Loppuraskaus

Täällä menossa 30+3 ja toivon että 10viikon päästä ois jo pikkunen sylissä!

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä alkoi sunnuntaina 30 viikko. Tuntuu menneen tämä aika nyt hirmu nopeasti ja pitäisi ehtiä tehdä vielä yhtä ja toista ennen synnytystä :P
 
Tänään viiko 31 alkanut :) Aika mennyt niin nopeasti ja nyt vaan odotan että päästään pitämään tätä pikkuista sylissä :)
 
Täällä alko kans tänään 31+0 :) ei oo kauaa enäää♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mustakin aika matelee! Työpäivätkin tuntuu normaalia pidemmiltä... Oon yrittänyt ajatella pessimisti ei pety -logiikalla että syntymä menee ainakin 2 viikkoa yliajalle, ettei sitten tuntuisi niin kärsimättömältä olo siellä lasketun ajan lähettyvillä. :grin
 
Manailkaa työpaikoilla/hiekkalaatikoilla/kavereille: "Tulis jo syksy. Toivottavasti ei tule helteitä ennen sitä." Oliskohan ne samaa mieltä?

Mulle aina sanotaan että sinä olet varmaan tyytyväinen näin kylmään kesään. Kyllä mullekin se helle taas kelpaisi.
 
Sama juttu Itu! Mä oletan ja uskottelen itselleni, että yli menee ja reilusti. Ei sitten oo niin kova pettymys, jos ei ala syntymään lasketun ajan tienoilla.
 
Minä taas olen aivan varma että pieni syntyy jo elokuun lopussa kun laskettu aika olisi 4.9. Kun itse ja siskoni on syntynyt viikon ennen laskettua aikaa, mutta tietysti kun itsellä on tämmönen olo niin menee reilusti yli :D elän toivossa että pieni syntyy siinä lasketunajan tienoilla

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen alko rv 30. Olin ehtiny jo etukäteen iloita siitä, että saan tän masun kanssa nauttia kesäisistä hellepäivistä kevyissä, väljissä kuteissa ja varvassandaaleissa. Mutta vielä mitä. Villaa ja drymaxia pitää kiskoa päälle, ja kenkien pukeminen villasukkien päälle yhtä ähinää. Lähellä on kyllä nyt lento etelään.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle olis katastrofi jos tää syntyis ennenaikaisesti. Mulla on kaikki sijaisen perehdytyksetkin vasta elokuun lopussa, ei siinä kauheasti jää pelivaraa. Olen siis yrittäjä ja asiakkaille luvatut projektit pitää viedä loppuun ennen syyskuuta ja sijainen ei pysty hyppäämään puikkoihin kuin vasta elokuun lopussa.
 
Mua ei haittaa yhtään viileät kelit mutta olis kiva jos ei satais koko ajan. Tänäänkin just kun oltais menty pojan kanssa ulos niin vettä alkoi tulla reippaasti. :sad001
 
Mä odotan synnytystapa arvioo:) joka on vasta 36+jotai, näkee pikkasta ja sit luultavasti lyödää leikkauspäivä lukkoo elokuun lopulle:)♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on vajaan kahden viikon päästä äitipolikäynti liittyen siihen sektioasiaan, toi käynti tuskin jää viimeiseksi. Uskoisin että vielä yksi käynti tulee jonnekin rv 36 tienoille. Sektiopäivää tuskin lyödään lukkoon vielä heinäkuun visiitillä.
 
Aamu ja CMT, kuinka tiedätte että menette sektioon, vaikka synnytystapa-arviointia ei ole vielä tehty? Minäkin olen menossa joskus rv 36 tienoolla tuohon arvioon.

Mua kyllä kylmää ajatus että viikolla 36 mitataan mahtuuko ulos, ja sitten annetaan kasvaa 6 viikkoa, jos menee täydet yliajalle. Käsittämätöntä jos ainoat vaihtoehdot on sektio tai luonnollinen synnytys ilman käynnistystä. Ne vaihtoehdot mulle viimeksi annettiin, ei tule kysymykseen käynnistää siinä rv 40 tienoilla, jolloin sen saisi ehkä alakautta pänerrettyä ulos. Huoh. Kai tämä tästä, kai ne ammattilaiset tietää paremmin.
 
Saako utsia mikä teillä on sektioon syynä kun ei ole mulle kovin tuttu asia? Ei ole tietenkään pakko vastata. :) En nyt osannut yhdistää oletteko ehkä jossain kohtaa asiasta kertoneetkin...
 
Mulla ollu jo kaks sektioo takana ja viimesin 10.5.2013 eli nyt automaattisesti seuraavat leikkauksella:) molemmissa yritin normaalisti synnyttää mutta ilmeisesti 3,7kg kokonen on kai sit liian iso:/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mun eka synnytys oli imukuppi ja sain tosi pahat repeämät. Koska en ole täysin toipunut ennalleni niin haluan tämän toisen syntyvän sektiolla ja sen on lääkäri jo käytännössä luvannut. Käyn kuitenkin vielä juttelemassa pelkopolilla että saisin edelliseen synnytykseen liittyviä asioita käsiteltyä.
 
Takaisin
Top