Lokakuun yleispulinat- vauva-arki ja vauva-arkea vielä odottelevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minzkuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NOOoooooouuuUUU!!!

Heräsin kolmentunnin tirsoilta kurkku kipeenä ja silmiä kirvelee...[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Nyt on megalasi kuuma glögiä menossa alas.
Paska jos tää äityy ihan taudiks...[>:][&o]

Näin sitä lähti neukkulafiilikset ikkunasta ulos ja ovesta astui lenssu sisään... pah pah PAH!!!![:@]

Kaika
Hih! Siellä villi torstai ilta tiedossa! Loistavaa!!!
Ja mä kanssa olin ihan intona kun mies aloitti duunit,
pääsi ihan kahden vauvan kanssa pöhiseen... shhhh[;)]

Mammaliina onko teillä minkä kokoinen kämppä?
-mää kans haaveilen lisätilasta täällä 60m2 kolmiossa....[8|]

Kirsikka siellä kanssa kummallinen vaaka!
Minäkin itseäni tässä eräänä aamuna punnitsin (jotenkin näyttikin ihan liikaa painoa...[8|][8|])
Sitten tulikin tarve käydä kakkosella ja siitä kipaisin nopsana takaisin vaakalle nin olikin noussut 200g...
Go figure! Kummia nää vaaka asiat...[8D][:D]
Mutta hyvähyvä että olet saanut asioiden kanssa rauhan, peukut!

AAhhh glögi auttaa, ja luulempa että suklaa parantaisi kanssa, right!

moks

ALKUPERÄINEN: PojanÄiti

Minäkin itseäni tässä eräänä aamuna punnitsin (jotenkin näyttikin ihan liikaa painoa...)
Sitten tulikin tarve käydä kakkosella ja siitä kipaisin nopsana takaisin vaakalle nin olikin noussut 200g...
Go figure! Kummia nää vaaka asiat...

LOOOOOOL[:D][:D][:D][:D]

Iltaa!

Jätin neidin nukkuu keittiöön ulkovaatteet päällä, kun nukahti vaunuihin... Tultiin siis mun vanhemmilta ja neiti ei koko päivänä meinannu millää nukkua päikkäreitä! Puoltoist tuntia nukku, eli sen, mitä äidin kanssa kaupassa käytiin, mut muuten ei mitää.. ei ees mun isän syliin rauhottunu vaikka kaikki vauvat aina nukahtaa sen syliin, ku se on nii lämmin ja rauhallinen.. mut ei meiä neiti, se huus vaa kurkku suorana ja ku isäkää ei sit ajoissa neitiä mulle palauttanu, ni meni multaki hetki saada neiti rauhottumaan..Tunkasin tissin suuhun ja totesin, et hiljaa [;)]

Hitsit meiä neiti vetäs vaarinsa sylissä tänää oikeen jännäkakan... Eikä mulla tietenkää ollu vaihtovaatteita mukana tuli siis selän puolelta vaipan yli ja sit oli sukkikset ja body kakassa Onneks äidillä oli tallessa jotain meiä vanhoi vaatteita, ni saatiin paita lainaan Eli mitä tästä opimme: Kanna aina mukana vaihtovaatteita... Sit ku vielä muistais ne pakata mukaan ku lähtee

Röyhtäyttämisestä: kyl mä yritän röyhtäyttää aina ruoan jälkeen.. aika usein toi röytäsee, mut jos ei, ni se tulee sit pieruna ulos myöhemmin [;)]

PojanÄiti: Jos sun kroppas meinaaki, et vaikka oisit muuten kunnossa, ni treenaamaahan et alota [;)]

Iltaa,

Täällä ensimmäinen terveellisemmän elämän päivä meni levätessä [:D]. Olen hieman ylpeä itsestäni kun kaupassa kävin ja suklaata en ostanut enkä muutakaan herkkua. Makean himoon vedin itse tehtyä omenasosetta ja oli oikein hyvää. Sain tänään myös nukuttua ekaa kertaa päikkärit, ei ole ennenkään ajasta ollut kyse vaan lähinnä siitä että en osaa nukkua päivisin uni ei vaan ole tullut.

Ihanaa viime yönä sai onneksi taas nukkua eli ensin nukuttiin 6h ja sitten viel 3h. Saas nähdä miten ens yö menee.

