Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huutelen toukokuisista, että mulla oli vuotoa kolmeen otteeseen esikoisen raskausaikana varhaisilta viikoilta alkaen ja viimeisen kerran taisi olla reilusti yli rv. 20 eikä syytä löytynyt. Se on inhottavaa ja pelottavaa, mutta vuodoista huolimatta syntyi terve tyttö. Toivottavasti vuoto lakkaa, ettei sen suhteen tarvitsisi enää stressata.Joo, Aamun googlailujen perusteella täs vaiheessa normaalia. Vuoto on melko rusehtavaa ei kipuja eli kai valemenkat. Mulla nyt 7+5. Tuskaa tää eka kolmannes, epävarmuuden, odottelun ja oireiden suhteen.

Pää edelleen ihan sekaisin koska kysymyksiini ei löydy vastausta. Hcg on nyt noussut 170 eli nousee todella hitaasti ja tänään oli ultra mistä ei löytynyt mitään. Mä en tiiä mistä kysymyksiini vastaukset löytäisin koska lääkäritkin on vähän ymmällään.@Mimivaan miten menee?![]()
Ohhoh, toivottavasti se helpottaa pian! Mulla on ollut vaan kerran 2v sitten ja muistan et se väsymys oli kamalaa. Sen jälkeen en oo saanut onneks enää…@Celesta täällä yks superhajuaistinen! Yks päivä (ennen tautia) ajettiin kotiin ja kotipihassa tuumasin vaan ääneen, että joku grillaa. Mies kysyi jotenkin söpösti, että onko se hyvä vai paha asia. Viime raskaudessa hän ei saanut kotona käyttää liesituuletinta, koska se haisi mun mielestä niin pahalta, niin selvästi yritti nyt tietää, että mitä hajuaisti on mieltä grillaamisesta
Tää tauti on kamala! Koronahan tää testien mukaan on. Olo on ku ei mitään, ihan todella vähän nuhaa ja vielä vähemmän yskää, mutta aivan veto pois ja paha olo. Olin viime yönä unen ja valveen rajamailla moneen kertaan ja kerran jo mietin, että nytkö alkoi keskenmeno, ku sattui niin selkää ja kivisti vatsaa. Mutta ei. Se oli väsymys ja tää tauti.Ja jos jo raskauspahoinvoinnin takia ei ruoka maistunut, niin nyt ei sen vertaa. Esikoisella meni tosiaan kahdessa päivässä ohi, niin toivon, että itelläkin huomenna jo helpottaa. En varmaan moneen vuoteen syö nakkeja tai juo sekamehujuissia kun tästä oon päässyt
Rv 6+4