Loppuraskaus

firstBaby

Silmät suurina ihmettelijä
Kohta alkaa se viimeinen kolmannes meillä syyskuisilla.. ei enää kauaa aikaa :)
Miten tämän loppuajan saa kulumaan? :D Vaavia tuntuu odottavan jo niin kovasti!!:smiley-bounce013
Ei pitäisi varmaan miettiä noita jäljellä olevia viikkoja jne mutta kamalan vaikeaa olla laskematta.. :D Esikoista siis odotellaan ja koko tämä raskaus on varmasti ihan syystäkin sen 9kk kestävä että ehtii valmistautua äitiyteen/isyyteen :)
Vielä on tavaroita rutkasti ostamatta, joten senkin puolesta vaavi saa odotella viellä vähän aikaa masussa:>
Tuleekohan tuosta kesästä kuinka tukala loppuraskautta ajatellen:anyone
Toki alkaa mietityttämään enemmän ja enemmän tuleva synnytys.... Miltä se sit todellisuudessa tuntuu, kun huomaa ettei ssynnytyksen alettua voi enää "lopettaa kesken" vaan vauva on ulos saatettava :D :O..

Elämme jännittäviä aikoja :Heartpink
 
Mulle on nyt vasta iskenyt tajuntaan että se vauvahan tulee sieltä oikeasti uloskin joskus, ja on alkanut enemmän odottaa sitä. :) Aika tosiaan menee välillä kauhean hitaasti! Ja jälkeenpäin katsottuna sit kuitenkin niin nopeasti.

Kesä ja turvotukset kyllä jänskättää! Varsinkin kun nyt jo on kaikenlaista kramppia, painonnousu tuskin vaivoja helpottaa.

Mitenköhän siinä mammalomalla saa ajan kulumaan.. mun on vaikea uskoa että saisin suurta siivousinnostusta edes raskauden vuoksi. :D
 
Mulle on nyt vasta iskenyt tajuntaan että se vauvahan tulee sieltä oikeasti uloskin joskus, ja on alkanut enemmän odottaa sitä. :) Aika tosiaan menee välillä kauhean hitaasti! Ja jälkeenpäin katsottuna sit kuitenkin niin nopeasti.

Kesä ja turvotukset kyllä jänskättää! Varsinkin kun nyt jo on kaikenlaista kramppia, painonnousu tuskin vaivoja helpottaa.

Mitenköhän siinä mammalomalla saa ajan kulumaan.. mun on vaikea uskoa että saisin suurta siivousinnostusta edes raskauden vuoksi. :D
 
Millä viikoilla alkaa viimenen kolmannes? Oon nyt vähän laiskimus, kun en jaksa kattoa mistään :D
 
Muistaakseni kolmas kolmannes alkaa just viikosta 27. Mulla on sinne vielä matkaa. Olis kiva olla jo pidemmällä. :)
Tuntuu että tässä on oltu jo iät ajat raskaana.
 
Voi kun oltais jo lokakuussa, meillä kaikilla olis luultavammin pienet nyytit kainalossa :Heartred
 
Musta ainakin tuntuu, että aika loppuu kesken. Nyt on 16 viikkoa laskettuun aikaan ja vielä olisi vaikka ja mitä hoidettavaa, ennen kuin vauva saisi syntyä. Toisaalta esikoista odottaessa tässä vaiheessa laskettuun aikaan tuntui olevan ikuisuus.

Lauantaina pääsen kotiuttamaan vauvan tavaroita, pääsen taas ihastelemaan niitä pienen pieniä vaatteita :)
 
Tämä on ihana kesä. Kivaa kun masu kasvaa, mutta hiukan hirvittää tuleva turvotus ja hikoilu.

