Loppuraskaus olot ja tilat!

Eipä täälläkään mitään synnytykseen viittaavia oloja. Muita kaikkia kyllä löytyy :shifty: Mm. tää flunssa nyt ollu 2vk. Pahin tauti ohi, mutta tukkoisuus jatkuu. Turhauttaa nuo harkkasupistukset, joita oli koko eilisen päivän, mutta näköjään ne on yön aikana hyytyneet. Yö meni pätkissä, mutta ihmeen pirteä olo silti. Vielä..

Ihan samat olot kuin viimeisen puolitoista viikkoa. Vituttaa niin ettei veri kierrä.

Mulla ollut Anjuskan kaltainen yö. Heräsin myös kolmen jälkeen eikä unta enää sen jälkeen....

Ei mitään oloja synnytykseen liittyen. Oloja kyllä on tässä raskaudessa. Tylsää tämä loppuaika ei muuta voi sanoo. Kyllä jo se käynnistys viikon päästä pelottaa, jota en missään nimessä halua, kun viime raskaudesta käynnistettiin ja oli tosi kipeet supistukset.

Vautsi. Yöllä heräsin ensimmäisiin napakoihin supistuksiin tunnin niitä tuli ja sen jälkeen jäi pieni jomotus selkään. Aloin jo toivoa ku eka alko just noin. Heräsin vaan yöllä supistuksiin eikä ne sit loppunu.
Tänää onki sit touhu päivä vein jo petivaatteet tuulettuun ja imuroinu puoli taloa jos nyt vähä levähtäis ja kuulostelis josko jotain tuntuis.

Oloja on muttei synnytys oloja. Huoh. Yö meni taas pätkissä, monta vessakäyntiä, asennon hakemista ja kipuilua jalkovälissä. Illalla supisteli, mutta eiiiii.
Tää on niin varmasti täällä käynnistykseen asti. Huomenna olisi neuvola aamulla ja innostus mennä kuulemaan "kyllä ne kaikki sieltä ulos tulee" on täysin nollassa.
Väsynyt, kiukkunen ja turhautunut on päällimmäiset olotilat varmaan tällä hetkellä:confused::shifty:

Rv 40+4
Nukahdin vasta 2.30.. heräsin 5.30 aika koviin menkkamaisiin poltteluihin, jotka tuntui sekä vatsassa että selässä. Sitä kesti pari tuntia. Ajattelin, että tästä se nyt lähtee! Ja sitten se loppui.
Onneksi unille pääsin klo 9-11 uudestaan.

Ei mitään tapahdu, eikä ees mitään oloja et alkais tapahtumaan... Iltapäivällä soitto äippäpolille ja yliaikaiskontrollin varaus alkuviikkoon.. Tänäään 41+0

Inhottavaa kun toista odottava saa varata yliaikaiskontrollin vasta 42+0...
joutuu odottamaan ikuisuuden :sour:

Huomen aamulla äitipolille kun alapaine noussut melkein sataseen ja tuntuu vain kokoajan nousevan lisää. Verikokeissakin täytyy käydä sitä ennen.

Nyt siis 40+0

Nukuin kans tosi huonosti...ja sit esikoinen valvotti. Onneks mies teki lyhyen kotitoimistopäivän ja autteli tytön hoidossa. Kävin sovitusti polilla ultrassa ja eipä siellä todettu muuta kuin et lapsivesi on vähentynyt, mutta riittävä ja että jäädään odottelemaan synnytyksen alkamista... Nyt siis vaan odotellaan. Mutta onhan tässä tosiaan vielä aikaa, rv38+2 vasta. En tiedä johtuiko huonoista yöunista vai mistä, mutta mulla oli tänään useamman kerran heikottava olo...lähinnä sellanen, et olis tulos oksutauti...

Onks jollain muulla tätä jatkuvaa päänsärkyä:sour:
Mulla tosi usein etenkin iltaisin särkee pää, saattaa helpottaa mutta ei aina. Mikään panadol ei kyllä auta:shifty:

Eivät ole neuvolassa moksiskaan kun olen migreenistä kärsivä muutenkin :sour: muuta myrkytykseen viittaavaa ei ole, ja päänsärky ollut läsnä koko raskauden. Nyt loppua kohden huomaa että särkee taas useammin ja etenkin iltaisin. Ikäänkuin kroppa jotenkin väsyis niin paljon, en tiedä :confused::sad001

Ihanaa et meitä on muitakin näissä oloissa kärsimättömänä odottavia!:Heartred
Mulla oli ti-ke sairaalassa paljon suppareita, mut luulen et ne oli vaan oman stressin, kuumeen ja kovan yskän takia kun eivät olleet kauheen kipeitä.
Nyt kotona täys hiljaisuus! Muutama supparit sillon tällön mut muuten ei ees muistaisi että on raskaana:rolleyes: Tosi monet vaivat hellittäny, ihan oisin jo sitä mieltä et jos ei vauvan liikkeitä tuntuisi ni juoksisin tarkistaa tilanteen ja kovaa!
Nyt tosin vasta 39+3, mut kun oloja ollut jo toista kuukautta ja on odoteltu lähtöä hetkenä minä hyvänsä ni oon aivan superkyllästynyt!

Mulla just samat olot, eli ei oloja. Joulupäivänä oli oikeestaan ekat sellaset fiilikset että eikai tää nyt tuu. Sieltä lähtien aina sillon tällön muutamasta tunnista päivään-pariin supistuksia. Välillä ne aina muutaman päivän pois ja sit taas palaavat. Siltikin tilanne pysyny nyt kuukauden samana. Tympäsee tällane :confused:

Ihan niinku raskaus ois menny taaksepäin! Välissä jo oli supistuksia, vetistä valkovuotoa, tissit kävi heruttamaan maitoa ym ym. Nyt oireet kadonnu. Jos ei liikkeet tuntuis ni kovin pelottavan paljon yhtäläisyyksiä keskenmenoihin. (Edelleen ne hiertää mieltä)

Eiköhän tää käynnistykseen mene joskus helmikuulla :shifty:

Tosin nyt on synnytys tilattu la-su yölle, koska meidän ainoa tukiverkko lähtee käymään Tampereella (esikoisen hoitajat) ja tuli yks asunto myyntiin juurikin tästä samasta taloyhtiöstä missä nyt asutaan (tästä jo tovin ollaan asuntoja kytätty) ja näyttö ois sunnuntaina :hilarious:

Ei muutosta täälläkään... maitoa valuu rinnoista niin että on märät läikät iltaisin/ öisin lakanoilla ja yöpaidalla, kai sitä täytyy nyt jo alkaa pitää rintsikoita yölläkin ja niissä suojia.. maidon juoja ei vaan tahdo näyttäytyä.... :shifty:

Takaisin