Lokakuun pulinat

Moikka! Täältä yksi 4+6 mukaan kesäkuisiin :smiling face with heart-eyes: Kyseessä esikoinen ja la arvio 19.6. (kierto hieman vaihtelee).
Tuntuuko muista että aika menee tooooosi hitaasti? Plussasin sunnuntaina ja tämä viikko ei lopu koskaan...
Tuntuu! Täälläkään ei ole plussasta vielä edes sitä viikkoa ja olen jo aivan kyllästynyt odottamiseen. Toivottavasti jossain vaiheessa viikot lähtevät rullaamaan vähän vauhdikkaammin. 🙂

Heippa kaikki kanssaodottajat!
Täällä myös yksi kesäkuista odottava, kierron mukaan LA 22.6., tänään rv4+1. 💕
Toista lasta odotellaan, esikoinen nyt jo eskarilainen. ( En ymmärrä, missä välissä hänestä on jo näin iso tullut.. 😅)

Milloin plussasitte ensimmäisen kerran?
Itse sain ensimmäisen plussan "vahingossa" rv 3+4, tein testin tuolloin kun rupesi siivotessa jemmattu r-testi paketti ärsyttämään. Nyt testailtu useamman kerran, ja hyvin on viivat vahvistuneet.

Huomenta🥰 Täällä starttaa 6vko (5+0) 🤗 plussasin viime sunnuntaina eli taisi olla 4+1 silloin.

Onko muilla unio ongelmia? Mulla oli ennen plussaa yliväsymys päällä ja heti plussan jälkeen alkoi hypervaihde😅 Ei väsytä, uni ei meinaa tulla, heräilee öisin ja nousen klo 5 aikaan...vaikka uni on tullut joskus puolilta öin ja kello herättäisi vasta paljon myöhemmin😄

Mäkin olen herännyt itselleni oudon aikaisin, tänäänkin seiskan aikoihin vaikka on vapaapäivä enkä yleensä ole mikään aamuvirkku. Iltaisin kyllä väsyttää ihan kauheasti ja muutenkin on koko ajan sellainen saamaton ja vetelä olo. Pitäisi käyttää nää aamut paremmin hyödyksi, kun silloin on sentään pirteänä. 🙂

Mä näin viime yönä unta, että sain keskenmenon. Kiva epävarmuus jäi heti päälle. Oireet kun lieveni aiemmin tällä viikolla, niin tietysti nyt miettii vaan kaikkea typerää 😔 sit ku oon vielä reumaatikko, niin selkää saattaa kolottaa ihan muuten vaan, mutta nyt sitäkin miettii liikaa 🙈

Yritän silti olla testailematta enempää, kyllä siellä ultrassa sit näkee tai muuten huomaa ennen sitä, jos niin kävisi, että menee kesken. Mun terapeutti (käyn vanhan työperäisen uupumuksen takia) kysyi ihanasti "luotatko sun kehoon, että se ottaa raskauden vastaan ja vie sitä eteenpäin?" ja kyllä mä luotan. Niin yritän siksi nyt rauhoittaa mieltä ja antaa ajan kulua - niin hitaasti kuin se tuntuukin menevän tällä hetkellä 😊

Rv 5+4

Meille tehtiin 1 alkion siirto 3 viikkoa sitten ja virrallisena testi päivänä tuli ihan puhdas nega. Lopetin tukilääkkeet. Nyt kuitenki eilen tein testin koska useat ruuat maistuu ihan oudolle. Siihen tuli haalea viiva ja tänään tein uudet TESTIT ja tuli tosi vahva viiva ja clearblue näyttää 1-2 viikkoa. Mulla alko kuukautisetkin viikko sitten. Nyt tänään ollut toispuoleista alavatsa kipua ja painetta. Soitin päivystykseen, koskaan pelkään kohdun ulkoista raskautta. Pääsen onneksi näytille jo tänään jospa siellä näkyy onko kaikki ok. Nyt siis pitäs olla 5+0

Kävin lääkärillä ja hän oli selvästi joku yleislääkäri kun ei yhtään meinannut älytä minun tilannetta ja katsoi minua pöljänä ka kysyi mikä minun ongelma on. Nyt seurataan hcg arvoja mihin ne kehittyy oli nyt 82. Meillä olisi ollut 2vk päästä uusi alkionsiirto ja nyt oon ihan puulla päähän lyöty ja sekasi. En ymmärrä miten tilanne voi olla tämä. Kaiken järjen mukaan siirretty alkio ei voi olla enää elossa, mutta miten ihmeessä olisin raskaana. Luomusti meidän mahdollisuudet on ihan olemattomat. Kuulisin ilomielin jos muilla on kokemuksia mistään samankaltaisesta.