Meillä kanssa yritetään röyhtäyttää joka syötön jälkeen, välillä hyvällä ja välillä huonolla menestyksellä. Yleensä jää röyhtäämättä silloin kun annan nukkumaan meno maidon (nukahtaa syödessä) ja sit taas unien jälkeen saadun maidon jälkeen tulee röyhtäsy.

Meillä mies ei juuri koskaan lähde minnekkään reissuun eli jos haluan olla erossa siitä niin joudun itse lähtemään. Kesäsin sen voi lähettää veneelle mutta syksy, talvi ja kevät on hieman vaikeampia. Mulla on aina välillä tapana karata äidin luokse koska sinne voi ottaa koiran mukaan ja siellä on mun siskot mikä tarkoittaa että tämä mamma voi rentoutua ja muut häärä esikoisen ja nyt myös vauvan kanssa.

Nyt pitää mennä tyrkkäämään tuo yks huligaani suihkuun että saa sen sitten nukkumaan.

Huomenta!

Jaa se on taas näköjään PojanÄiti äänessä[:D][:D]

meillä on aamukukku menossa.
Normiyö nukkumaan 10,
heräs 3,
heräs puol7
toivottavasti menee nukkumaan puol8

Purri Tää on niin mun tuuria, aina (oikeesti, ihan aina)
kun aijon tai olen juuri aloittamassa vaikka uutta lajia tai treenausta tauon jälkeen,
nin se ekaks laittaa mul lenssun[:@][:@][:@] Ihan ku testatakseen et "ootko ny ihan varma"
tai sit vaa vittuillakseen!
Meillä kutsutaan tuommoista kakkaa niskakakaksi[:D] [:D][:D]
Vielä ei ole tullut kuin punttiversio meillä
mutta siinä sutinassa menikin sitten sitteri ja sohva pesuun...

Hyvä uninen!! Itsekuria vaan! Ja omenasose on satakertaa parempaa ku suklaa[:D][:D]

Kipeeksihän mää olen tulossa (sopivasti sitten ristiäisiin[:@])
Joten tänään lepäillään, onneksi nauhotin digiboxin täyteen sarjoja eilen...
ja ostin hunajaa!!! Ja irtsareita!!!!
Eli raportoin täällä noin ehkä tunninvälein...[&:]

Huomenia!

*uninen*: Hyvä, et joku pystyy pitää herkuttomia päiviä, mä oon niin huono siinä!! [8D] Ja niin pitkiä yöunia..Oon kade. Meil mentiin taas 2h....syöttö...2h...syöttö...

PojanÄiti: Ja teilläkin pitkiä unia, puuh...miksei meillä..Toivottavasti paranet lenssusta!! [:'(] Meilläkin tuli pari kertaa tuo niskakakka, tosi mukava, kun kaikki vaatteet ja selkä kakassa [8D]

Juu tosiaan meil ei oikeen nukuttu viime yönä, voi olla et pikkusen flunssan takia, kun nenä hieman tukossa. Pitäs käydä ostaa apteekista sitä suolaliuosta..

Tänään pitäs nähdä mun lapsuudetuttu, jonka nähnyt viimeksi n 10-vuotiaana ja nyt oon 25v..Vähän jännää [:)] Mut tosi kivaa!!
Eilen kävin tyhjentää puol Tiimaria ja ostin koristeita ristiäisiin lahjapöydälle ja kynttilöitä [:)] Maljakot pitäs viedä kukkakauppaan, et kattoo millaset kukat laitetaan. Onneks on miehen tuttu töissä, niin jos sais halvemmalla [8D][8D] Kukat aika kalliita..

Päivät tuntuu kyl toooosi pitkiltä, kun herää jo ennen seiskaa ja nyt taas pikkunen sit jatko uniaan, kun sai mut hereille, reilua [:D][8D]

Nyt aamukahvia ja palaillaan taas [:D]

Huomenta!

Tylsä päivä ku sataa, ei ees pihalle pääse...pitäneeköhän pakkautua johonkin kylään ku ei jaksais kotonakaan olla, kaikki varmaan vaan on töissä.

