Lokakuun rupattelut

Emiciliini, sama täällä. Perjantaina muutto. Mulla lähinnä tuottaa vaikeuksia se että mä en SAA tehdä mitään. Nyttenki oon ollu siivouskiellossa ja pölypallot lentelee ympäri kämppää. Haluisin jo muuttaa että sais tämän kämpän siivottua ja pääsis asettumaan uuteen ihanaan kotiin. :)

Mitä tohon mahan tiellä olemiseen tulee niin aina kun töistä pääsi kotiin huomasin että alavattassa meni nätti viiva salmaria, fisua, kahvia.. mitä ikinä nyt niihin baarin tasoihin onkaan läikkynyt. :D
 
Meillä on nyt myös uusi koti valmistunut ja viikonloppuna pitäisi hoitaa muutto. Mitään ei saisi tehdä,mutta taitaa tuo pakkaaminen jäädä mulle yksin ja torstaina ehdin vasta sitäkin aloitteleen eli taitaa olla niin että paiskon vaan kaikki roinat jätesäkkeihin :grin Sisko lupasi tulla avuksi uudelle asunnolle laittamaan verhoja ja muutenkin hoitaan noi kiipeämiset ja nostelut niin tulee sielläkin päässä jotain tapahtumaan samalla kun miehet roudaa tavaroita vanhasta uuteen.
Täytyy vaan yrittää malttaa olla rehkimättä liikaa vaikka vaikeeta se tulee olemaan! :p
 
itekkä en malttais oottaa että pääsee uuteen kotiin :) pakkaaminen jää kanssa mulle kun mies on töissä.. Multa ei oo kielletty mitään., mut kivut on kyllä semmoset etten kauheesti edes pysty :/
 
Myö taas ootetaan, et laajennusremppa valmistuu, yläkertaan on siis tulossa reilut 50 neliöö lissee tillaa. Jos remppa ukot ois tosi tosi ahkeria, nii varmasti ehtis valmistua enne joulukuuta, mut toive ois et viimestään jouluna tää hässäkkä ois ohi. Ens keväälle jää sit vielä ulkoverhous ja terassin teko loppuun.
 
yritä täs nyt sit pakata ku alapäätä vihloo ihan mahottomast ja muutenkii paine on melkonen... Oispa vaan jo lauantai et oltais uudessa kodissa jo...
 
Viikonlopun Madridin reissu sujui ongelmitta ja kaupunki oli aivan ihana! :) Vaikka joutui paljon kävelemään ja valvomaan, olo pysyi koko ajan hyvänä. Mihinkään ei sattunut eikä yhden yhtä harjoitussupistustakaan tuntunut.

Heti, kun tiistaina töihin palasin, alkoi vatsa kovettua ja alapäässä tuntuu oudolta... :P Onneksi äippäri alkaa ensi viikon jälkeen, henkinen paine on selvästi pahempaa kuin fyysinen rasitus.
 
Kävin tänään raskausajan hieronnassa ja oi että! Suosittelen jokaiselle :happy090

http://www.organicspirit.fi/5


Varmaan ihanaa. Hierojana vain sanon että ihan älytöntä että pulitetaan tuollaisia hintoja periaatteessa ihan "tavallisesta" hieronnasta. Itse olen yrittäjänä hieronut raskaana olevia vaikka kuinka paljon ja ihan normi hinnoilla mennyt. Mutta ihanaa että nautit.
 
Jossain vaiheessa jossakin ketjussa (hyvä muisti mulla :oops:) kyseltiin Rautaparran "Raskaus, synnytys, äitiys" -kirjan perään. Siitähän on painos loppu, mutta näin niitä tänään muutamia kappaleita Helsingin keskustan Suomalaisessa (9,95 €). Mulla on ollut se nyt kirjastosta lainassa, mutta ostin kuitenkin omaksi niin uskallan ottaa sen sitten synnärille mukaan. Mies kun on ollut huolissaan, että osaako hän siellä auttaa ja muistaako mitään, mitä on puhuttu. Ajattelin että ehkä hänen mieltään rauhoittaisi, jos on opaskirja mukana :wink Ja onhan siinä oikeasti hyvänkuuloisia vinkkejä.
 
