Joo mimmu, ei minuakaan ne läheisten kyselyt haittaa ja itsekin yritän aina venyttää puheluita, etenkin äitille mielelläni kerron ihan kaiken, jokaisen nippauksen. Mutta sitten nämä tutut ja tutun tutut... nämä ihmiset, jotka kysyvät kuulumisia ja odottavat vastausta "Kiitos, hyvää". Nämä, joita näkee lähinnä vain kaupassa tms. Yleensä he ovatkin sitten kärkkäimpiä antamaan neuvoja ym. Ne käy hermoon.
Minä taas tänään heräsin ennen puoli viittä kun miehellä oli herätys. Mahassa oli epämääräistä kipua ja jokunen supistus tuli, kipeä, mutta epäsäännöllinen. Valvoskelin sitten taas sohvalla netissä pelaillen. Sain vielä sitten tunnin nukuttua puoli yhdeksästä. Ärsyttää kyllä, kun tuo muksu vaan kiusailee koko ajan.
Minä taas tänään heräsin ennen puoli viittä kun miehellä oli herätys. Mahassa oli epämääräistä kipua ja jokunen supistus tuli, kipeä, mutta epäsäännöllinen. Valvoskelin sitten taas sohvalla netissä pelaillen. Sain vielä sitten tunnin nukuttua puoli yhdeksästä. Ärsyttää kyllä, kun tuo muksu vaan kiusailee koko ajan.
En kyllä uskalla vielä ihan toivoa. Eilisen päivän oli epämääräistä vatsakipua ja illalla oli tosi epäsäännöllisiä, kipeitä supistuksia (taas). Yöllä sitten heräsin yskänkohtaukseen (nenäki oli tukossa niin tuntu ettei happea saa) ja piti pompata sängystä ylös ku jotain valahti housuun. Aattelin, että varmaan vaan pissaa yskiessä tuli. Koko yön kuitenkin tiputteli jotain, heräilin aina kun pikkuhousunsuoja kastui vähän. Sitten aamulla kun nousin sängystä ja aloin pukemaan (istuin sängyn reunalla), valahti ihan kunnolla jotain housuun. Sänky ei kuitenkaan kastunut (ei sitä niin paljoa tullut), mutta pikkuhousut olivat täysin märät (pikkuhousunsuojasta huolimatta). Laitoin sitten ihan yösiteen housuun ja koko ajan tuntuu vähän jotain valuvan. Äsken kävin vessassa, niin EHKÄ irtosi limatulppa. Jäi paperiin sellainen tosi iso limaklöntti, ihan selkeesti silmin havaittava pikkurillin paksuinen köntsä. En sitten osaa sanoa, että onko tuo vuoto jotain vetistä limaa (tosiaan on vetistä) vai olisko jo "sitä itseään". Mutta klo 13 on mulla neuvola-aika, niin en kehtaa vielä soitella. Jos nyt ei ihan kunnolla rupea lorisemaan niin odottelen siihen neuvolaan. Supistuksiakaan ei kuitenkaan ole, sitä epämääräistä vatsakipua vain ja selkäsärkyä. Nyt 40+5.
Täällä ootellaan, että mitä se sinun neuvolatäti sanoi, vai laittoiko suoraan synnärille?