Lokakuun rupattelut

no en tod tekis kaikkea tätä 30 asteen helteessä, mä taas nostan sulle hattua että jaksat noissa lämpötiloissa, mä vihaan noin kuumaa ilmaa :laughing002 eikä kyllä koiratkaan jaksais mitään tehdä tuossa lämpötilassa. Ja kuten sanottua, niin jokaisella on erilainen raskaus, ikävää että joillakin se on koko aika kipua yms. kurjaa oloa:oops:
 
Joo,onhan noita hommia, ensin lähdet aamukuudelta töihin ja paahdat siellä sen 8-10 tuntia,matkustat tunnin ja haet 4 vuotiaan känkkäränkän hoidosta,siitä mukava jatkaa ruokakauppaan sen känkkäränkän kans. No kun lopulta pääset kotiin vastassa on kaaos ja pari teiniikäistä vinkumassa rahaa taas johonkin turhaan. Siinä vaiheessa yleensä pinna palaa jo minullakin et ettekste ...tana tajuu antaa mun tulla edes ensin sisälle ?!! No 4 vuotias kiukkuaa eteisessä , isot pojat kiukkuaa yläkerrassa ja äiti kiukkuaa lopulta hellan vieressä , kun pitäähän näiden kullannuppujen saada ruokaa niin ja mieskin kun kohta tulee töistä, onhan kello jo kuusi illalla. Sitten syödään ja jossain vaiheessa ehdin käydä laittamassa pyykit koneeseen ja sitten vihdoin voisin vähän levätä....tai no toiveissa ainakin,4 v haluaa leikkiä,yks pitää viedä kitara tunnille ja kolmas angstaa teinimurheitaan. Mies tulee kotiin, ja mitä hän tekee, ekana ruokapöytään missä lämmin ruoka odottaa, sitten tietokoneelle ja luurit päähän kun just nyt tulee tärkeä peli joka on must see! Siinä se sit on koko illan ja jaksaa ihmetellä miten mä oon AINA niin väsynyt!!! :mad:
Juu,ei oo ikävä töihin, parempi et pysyn saikulla, pyörii arki edes jotenkin paremmin !
 
No ei kyllä ole herkkua eevis4. Laitappa miehes lukemaan tuo viestis, jospa lakkais ihmettelemästä?
 
Anoppi väitti tässä taannoin, että hänestä "oli niin IHANAA olla raskaana - se pahoinvointikin oli ihanaa." Eilen yksi työkaveri totesi aamukahvilla, että hedelmöityshoidothan aiheuttaa rintasyöpää, vaikka tietää tasan tarkkaan, että ivf-vauva on mullakin tulossa. Onneksi asia ei tutkimusten perusteella ihan noin mene, mutta paha mielihän siitä tuli :sad001
 
Mitzi, nyt on tainnut anopilla aika kullata muistot :)
Ja turha kuunnella tuollaisia ikäviä kommentteja mitä työ"kaverisikin" laukoi, kateellisten juttuja! Olet kuitenkin hoidoilla onnistunut ja se on hienoa!! Nauti vaan olosta, toisten ilon pilaajia riittää aina :p
 
Joo... Mun äitini sairasti rintasyövän. Se meni ensin ohi, mutta sitten uusiutui ja oli "agressiivista" lajia. Kuitenkin lopulta parani, vaikka väliin huonolta vaikuttikin. Sen jälkeen se on suhtautunu ihan hysteerisesti kaikkiin hormoneihin. Me kun ei meinattu saada toista lasta ja menin sanomaan, että pitää varmaan harkita niitä hoitoja, niin se melkein suuttui, että "ei niitä lapsia tekemällä tehdä, vaan niitä saadaan jos jumala suo". Ihan kiva. 3-vuotta oltiin yritetty ilman mitään apuja, mutta sitten astelin yksityiselle hedelmättömyyshoitoihin ja hormonihoitoa se antoi, kun ei meistä löytynyt mitään poikkeavaa. Nyt on sit rv 32 menossa. Tuntuu, ettei äiti ole sitä ihan vieläkään hyväksyny, kun on aika uskonnollinenkin kaiken lisäks. Toivottavasti pikkuinen sulattaa sen sydämen niiltä osin. Ja se syöpä on niin yleinen sairaus tänäpäivänä, että varmaan se jossain vaiheessa tulis kuitenkin. On se niin periytyvääkin sorttia. Onneksi hoidot on parempia ja tehokkaampia koko ajan.
 
Jeeeeee, saatiin vihdoin ja viimein kasattua lipasto vaavelin vaatteille. Nyt nekin on laitettu siististi järjestykseen. Kaikki alakaa olla valamista vaavin tulloon ♡
 
mä ootan että ukko sais hommattua vauvalle nukkumapaikan ja muutakin tarttis. ke-to ukko käy kattoos postista et onko saapumisilmotukset tullu ja sit haetaa molemmat paketit yhtäaikaa inshaAllah, kyllä postissa riittää ihmettelemistä ku 2 pakettia haetaan :)
 
Tänään menen töissä käymään; siivoon vaatekaapin ja palautan työpuhelimen. Samalla vien herkkuja muille, jotta jaksavat :D
Äitiysloma ois alkanut vasta virallisesti 10.11, mutta alaselkäsäryt päätti toisin ja jäin pois jo viime viikon torstaina. Ei kovin helppoa ollut tuolla leipomossa.....
 
Meilläkin alkaa olla hankinnat loppusuoralla. Alkaa kyllä hampaat kiristymään muutaman jutun kohdalla, kun tuntuu ettei miehellä oo aikaa eikä mielenkiintoa mihinkään vauva-aiheiseen liittyvään.:mad:

Tasan kuukausi laskettuun aikaan (28.11.)! Tänään mennään tutustumiskierrokselle sairaalaan. Hui!
 
täällä lepoa nyt, illal nukkumaa mennes tuli suppari ja yön aikana sain flunssan jipii...tosi kivaa. vatsaki alko toimii oudon tehokkaast eilen päivällä ja sama meno on jatkunu nyt mikä on positiivista mut huono olo ja tukkosuus ei ol kivaa. tänää hakeen äipän paketti inshaAllah että pääsee juomaa hunajateetä.
 
heh, aika moni asia on vaikeutunut mahan kasvun myötä :D onneksi tää on väliaikaista :wink Perjantaina pitäisi jaksaa muuttaa, ajatuskin saa supistuksia aikaiseksi :/
 
jaahas aurinko paistaa, ukkostaa, sataa vettä yhtäaikaa... enkä pääse hakeen pakettei koska ei ol saapumisilmotuksia suvaittu vielä kirjoittaa. ärsyttää!!!!
 
Itel on tiskatessa paita aivan märkä, ku vatsa siin tiskipöydän "päällä". Ja jos käy jossai ravintolas, ni vatsa linjaston päällä, ku kurottuu salaatteja ottamaa. Siin sit paita aivan likaisena navan alapuolelta enkä ite ees nää niitä tahroja ku peilin kautta. Ja välil tulee vahingossa pukittua mahalla esikoista, ku ei nää mittasuhteet aina nii iskostuneita. Aamulla tyttö sano, et "ois helpompi halia, jos siun maha ois pienempi".
 
Takaisin
Top