Meillä meni yö hyvin, klo22 nukkuun, klo3 syöttö ja klo6 syöttä ja ylös puol 8. Huomaa jotta alkuyön pitkäpätkä vedetään unta kun on saanu illalla korviketta, yöllä pelkällä tissillä unta vaan se 2tuntia kerralla.

Ootteko te nukuttaneet vauvoja vatsallaan? Jossainhan on sanottu jotta vatsallaan ei sais nukuttaa, miksi ei? Meillä kun poika vetää parhaimmat unet vatsallaan ja kun sängyn päätyä on vähän kohotettu.

Mä olen jännittäny jotta koska mulle tulee menohaluja, ekan jälkeen kun tuli tosi pian se menotus iltarientoihin mutta nyt vielä ei ole tullut minkäänlaista menohalua. Nautin kotielämästä täysinrinnoin tällähetkellä. Oon kyllä jo suunnitellu jotta jos joulukuussa pitäis pikkujouluja jos silloin jo tohtis lähtiä johonkin. Kuinkas te muut, kuinka pian menojalkaa on alkanu vipattamaan?

PojanÄiti: pikaisia paranemisia.

Purri: Meillä ei VIELÄ ole ollut mitään sellaista kakkaa joka ois pursunnu mistään yli, mutta luulen et mekin sellanen jossain vaiheessa saadaan kun poika on kova pinnaamaan ja päästää sit monen päivän satsit kerralla. Oonkin yrittäny aina muistaa ottaa mukaan jokapaikkaan vaihtotamineet.

Kaika: Hauskaa illanviettoa torstaille sulle. [;)]

Vesseli: Kyllä ne teidänkin yöt jossain vaiheessa pitenee, jo ensi yö voi mennä paremmin. [;)]

päivän jatkeita

Viime yönä tapahtui jotakin odottamatonta: Taisin nukkua 1.00 lähtien aamu 7.00 asti [:-] Heräsin aamulla kun poju väänsi kakkaa ja ajattelin kellon olevan ehkä kolme niin meinasi tippua puhelin kädestä kun näinkin sen olevan seitsemän [:D]
En tiedä onko poju huutanut ja minä olen nukkunut sikeästi vai mitä ihmettä.. Olisin kyllä varmaan herännyt jos niin olisi ollut. No, toivon näitä öitä lissssää! Olo on vaan sellainen, että jotain puuttuisi (juurikin se valtava väsymyksen tunne, joka on tullut jo liian läheiseksi kaveriksi minulle [:D]).

Nytkin poju nukkumassa eli kohta suihkuun ja tänään taidetaan vetää pitkä kävelyreissu!

Vatsallaan nukuttamisesta: En ole uskaltanut, kun poju on niin kova syöjä että sitä tissiä kaivaa sitten eikä meinaa saada henkeä. Kerran meinasin jättää pojun mahalleen nukkumaan ja kävi juuri niin, että pelästyin kun näytti että poju meinaa tukehtua, kun patjasta etsi tisua. Yleensähän tajuaa varmasti kääntää pään toiseen suuntaan, mutten uskalla siltikään vielä [:D] Olen toisilta kuullut, että vatsallaan ok ja sitten että ei.. Mutta, jos esim. Kirsikalla onnistuu niin sehän on hyvä! [:)]

Menohalut: Mun tekisi mieli tanssimaan.. Eli olisi kiva päästä ulos, vaikka baariin.. jonnekkin, mutta selvänä (krapula kammottava ajatus jokapäiväisen väsyn päälle).. En vaan raaski tuota jättää vielä vähään aikaan [X(]

PojanÄiti: Paranemisia!

Huomenta paskan yön jälkeen!

PojanÄiti: Heh hee- niskakakka[:D]
Täälläkin niitä ainakin kerta/viikko.
Ja hei tunti on män- uutta viestiä kehiin siellä[:D][;)]

uninen: Onnittelut herkkujen välttelyyn!
Itse en voisi suklaan syömistä lopettaamaan, mutta omenasose maistuisi kyllä suklaan kaverina[8D][8D]

Vesseli: Siellä(kin) katkonainen yö takana...ei varmaan lohduta nyt, mutta kyllä nää huonot yöt loppuvat ennen pitkää[:)]

Purri: Miltäse teidän muuttohommelit- onko vielä tietoa, koska olisitte lähdössä?

Mitäs iinekselle kuuluu?

