita! :nailbiting:

Mulla on aikoinaan tullu esikoisesta tuhrua ja paniikilla muistan niitä tilanteita kytänneeni mutta tuossa se nyt 11v teininä kiukkuaa vieressä :)

Että ei se tosiaan aina oo merkki siitä että menee kesken
 
Mulla tuli eilen ihan pikkuisen kahdella vessareissulla ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä. Heti alkoi pelottaa, että kesken menee tämäkin, koska mulla on ollut tuhrua vain kemiallisessa raskaudessa ja keskenmenossa. Onneksi ei ole tuhru lisääntynyt eikä ole kipuja. Toisaalta jos menee kesken, niin mieluiten mahdollisimman alussa.


Miten sä ite pidät pään kasassa noiden keskenmenneiden jälkeen? Meillä oli loppukesästä tuulimunaraskaus ja nyt tuntuu että poksahdan tästä epätietoisuusesta :D ja oon juurikin se neuroottinen paperikyttääjä vessassa ainoastaan odottaen et s i i t t e n k u n tää menee kesken...:meh:
 
Miten sä ite pidät pään kasassa noiden keskenmenneiden jälkeen? Meillä oli loppukesästä tuulimunaraskaus ja nyt tuntuu että poksahdan tästä epätietoisuusesta :D ja oon juurikin se neuroottinen paperikyttääjä vessassa ainoastaan odottaen et s i i t t e n k u n tää menee kesken...:meh:
Kesällä oli tosi stressaavaa, kun sain plussan testiin ja koko ajan oli fiilis, että kaikki ei ole hyvin. Silloin takana oli kkm ja kemiallinen. Ja se menikin kesken. Nyt mulla on kuitenkin parempi fiilis kuin silloin kesällä, ehkä johtuen siitäkin, että yritän ottaa päivän kerrallaan enkö liikaa anna ajatusten mennä tulevaisuuteen (jotta en putoaisi niin korkealta). Mutta tänään olen kyllä joka kerta vessaan mennessäni ollut pelokas ja kuulostelen kroppaa koko ajan. En uskalla vielä huokaista helpotuksesta, mutta tänään ei ole tuhrua näkynyt onneksi. Enpä silloin noita meidän kolmea lasta odottaessani tajunnut ihmeesti stressata keskenmenoa. Toki siinä alussa tarkkaili pikkareita, ettei vaan ole vuotoa. Nyt tuntuu, että enemmän oletan, että menee kesken kuin että saadaan vauva syliin.


Mies oli muuten herttainen tänään. Hän kysyi olenko jo aloittanut syömään foolihappoa. Mistähän se sellaisen muisti?
 
En tiedä miksi jännitän niin kovasti sitä ekaa ultraa... Olen jo mielessäni varautunut siihen, että jos on tuulimuna tai muuta niin otan tiedon tyynesti vastaan.
Aika menee tässä kohtaa hitaasti, mutta olen päättänyt että yritän rentoutua ja keskittyä muihin kivoihin juttuihin.
 
Nyt näyttäisi siltä että mun ystävä odottaa mun kaa yhtä aikaa ja hänellä on la tasan viikko ennen mua :love7 Oon niin onnellinen :Heartred
 
Nyt näyttäisi siltä että mun ystävä odottaa mun kaa yhtä aikaa ja hänellä on la tasan viikko ennen mua :love7 Oon niin onnellinen :Heartred
Tää on kyllä hyvä. Saa jakaa asioita raskausaikana.. Ja sit pikku vauva aika on kiva kun on niin lähekkäin syntyneet.
Mulla oli esikoisen aikaan 2 viikon ikäerolla vauvakamu
 
Takaisin
Top