Moi taas kaikille!
Tosiaan lokakuu jo ja vastahan tuo syyskuu alkoi. Jos tämä odotus menee tätä vauhtia, niin se ei ole pitkä aika synnytykseen - tietenkin toivottavasti LA tai sen jälkeen - eli tammikuun lopussa. Loka-, marras- ja joulukuu.. enää koulua jäljellä siis noin kaks ja puol kuukautta, minkä jälkeen joululoma koulusta ja siitä sitten suorilta äitiyslomalle. Aikas hurjaa!
Tässä olis siis noin 10-11 viikkoa vielä kouluaherrusta jäljellä. Mulla oli ennen koulun alkua hirvee into päästä kouluun, mut kun on joutunu koulun aikana viikon saikkua pitämään ja sitä ennen olin puol viikkoa koulusta flunssan takia poissa, niin nyt jo on paniikki päällä, että kuinkahan tästä ekasta jaksosta ees selviää, kun kuukaus on jo koulua käyty ja en oo vieläkään päässy lukemisissa ja laskemisissa alkuunkaan!!? Täytynee vaan tehdä yks kuvio kerrallaan ja ottaa ihan rauhallisesti joka tapauksessa. Kyllähän se on tosiasia, että lomien jälkeen ja kun lapsi on tarpeeks vanha hoitoon ym. niin kerkii ne opiskelutkin hoitamaan kunnialla alta pois - jos ei nyt pian ala inspaamaan tämän syksyn opinnot.
Tosiaan koulun ohella sitä olis muutettavakin, kun löytyi sellanen mukava iso asunto nyt vihdoin ja kaupatkin tuossa tehtiin. Kuukauden päästä päästään uuteen asuntoon.
Olen koittanut kovasti olla ostamatta mitään lapselle ja varsinkaan mitään isompia varusteita. Jo tässä vaiheessa kuitenkin olen saanut lahjotuksia sukulaisilta ja ystäviltä pussikaupalla ja on pitänyt roudata tänne kerrostaloon niin sitteriä kuin leluja ja vaatteita ym. varustusta. Mies ihan käski, et en osta vielä vaunuja, kun ne joutuu ihan kohta sitten taas muuttamaan. :) Ja tietenkin mä metsästän jo tässä vaiheessa White tai Creme Leatherette vaunuja, eli jos ja kun vaan löydän niin heti ostan. Luulis et kun muutto on kuitenkin alle kilometrin säteellä niin paljoa haittaa tuollanen ostos siinä.
Se on kyllä varma, että tässä nämä pari kolme tulevaa kuukautta tulee menemään ihan siivillä, kun on koulua, harrastuksia (joissa toimin valmentajana) ja vielä toi muutto. Lisäks tosiaan pitää hommailla vielä kaikenlaista lapselle ja kun päästään uuteen kotiin niin laittaa sen huonekin ihan upeaks. (Jos ei mieti, että koko talokin tekis mieli siinä sivussa sisustaa)
Tosissaan sit kun pääsee tammikuussa äitiyslomalle, niin otan kyllä satakymmenenvarmana lepoa niin paljon kun mahdollista. Sillon kaiken pitää olla valmiina ja sairaalaan varusteet on kyl oltava pakattuna jo joulukuun lopussa, että tilanteen tullen sitten voi vaan suorilta lähteä tosihommiin *no panik*. :D
Onks täällä muutes muita, ketkä rakastaa kaikkia vuodenaikoja? Kevät ja kesä olivat ihan mahtavia, mutta kyllä sitä kuumaakin kun riitti, niin odotti jo raikasta syksyä - mikä on muutes nyt ruskana kauneimmillaan ihan näinä lähiviikkoina. Seuraava mitä mä tässä jo ootan on ensilumet! Ja kylmeneehän ne kelit täällä keskellä Suomeakin jo ihan ens viikonloppuna - menee kuitenkin varmaan vielä kuukaus kun tänne lumet sataa. Kun ensilumet tulee, tietää että ei mene enää kauaa, kun lapsi on maailmassa meidän seurassa, poissa ahtautuneesta yksiöstään. <3
Nyt muutes jo rv 24 eli 23+1 ^^