Että oli "mukava" yö- ihan normaalisti alkoi..pientä kitinää illalla ja 20.30 unten maille- mä olin, että voi ku ihanaa katella omat sarjat rauhassa. Virhe.
Kymmeneltä alkoi kiehnäys ja kitinä- vatsassa väänsi kakkimus--> kakkajumppaa ja sietähän se tuli. Nooh..sitten nukkumaan takas, mutta sitten alkoi kuulua kehdosta sellainen lussutus, että alta pois-->nälkä. Tissiä suuhun sohvalla ja sitähän sit meni ja noin 23 unten maille..Ajattelin , että ei paha. Virhe. Kolmelta normi syöttö, mutta siitä alkoikin huuto, jota kesti 1,5 tuntia on/off[&:][&:]. Kaikkia temppuja kokeiltiin ja loppupeleissä 5.30 nukahti. Mies lähti 6:lta reissuun ja mä nukahdin tunniksi..pojat kouluun ja eskariin ja pikkuselle tissi suuhun ja nyt on nukkunut 8 jälkeen ekaksi autossa ja nyt sitten vaunuissa...saas nähdä, miten tää päivä menee..

Huomenna olisi sitten se jälkitarkastus[&:][&:]...Miksiköhän se muka jännittää..kun kuitenkin tiedän, että epäspesifi tulehdus on, jumppaa lisää lantionpohjaan ja muutenkin siellä on kaikki niin kuin 5 viikkoa sitten synnyttäneellä kuuluukin olla..
Noh kiva päästä, koska haluan lääkettä kehiin tulehdukseen ja luvan uimiseen.

No mutta, nyt aamupalaa kehiin ja ohjelmointia..ajattelin tänään lähteä kauppaan kantoliinan kanssa. Tosin vaunut mukaan varuiksi ja ostosten kuljetukseen.

Raportin aika!

Meni tunti, jos toinenkin, mutta sainpas hetken vielä unta.
Mieli reipas, mutta kroppa valittaa...

Laitan kohta ystäväiseni Horatio Canen ruutuun.
Katselen mitä miamissa on taas tapahtunut[:D][:D]
Laps nukkuu.

Kuka katsoi eilen bondia?
Nam sitä miestä!!! Melkeinpä voisin vaikka tänne päivisin seuraks ottaa[;)]
... one can dream, right?[8D]

Huomenta,

tää täältä vaihteeksi huuteloo

jotta taas yksi vähän levottomampi yö takana. Poitsu nukku hyvin, varmaan neljän tunnin pätkiä kaikki mitä nukkui, mutta kun kolmen aikaan rykäisi kunnon muussit vaippaan, oli pikkuäijä pakko viedä oikein pyllypesulle, kun pesulaput tuntu ihan riittämättömiltä sonnanpoistamishommaan. nooh, sitten valvottiinkin varmaan puolitoistatuntia, herra heräs sen verran pyllynpesussa ja tapitti ympärilleen pimeässä silmätpyöreenä ja tohisi omiaan [:D] ja meitä miehen kaa nauratti. se vaan ei kauhiasti meinaa naurattaa, kun miehen unet tais jäädä alle neljän tunnin viime yönä. katotaanhan miten pitkään se jaksaa tänään kukkua.... mä sain sentäs jotain kuutta-seittemää tuntia unta palloon..

Pojanäiti:toivottavasti siellä ei podeta samaa kakkaflunssaa kuin täällä: mulla meni ääni, pientä pihinää enää kuuluu [:@][:@] hauskoja irtishetkiä sinne enivei [:)]
oltiin muutes viime viikolla samana päivänä isyydentunnustuksessa ja liekö paikkakin ollut sama: espoonkeskus...?

nii ja tosta unelmoinnista: saa nähdä päiväunia!! [:D] varsinkii tälleen mammalomalla, että jaksaa paremmin päivästä toiseen [:D]
tää näki viime viikolla kolmena yönä BB-unta. ekana yönä annoin pakit paulille, tokana yönä petrille. mistähä noi unet oikeen tulee..?[;)] kumpikaan ei tosin mitään mun unelmayksilöytä ole... nooh, yks päivä olin sitte itte yhden puliveivarin päiväunenkohde, mun mies sano, että oli tuijotellu mun pefaa kun olin pyllistelly pojan vaunuihin päin... ällötys ällötys ällötys.... tollanen pitäs kieltää lailla!!![:@]

Kaikan yö tuntuu menneen suht levottomasti. Toivottavasti seuraava yö menee rauhallisin merkein... saatko koskaan nukuttua päikkäreitä..?