Mulla ei ole ajatukset vielä synnytyksessä, vaan kesässä ja lomailussa.
 
täällä myöskin ajatukset vain vauvassa, aika kuluu hitaasti mutta nopeasti. en malttaisi odottaa syksyä, mutta yritän kuitenkin nauttia nyt vielä siitä, että saadaan olla miehen kanssa rauhassa kahdestaan. tuttavat muistuttelevat, että käykää nyt syömässä ja leffassa kun vielä voitte, mutta enemmän vauva mielestäni jokapäiväiseen elämään vaikuttaa. pitkät kylvyt kahdestaan, pyörälenkit, öiset kävelyt... monet pienet, mutta tärkeät "meidän jutut" joita ei nyt pidä ihmeellisinä, mutta joita varmasti tulee vielä kaipaamaan. puhumattakaan kaikesta siitä univelasta ja väsymyksestä :rolleyes: tietenkin olemme hurjan onnellisia vauvan tulosta, mutta on myös hiukan haikea olo kun ajattelee, että tähän "vanhaan elämään" ei sitten ole enää paluuta :oops:

...pitääkin muistaa tänään ilahduttaa miestä jotenkin, kun yleensä kaikki huomio keskittyy mahaani ja keskustelut vauvaan :grin
 
Eikös rv26 ala jo viiminen kolmannes? Vai oonko mä näin huono matikas :D meillä kun on tää raskaus nii rauhallinen/helppo (kiitos siitä) niin varmaan niiden vaivojen myötä alkaa vasta se taju et se oikeesti tulee sieltä... yks ultra vielä mulla edessä, ihana kun näkee pienen vielä yhdesti ennen ku pitää alkaa odottaan että millon se tulee :) pikku hiljaa pikkunen potkii jo lujemmin, jee :P mies ei vielä oo päässy kokeileen mutta nyt kun muutetaan saman katon alle nii eiköhän pääse tunteen :)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Musta tuntuu että olisin ollu jo ikuisuuden raskaana.
Sitten taas kun alkaa miettimään että eihän tässä ole kamalasti aikaa siihen syyskuuhun ja meillä on vielä kaikki ostamatta. Ainoa raskauteen liittyvä asia mikä on ostettu niin yhdet ainoat äitiysfarkut..

Taitaa olla pakko alkaa pian ostelemaan ettei aiva totaalisen vararikkoon mene.
 
Tänään pyörähti 26 raskausviikko (25+0)♥♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ristiriitaisia ajatuksia täällä.. Raskaus voisi toisaalta mennä nopeamminkin, mutta toisaalta aikaa ei ole enää paljoa. :clock
Koska meillä alkaa remontti, joka kestää koko kesän. Asutaan kohta osin asuntovaunussa pihamaalla, kun talo tyhjennetään ja kaikki puretaan sisältä, lattioita myöten. Toivottavasti keretään oikeesti sitten muuttamaan takaisin taloon sisälle ennen kuin peipi tulee. Sillee on tavoitteena, ja voi kuinka kivaa kun kaikki on uutta ja valmista!
Nyt remontin aikana ei pystytä säilyttämään mitään ylimääräistä, joten käyn syyskuussa sitten läpi siskon pojalla olleet tavarat ja vaatteet. Siellä on varmasti kaikki tarvittava. Jos jotain puuttuisikin, niin meillä on ystävät ja tutut saaneet useampia lapsia, joten heiltä varmasti löytyy puuttuvat asiat.Tämä kierrätysmamma ei meinaa paljoa uutena ostaa. :grin
 
Samoin rv 25+0 :love7 uskomattomalta tuntuu että kolmenkymmenen lukemat jo häämöttävät :thumright ja vaikka täyteläisyyden ja ehkä kaikenpuolisen kankeudenkin lisääntymistä ei voi estää niin mahdollisimman mukavaa kesää meille kaikille!
 
Aika menee niin tajuttoman nopeaa. Mä en aina edes muista koko raskautta kun esikoisen perässä juoksee. Pitäs varmaan jotain hankintoja alkaa tekemään.
 
Samoin :smiley-bounce012 ja siinä kolmanneksessa saadaan pikkuiset jo syliin- upeeta, mahtavaa :love017
 
Takaisin
Top