Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul on neuvolath joutunu jo reilu kuukauden ajan ihmetelly ku vauva niin alhaalla ettei päätä pysty käsien kans tunnistelemaan vatsan päältä. Joten joka kerta katottu et on rt-tilas ni ultran kanssa.. :D

Oliko sulla vauva jo kiinnittynyt?
Mullaki pienen pää tuolla jossain lantion sisällä, oli aika kaameeta ku th viimeksi yritti saada siitä kunnon otetta ja rusensi mun mahaa niin et kyyneleet meinas tulla silmiin. Mut tulos oli et kiinni ois, ei kaikesta väkivallasta huolimatta saanu päätä liikkeelle![]()
Ei se oo saanu sitä kokeiltua ku ei se saa ees päätä käsin tunnisteltua.. Hartiat vaan kuulemma tuntus ja alempaata ei pystyny kokeilee.. Et en sit tie :/ ei se kyl ees puhunu koko kiinnittymisestä mitään..

vielä ei ainakaan mitään tuntemuksia, vaikka kolme tuntia käytiin miehen kanssa vaappumassa kaupungilla. Huomenna mahdollisesti puhkotaan kalvoja, jos ballonki on tehny tehtävänsä. Heti jotenkin rennompi ja levollisempi fiilis, kun on täällä sairaalassa jo 

Peetuhauva!
Mä niin tiedän tunteen. Tälläkin hetkellä
Hereillä kun ei vaan löydy asentoa eikä uni tuu
Mä oon kans niin kypsä tähän raskaana olemiseen että tekisin mitä vaan että tää tulis ulos! Oon päivisin niin väsyny että oikeesti tekemistä haittaa plus kaikki kivut ja säryt ja tuntemuksetmeillä neuvolassa vaan hokevat että kohta se loppuu ja kaikilla on sama olo ja höpö höpö ... kivaa
![]()
Silmäpussit valtaa jo puolet naamasta..
Voi kunpa lukeutuiskin niihin joilla ei tuntemuksia ennen ku vedet menee!

mitään ei oo tapahtunut pariin päivään, EI MITÄÄN.