Milamarian pitkä yöunipätkä kuulostaa ihqudaalta mun silmissä, kun saa nukuttua aamuyön tuntien yli, niin sitä varmaan tuntee levänneensä ihan kunnolla...[:D] peukut pystyyn että homma jatkuu samaan malliin ensi yönä ja seuraavana ja seuraavana....![:)]

Kirsikka86: Mä luin jostain että kätkytkuoleman riski olisi pienin kun nukuttaa selällään, omassa sängyssään ja tutti suussa. Siihen kai liittyy tuo vatsallaannukuttamisjuttukin jotenkin... kauhia aihe, ei oikein viitsisi mainitakaan koko asiaa... muistan että suositus vielä 10 vee sitten oli että vaaveleita nukutettaisiin kyljellään, se on siis näköjään muuttunut. Mä kyllä nukuttelin poitsun ihan parina alkuviikkona edelleen kyljellään, kun siltä tuli väliin isojakin pukluja, ettei selällään ollessa vaan tukehtuis pukluunsa... synnärillä, eikä neuvolassa tosin ole noista nukkumisasioista kukaan maininnut yhtään mittää...

Vesseli2010: eiköhän teilläkii jossakin välissä unet pitene, tää pitää sille isosti peukkuja [:)] sielläkin on samat homma meneillään kun täällä, ristiäisiä kovasti järkätään. ihanaa hommaa, mä en malta odotella, että herra saa nimen ihan oikeesti [:)]

meillä on autonostohommat meneillään. meinasin jo eilen ottaa yhden uutta kotoa etsivän sellaisen meille asumaan, mutta mies vielä toppuutteli [:D] isompaa autoa meillä tarvitaan, mun kaupunkitötteröön ei vaunut mahdu ja mun opiskelijamiehen poikamiesauto täytyy vaihtaa uudempaan ja luotettavampaan malliin.. hitsit mitä hommaa autokaupoissa ravaaminenkin on.
ja ristiäisvaatteet täytyis löytää. Kymppikilo lisää ja juuri mitkään vanhat vaatteet ei sovi, eikä vielä kengätkään...[:@]

jaahas,
nyt kuppi kuumaa, että sais äänensä takas..

Huomenta!

Onnea Milamariaa! Ihanaa, että sait nukkua pitkään. Jos poika tyytyväisenä tai normaalina ähisi kakkaa aamulla, niin eiköhän yö oo hänelläkin mennyt ihan kivasti.

Voi harmi PojanÄiti sitä flunssaa[:o] Toivottavasti menee pikaseen ohitse, ainakin ettei tarvisi ristiäisissä sairastaa.

Purri: mulla on aina tuo yksi kassi, missä on valmiina vaipat, harsot ja pari vaatekappaletta, jos lähtee vähän pidemmäksi aikaa. Ei tarvii sitten siinä lähtötohinassa miettiä niitä vaatteita.

Meillä sama tilanne ku unisella, että mies ei juuri koskaan reissaa, tai ennen ku asuttiin Pohjosessa, niin miehellä oli usein työmatkoja tänne PK-seudulle, mutta eip enää. Nyt on ihanaa, jos saa olla päivän itsekseen[;)]

Vatsallaan nukkuminen: meidät kaikki on mitä tod.näk. nukutettu vatsallaan, kun se oli silloin noin 80-luvulla IN. Siinä vaan on todettu olevan tukehtumisen vaara, jos vauva kääntää päänsä patjaa kohti, siitä syystä sitä ei suositella enää, vaikka siinä asennossa tuleekin helpommin puklut ja pierut. Itse pidän vauvelia päivisin massulla, kun on helpompi valvoa.

Niskakakka meilläkin yleensä tulee. Eilen oli sellainen läjä päikkäreiden jälkeen, että oli se punttiversio[:D] Ja eilen meni 3 vaatteet, kun ensin oli siinä bodyssä ja housun puntissa, sitten seuraavissa olikin jostakin ilmestynyt tahra hihaan ja kun neiti tunkee nyrkkejä ja ranteita suuhun, niin äkkiä vaihtamaan[8|][:D]..