Kävin lääkärillä ja hän oli selvästi joku yleislääkäri kun ei yhtään meinannut älytä minun tilannetta ja katsoi minua pöljänä ka kysyi mikä minun ongelma on. Nyt seurataan hcg arvoja mihin ne kehittyy oli nyt 82. Meillä olisi ollut 2vk päästä uusi alkionsiirto ja nyt oon ihan puulla päähän lyöty ja sekasi. En ymmärrä miten tilanne voi olla tämä. Kaiken järjen mukaan siirretty alkio ei voi olla enää elossa, mutta miten ihmeessä olisin raskaana. Luomusti meidän mahdollisuudet on ihan olemattomat. Kuulisin ilomielin jos muilla on kokemuksia mistään samankaltaisesta.
Menkoista huolimatta voit olla raskaana... siis raskaus ei aina lopeta menkkoja!
Onneksi olet Hcg verikoe seurannassa. Oishan se ihanaa että alkio olisi kohtuun kiinnittynyt ja jaksanut jatkaa kasvuaan! Ehkäpä tuo tuntemasi paine ym onkin oireilua istukan kasvusta.
Nyt vaan varpaat pystyyn ja rauhallista oloa!
🍀🍀🍀🍀🍀👏🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Menkoista huolimatta voit olla raskaana... siis raskaus ei aina lopeta menkkoja!
Onneksi olet Hcg verikoe seurannassa. Oishan se ihanaa että alkio olisi kohtuun kiinnittynyt ja jaksanut jatkaa kasvuaan! Ehkäpä tuo tuntemasi paine ym onkin oireilua istukan kasvusta.
Nyt vaan varpaat pystyyn ja rauhallista oloa!
🍀🍀🍀🍀🍀👏🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Kiitos, minäkin todella toivon että kaikki olisikin ok. Se vain erikoista että kivut ja paine on selkeästä vasemmalla puolella eikä kohdun alueella. 😕

Ihmisen (tai minkään muunkaan)anatomia ei oo mun vahvin alue... joten peukut ja varpaat ylös, ja pelko pois! 🍀

Jos tuli pohdittua, että onpa oireeton olo, niin tänään ei oo sitä pelkoa ollut 🤢 Kaamea olo ollut koko päivän ja ajatuskin ruuasta on kamala - vaikka syömättömyys tekee vaan pahempaa.

Joo täälläkin aivan järkky olo jatkuvasti, tuntuu et syöminen ei auta eikä syömättömyys. Pelkkä vesi oksettaa, haluun mahd kylmää ja kuplilla joten Novellea ym menee. Jaffa olis kans kiva🤔
Mitään ruokaa ei tee mieli, pelkkää leipää vaan ja jotain jugurttia puolukkahillolla. Ei oo edelliset raskaudet olleet ihan tällaisia 😩

Oma raskauspahoinvointi ja esikoisen oksentaminen ei oikein ole toimiva kombo 🤢 Vilustui ja vatsa reagoi kuumeen nousuun niin, että kaikki ulos. Onneksi vaikuttaa sellaiselta, että menee kyllä parissa päivässä ohi, kunhan alkaa ruoka pysymään sisällä. Riittää yks pahoinvoiva perheessä kerrallaan 🙈

Rv 6+1

Tsemppiä @Onda !

Täällä myös oltu vähän kipeänä ja päälle raskausoireet...ja tänään tein varmistus testin viikkodigillä, joka näytti 2-3 vaikka oletin että 3+ olisi tulos🙈 Nyt 5+4 menossa.

Mulla on nyt huono olo aamuisin ennen aamupalan syöntiä. Iltapäivisin sen sijaan iskee niin kova väsymys, että pakko nukkua, kun lapsi nukkuu vikoja päikkäreitään.

6+5. Ne vähäisimmätkin oireet ovat kadonneet. Mietin, että jos esikoista odottaessani olin kamalan väsynyt, ja nyt en normaalista poikkeavasti, oonkonkohan mä vaan tosi väsynyt sit ollut koko ajan täs taaperoajan 😂

Pientä haaleaa veristä vuotoa havaittu tänään 😵‍💫 Yhtään ei asiaa helpota että yöllä näin unta keskenmenosta 😟 Täytyy toivoa että loppuu, mitään erityisiä tuntoja ei kuitenkaan ole… huolestuttaa kuitenkin 😕

@Celesta toivottavasti vain harmitonta ❤️ mullakin oli ihan alussa vähän, mutta sitten se loppui.

Meillä lapsen vatsaflunssa osottautui koronaksi. Eka meidän perheessä. Mä oon häntä hoitanut, että nyt testataan sit oma vastustuskyky ja rokotteiden suoja. En itseni puolesta jännitä, mutta pienen puolesta hieman. Esikoinen on onneksi hyvinvoiva, väsynyt vain enimmikseen.

Rv 6+2

Takaisin