Mulla ei ole ollut omaa aikaa nyt ollenkaan missään vaiheessa ainakaan pariin kuukauteen ja sen kyllä huomaa :wink. Alkaa pää hajoon kunnes mieheni tajusi tilanteen ja sanoi vievänsä esikon huomenna vapaapäivänään hoploppiin että minä pääsen jalkahoitoon ja kampaajalle!!! Voi mahtavuutta !!! :)
 
Mulla ei ole ollut omaa aikaa nyt ollenkaan missään vaiheessa ainakaan pariin kuukauteen ja sen kyllä huomaa :wink. Alkaa pää hajoon kunnes mieheni tajusi tilanteen ja sanoi vievänsä esikon huomenna vapaapäivänään hoploppiin että minä pääsen jalkahoitoon ja kampaajalle!!! Voi mahtavuutta !!! :)

Ihan mahtavaa!!!
Tuo on just sitä, mitä mä mun(kin) miehessä arvostan. Kykyä astua myös toisen saappaisiin ja nähdä että se toinen on oman ajan tarpeessa ja antaa sitä!!! Ilman että aina tarvitsee pyytää, tai huomauttaa.
Pieni vauvakin pärjää hetken ilman äitiä, vaikka vähän huutaisikin, kun vaan iskä ottaa tilanteen haltuun.
Mun mies ei ole koskaan kertonut onko vauva huutanut, tai lapset kitisseet, kun olen ollut pois. Aina on sanonut, että hyvin on mennyt, eikä ole ikinä perään soitellut, että: "että joko tulet, kun tää nyt vaan huutaa täällä."
Iso kiitos hänelle siitä :Heartred
 
täällä minä puolestaa sain jonku ihme puuskan ja pesin eilen haetun paketin sisällöstä 56-68 koon vaatteet ja laitoin vauvalle sairaalaa mukaan otettavat vaatteet valmiiks. nyt vaa ootan et saisin kassin ja pakkaan sit omat vaatteet ja syötävät sinne vielä inshaAllah. ukko tuli kotii kesken pyykinpesun ni oli iha ihmeissää et mitä tääl tapahtuu ku oli vauvanvaatteet huudeltu ja eiliset sateen kastelemat vaatteet oli pesussa. nyt on sit sekä mein että vauvan vaatteet pesty. tosin osa 68-80+ kokoa olevista on pesemättä mut niillä nyt ei ol kiire. sit laitoin ruuan pyykin jälkee ni ukko oli vaa ilonen, mutta kyllä on alavatsas ja alaseläs tuntun tänää ja paine on tosi kova alhaalla ollu kokoajan. saapi nähä mitä lauantaina lääkäri tuumaa.
 
Uijui, meen huomenna sinne virkavuosijuhlaan ja postissa tuli työnantajalta taksikortit edestakaisin
:grin Kivaa kun on hyvä syy vähän laittautua, täytyykin tästä lähteä kaivamaan sopivia korkkareita mitkä vielä mahtuu jalkaan :grin ja ei muuta kun tico,tico ja baila,baila :dance011
 
Oon vikalla kuulla raskaana ja täytän kuukauden päästä 33v. Ostin muiden ruokaostosten ohessa kaks alkoholitonta siiderii, myyjä kysy paperit :p Ei kyl tarvinu näyttää niit ku selvensin asian, tais myyjä hieman punastua.
 
Vaikeetahan se kauempaa on huudella mutta mielestäni jos vain mahdollisuus on huilata niin nyt jos koskaan olisi sen aika!?! Ei se hukkaan mene ja jos olo kerran myös sillä helpottuu..? Ei varmaan tekis huonoa päästää itsensä viimeiset viikot vähän helpommalla , jahka kääröt ja nyytit saapuvat, on aika turha kuvitella ihan hirveästi sitten muita projekteja ym ylimääräisiä touhuja puuhaskella...
 
Takaisin
Top