Meillä yö meni taas edellistä paremmin. Ensin unta 9-11, sitten 11-2 (ensimmäinen 3h pätkä moneen yöhön), sitten 2-5 ja 5-8. Ah vähän levänneempi olo, mies tosin päätti synkistellä viime yönä, niin sitä sitten pidettiin parisuhdekeskustelua ja miehen sairaudesta keskustelua keskellä yötä, kun hän meni lukemaan aivokasvaimista jotakin blogia[:@] ja kun ne on sellaisia, että ihan yksilöllinen jokaisella, riippuu sijainnista, koosta... Toki hänen kanssaan keskustelen, silloin kun tarve, mutta voisi päivisin, tietty ne tuntemukset tulee, ku tulee ja onneksi puhuu, eikä vaan itsellään pidä.  Nyt on vaan itselläkin vähän sellainen masentunut fiilis

Täytyypi taas mennä..
MOi!

Pikaset pikkukommentit..
Daniel Craig on niiiiin ihana ettei mitään määrää...leffasta näin vaan alun ku nukutti, oon kyllä nähny sen noin kymmenen kertaa kun toi daniel on mun suosikki[:)]

Menojalasta...mun tekis mieli lähinnä juoda muutaman kuivan omena siiderin ja polttaa pari vihreää tupakkaa. Se riittäis ku tosiaan on iltasin hirmu väsyny ja jos oon valvonu kahteentoista ni aamulla olo kun krapulassa ja nukun koko päivän..Mua kanssa se oikea krapula pelottaa..

Mein vauvasta on tullu äitipoika, uni ei tuu ku huudolla tai sit heti äitin sylissä... Käy isää sääliks ku toinen vaan mun sylissä rauhottuu..

Aika menee vaan kotia ja vauvaa hoitaessa...ottaa päähän ku päivä menee liian nopsaa...

Voimia kaikille väsyneille tovereille!!

Jänö: Sama meillä, äitinpoika tullut..Iskän sylissä ei rauhoituta [:)] Nooh, ehkä se vielä muuttuupi, toivottavasti [8D]

Moikka!

Täällä perinteinen yö takana. Uni tuli noin klo 24 aikoihin, sitten nukuttiin klo 3:een. Annoin tuttipullosta, jota meni vain 30ml ku tuli uni, kohta kauhia kähnäys ja sit tissille. Seuraava herätys puol seiskan aikoihin, jolloin annoin taas tissiä ja sen jälkeen ei olla nukuttukkaan ku tunti ja muutama pikku torkahdus taas. Mua ihmetyttää suuresti ton poitsun nukkumiset ku päivällä ei nukuta ku ihan pätkiä silloin tällöin ja neki pääasiassa sylissä. Nyt poika makoilee kehdossaan kerranki huutamatta mut ei nukuta. Onkohan näin pienet unimäärät normaalia? Ihan kateellisena luen teidän vauveleitten päikkäreistä. Ne ois ihan kivoja et mammaki sais nukuttua ja tehtyä muutaki ku istuttua sohvalla poika sylissä.

Niskakakat: Täällä ei vielä noita ole nähty mut ne punttikakat on kyl pari kertaa päräytetty. Niidenkin ansiosta menee koko vaatekerta uusiksi. [:)]

Nukkumisasento: Meille sanottiin lastenosastolla et paras on nukuttaa kyljellään (vuorotellen molemmilla et pää painuu tasaisesti). Selällään riski et tukehtuu pukluunsa.

Pojanäiti: Paranemisia! Nyt on ollu hurjia flunssia liikenteessä.

Jahans taas alkoi huuto. Eiku poika syliin. Voi että ku noi sen masuvaivat sais helpottamaan. [:(]

Väliraportti[:D]

Nyt on menny kantoliinassa-vauvan-kanssa-kauppaan- neitsyys[:)]
Mä oon ihan fiiliksillä, koska nythän meitä ei vauvan kanssa pidättele mitkään yleiset kulkuvälineet tai portaat tai ahtaa mestat[:)][:)]. Bonuksena saa itsekkin lisävastusta kävelyyn, kun on painoa enemmän[;)]

Jänöllä samat on menohalut ja torstaina sitten pääsen..tosin toi tupakka mietityttää mua vielä..ajatuksen tasolla joo, mutta käytännössä..hmm.

