Loppuraskauden neuvolakäynnit

Mulla oli viime viikolla 37+2 sf-mitta 34cm.

Esikoisesta samaan aikaan 37+3 oli 34,5cm eli hyvin samoissa mitoissa silloinkin :) Sitten 39+0, viikkoa ennen synnytystä putosi 32,5cm.
 
Paljon teillä ollut sf mitta loppuraskaudessa? Mul oli maanantaina neuvolakäynti jossa sai täti mitaksi 31 sitä ennen 35.. tänää uusiks jouduin menee mut eri tädille nii se sai mitaksi 36 :eek:
Oliko nää 31 ja 35 mitat saanut sama täti? Aika isoa heittoa kyllä! Mulla on vaan lääkärit saanut pienempiä mittoja, muuten aina sama täti mitannut ja mennyt hyvin omalla käyrällä.
 
Oliko nää 31 ja 35 mitat saanut sama täti? Aika isoa heittoa kyllä! Mulla on vaan lääkärit saanut pienempiä mittoja, muuten aina sama täti mitannut ja mennyt hyvin omalla käyrällä.
Joo eri tädit sai noi mitat :eek: sairaan outoo just noi iso heitto noissa ja vaa muutama päivä eroo... mut aikasemmat mitat oli just ollu siinä 35 paikkeilla ja sit maanantain mittas sen 31 ja tänää 36 :eek: nooh maanantaina uus käynti....
 
Mulla oli 36+4 sf-mitta 26,5 cm. Seuraava mittaus on maanantaina, jolloin on 38+4. Nyt siis 38+2.
 
Mulla on nyt kolmisen viikkoa ollu sf 35. Ei oo kasvanu eikä kutistunu, nyt 40+3.
 
Takaisin
Top