Hello!
Uusi viikko ja uudet kujeet[;)]
Kaika: yleensä syötän päivisin heti ensimmäisten nälän merkkien tullessa, eli alkaa hirmuinen ähinä vaunuissa/kopassa, niskat kääntyy nurin oman pään yläpuolelle ja kieli lipoo ku kissalla, kuinka suloinen

Yöllä taas menee itkuun asti, kun ei voi vahtia toista koko ajan.
Milamariaa: ootko kokeillut pitää öisin korvatulppia? Itse ainakin pidän, kun käyn vaipan vaihtaan ennen yösyöttöä, niin kummasti helpottaa ja rauhoittaa omaa oloa, vaikka pieni miten paljon huutaisi.
PojanÄitee: kiva, et neuvolassa tuli hyviä uutisia[:)]
Röyhtäyttäminen: samoilla linjoilla kuin PojanÄiti, päivisin röyhtäytän pitempiäkin aikoja, jos ei ilmoja heti kuulu, mutta öisin pistän ruoat menemään oikeaan suuntaan, mutta jos ei ala kuulua, niin laitan takaisin nukkumaan, kun nukkuu kuitenkin sylissä jo valmiiksi yleensä.
Aamulla sitten nukuin tirppanan kanssa sohvalla, tai siis mami nukku ja tirppana oli hereillä. Tai niin isukki kertoi, kun oli valokuviakin ottanut[:D] Viime yönä sain jopa 2 tunnin pätkissä nukuttua, maitoa ei taida oikein tulla, syötin molemmat tissit, kun toinen ei nukahtanut yhden jälkeen, niin kuin yleensä[&o]. Ajattelin, että soitan huomenissa neuvolaan, jos ensi yönäkään ei tuu yhtään pidempää unipätkää ja neiti on edelleen pitkiä pätkiä hereillä, eikä oikein nuku. Nyt tirppana nukkuu tyytyväisenä parvekkeella toista tuntia, tuskin siis kipeä on. Pitempiä unijaksoja odotellessa..
Jaja.. Viimeinen suklaalevy menossa, siis hetkeen tai siis tätä päivittäistä suklaan syöntiä[:D] Nyt herkkupäivä käyttöön. Tänään jaksoin tehdä kokolihasuikalekastikkeen, perunoita ja salaattia+ hapankorppuja, että terveellistä. Ostin jopa mysliä, että saan välipalan syötyä, ettei tekisi niin herkkuja mieli.
Tänään tuli myös ristiäiskutsut, vielä pitää jostakin kaivaa kaikki osoitteet, niin saa lähetettyä. Tein myös eilen listaa mitä ristiäisiä varten pitää hankkia. Kakun ajattelin ostaa valmiina ja itse leivon vaan pikkuleivät. Meen kyllä itse ennen ristiäisiä kampaajalle, niih. Sen laitoin listan kärkeen[:D]
Omaa napaa.. mitäs muutakaan[:)] Taidan kanssa laittaa leffan pyörimään ja odottelen nälkätuhinan alkua..