Milamariaalle superonnittelut nukutusta yöstä!!

Dalla: Juu, pystyn nukkumaan päikkäreitä, mutta ihme ja kumma mua ei väsytä juuri lainkaan. Vielä [;)]
Me kans ostettiin uusi auti ja saadaan se ens viikolla: Nissan Qashqai+2. (vielä mahtuu 1-2 lasta lisää[;)][;)])

PojanÄiti: Irttareita..nam[8D][8D] (..varsinkin mun äskeisen terveyslounaan, joka oli soijasuikalemunakas ja porkkanaraastetta ja ruispaahtoleipä kurkulla.. )

No, mulle ei mitään uutta sitten aamun...olen ohjelmoinut ja silmäillyt ensi kevään kurssitarjontaa, syönyt lounaan, käynyt kaupassa ja seurustellut vauvan kanssa.

Iltapäiviä [:)]

Tääl pikkunen valvoi sitten aamu kymmenestä tähän puoli kolmeen ja kiukun kanssa mentiin sit nukkumaan, ku niin väsy oli jo..Huh, hetki omaa rauhaa [8D]

Kaika: Mullakin kantoliina, sain kaverilta, mut se sairaan pitkä ja pitäis opetella sitomaan, olis kyl kätsää mennä kauppaan senkaa, ku tuo aina herää vaunuissa, jos pysähdytään. Tai sit pitäs kokoajan juosta kaupassa [8D]

Menohalut: Autolla, kun menee ja radiost tulee hyvä biisi, ni tekis mieli tanssimaan kans..Illalla on niin väsynyt, et sänky vie voiton [:D] Ehkä myöhemmin, kun pikkunen nukkuu paremmin ja itse ei niin väsy, niin vois lähteä vähän tuulettumaan. Seinät alkaa kohta kaatua päälle [&:] Tosin ei paljoa vois juoda, mut muutaman [;)][:D]

Nukkumisasento: Meil sanottiin naikkarilla, et selällään ja pää vuorotellen molemmin puolin. Kumma, et joka paikas sanotaan erilailla...[&:]

Lisätila: Juu mä haaveilen kans lisätilasta tääl 64 neliön kaksiossa! huooh..Ollaan kyl alettu katteleen kämppiä, mut ei oo viel osunut sopivaa kohdalle..Ja sit ne hinnat..huh..

Mä kans ekaa kertaa järkkään tällasia "isoja" juhlia, saas nähä, miten käy [8D] Onneks äippä on auttamassa, kun tuolle miehelle kaikki vastaukset kuuluu et "ihan sama" ja "sopii" [:D] Saa hän sit huolehtia siel pikkusesta, kun mä pistän juhlapaikkaa kuntoon äipänkaa [:D][:D]

Jospa menis sohvalle hetkeks lötköttelee, ennenkuin tuo kiukkupussi herää..Varmaan kiukkuisuus johtuu myös siitä, et pikkusella hieman flunssaa [&:][:(]

Palataanpa taas.....

Iltapäivä raportti[8D]

Tupakasta Mä vedin röökkii! Tiedän ettei ole olemassa "sitä yhtä" joten poltin 4.[8D]
Teki mieli niin satanasti ja kuukauden päivät jaksoin taistella. Sit ostin askin, ihan näin röyhkeesti vallan,
Istuin alas polttamaan sitä rullaa, maistelin ja haistelin , katselin ja kuulostelin. Sit päätin et poltan nyt ihan kunnolla ja siihen normi tahtiin about 1 per tunti, turha itteensä huijata että "no jos vaik yhden tai kaks päivässä". rehti meininki, siihen rööki per tunti se kuitenkin menee!!
Olo oli niiiiiiiin kamala, vauva tosi kärttysä (tietty!! Dorka kun muuta ajattelin) haju hirveä ja maku suorastaan oksettava, neljää enempää en sitten kyennyt polttamaan. Heitin askin menemään.
Nyt ei tee mieli ollenkaan, tietysti ajattelen tupakkaa, mutten "sillain". Sit jos joskus illanvietossa menee muutama nin menköön...

