Täällä kans toivotaan, että pysyis yhtenä kappaleena ensvuoden puolelle, vaikka toisaalta alan kyllä olla niin kypsä jo tähän olotilaan.Nyt on rv 35+3. Ei mulla kyllä mitään sen suurempia vaivoja ole, eikä mahakaan ole mitenkään järjettömän iso. Mutta sitä vessassa ramppaamista, närästystä, väsymystä ja sen sellaista ei enää vaan jaksais.Jotkut yöt on sellasia, ettei saa nukuttua oikeestaan ollenkaan. pukeminen, varsinkin kenkien jalkaan saaminen on keljua. Tai siis ylipäätän se kumartelu. Meidän tomera taapero onneks pukee ite ulkovaatteet päälle ja riisuu ne myös pois. kenkien kanssa tai lähinnä haalarin lahkeiden kanssa joutuu auttaa. Välillä mullakin on sellasia energiapuuskia, että tulee touhuttua, mutta sitten sitä seuraakin ihan kauhee väsymys. Supistuksia on ollu jo pitkään, nyt ne alkaa välillä vähän tuntuakin, lähinnä sillon ku oon rauhassa jostain syystä. Vauvan liikkeet alkaa kans tuntua melko epämiellyttäviltä, kun se painaa niin alas. Nyt eilen aamulla huomasin, että sormia vähän turvottaa mutta ei mitenkään pahasti. Radi on vähän alkanu nyppiin näin joulun aikaan, kun ei voi syödä yhtä eikä toista, ja jos syö niin sitten olis kyllä lähdettävä kävelylle. Kaiken kaikkiaan oon siis päässy melko lailla helpolla, ainakin joidenkin teidän muiden olotilojen lukemisen jälkeen olen sitä mieltä.
koittakaahan jaksella ja toivottavasti pääsette sitten piakkoin synnyttämään jo.