Menojalka eipä juurikaan, mulle toistaiseksi riittää se "iltapullo" (hehhee) aina silloin tällöin ihan kotosalla.
Pikkujouluja ajattelin joulunjuurella vauvautuneille ystävättärille järkätä, mut tuskinpa ennen sitä mitään iltamenoa hankin.

Kaika
täällä kanssa uber terveellinen lounas (jotta voi hyvällä omatunnolla tunkea pussillisen karaa napaan[;)]) Protskupastaa ja avokadoa.

Nukuin lisää n. 2tuntia. Nyt parempi olo, ukko soitti että pitäisi lähteä hänellle pöksyjä metästämään...
eli mamma pääsee shoppaileen[;)] Eikös silläkin kaikki vaivat parane!

HaniMami kaikki lääketieteellinen teksti pitäisi kieltää meiltä tavallisilta tallaajilta varsinkin yö aikaan!
Mut hienoo että juttelette. Meilläkin mies innostuu puimaan parisuhdekiemuroita aina just kun mua alkaa nukuttaa...[&o] Mut pakko niistäkin on puhua, yöunien menetyksenkin uhalla.

nukkumis asento meillä vauva valitsi mahallaan nukkumisen, Alkoi heti nukkumaan paremmin yönsä kun nukutettiin masulleen. Patjaa on hieman hieman nostettu toisesta päästä koholleen, jotta sänkyssä nukkuminen mahd. paljon muistuttaisi sylissä olemista. 

Tää taas täsä.

Röökiii.. joo tekee mieli, mutta yritän viimeiseen asti taistella vastaan. Eilen mies löysi talvitakkinsa taskusta askin, missä oli yksi jäljellä.. Sitten se heitti sen roskikseen ja lähti töihin.. siinä sitten päivän mittaan ihmettelin ja arvoin, että pitäiskö vai eikö.. Pystyin olemaan koskematta. Toistaiseksi. Veikkaan, et tää on edelleen lähinnä henkistä himoa, ja juur niin ku PojanÄidillekin, niin pahalta maistuis, jos oikeesti koskis.

Nukkumis asento. Vuorokyljelle nukutan, mutta tirppana löytyy usein selältään kuitenkin.

Kitinää ja ininää ollut taas koko päivän, eilinen menikin liian mukavasti.. Taas mennään[:o]

Heissan!

Neiti anto mulle viime yönä lähes keskeytyksettömät 7h unet! Siis heräsin ähinään klo 02:30, mut ei se kuitenkaa hereillä ollu ja sit 6:00 uudestaa jotain ähisi, mut ei edelleenkää ollu hereillä[:D] ja sit sillo 7:00 oli hereillä ja syötin ja sit nukuttii viel kaks tuntia [:D] Mutta noista unista huolimatta olin ihan poikki ku heräsin, et luulen kyllä, et mulla on hemppa toooooodella alhanen.. Nooo.. maanantaina saan noottia sitten lekurissa [;)]

PojanÄiti: Juu kyl mäki sitä oisin niskakakaks muuten kutsunu, mut ei se niskaan asti ehtiny [;)] Ja sit toisekseen, ku se nii selkeesti vaarin sylissä alko äheltämään, ni siksi jännäkakka [;)] jännitti vaarinsa sylissä oloa siis [:D]

Kirsikka
: Mä nukutan neidin vatsallansa. Muuten saatais olla tunnin välein lohduttamassa tyttöä, ku se sohii silmiinsä tai muualle. Ja siis siksi ei saisi nukuttaa vatsallansa, ku jos vauva ei jaksa päätänsä kannatella ja yrittää kääntää päätänsä ja jäiski sit kasvot alaspäin patjaa vasten ni ei saa henkeä. Mut meiä tyttö nyt ainaki kääntää ihan mallikkaasti puolelta toiselle, ni ei oo siitä tarttenu huolehtia.

Kaika: Mä heitän muuttoasiaan villin veikkauksen, että heinä-syyskuussa [:D] Kovasti ollaan kuulemma lähdössä, mutta ei harmaintakaan aavistusta, että koska. Se riippuu niin monesta asiasta...[8|]

Mitens Celinalla muuten? Kaikki kunnossa?

Jahas.. meillä alko kiukku...

Takaisin