Lokakuun lörppisketju

Meillä ei olla koskaan lahjottu toisiamme, ei minään merkkipäivänä. Muutoin jopa saatamme muistaa toisia mutta ei yleensä minkään "syyn" takia. Minua monesti huvittaakin kun serkkuni kysyy mitä sain joulu tai synttärilahjaksi ja joka vuosi kerron ettei me harrasteta sellaista niin perään saan ihanan litanian kaikkia kalliita ostoksia mitä hän on saanut, son hänen tapansa ja minua se vain hymyilyttää, en tiedä miksi hänelle on niin tärkeää osoittaa muille kuinka paljon rakkautta heidän parisuhteessaan on.
Eilen kuuntelin miehen serkkua siitä miten kalliita vauvatarvikkeita he ovat hommanneet, se on taas hänen tapansa osoittaa sitä rakkauttaan tai lähinnä osoittaa muille sitä rakkauttaan. Heh, poikkesinko vähän raiteilta :grin No enivei, rakastetaan oli lahjoja tai ei :Heartred

Tänään on ärsyttävä päivä, aloitin aamun asialla jota olin paennut jo yli viikon, verojen maksu, yöööööök!!! Sinne hujahti melkein tonni ja parin viikon päästä saa nakata toisen mokoman, kyllä yrittäjää ei kannusteta tässä maassa, ainakaan pienyrittäjää, plaah.

Lisäksi ärsyttää kun nyt koko miehen suku jo tietää raskaudesta, en tosiaan olisi halunnut että tieto leviää näin nopeasti ja olen kyllä närkästynyt siihenkin.

Ja jottei valitus vielä lopu niin pää on taas kipeä, onko teillä muilla ollu tätä hormonaalisti pääkipua? Aivan kuolettavaa kun ei lääkkeetkään auta, se kauratyyny on pelastus:)
 
Etsijä, sympatiaa verojen maksuun! Itsekin joudun menemään loppuvuoden lisäveroprosentilla, kun arvion väärin tämän vuoden tulot (ensimmäinen työvuosi opiskelujen päätyttyä)...

Ostin tänään ekat mammahousut! Ihan perus khakit korkealla mammavyötäröllä H&M:ltä. Ajattelin leikellä ja ommella yksiin toisiin housuihin itse mammatuubin, kunhan löytäisi ensin netin syövereistä jonkun hyvän ohjeen. :) Enköhän sitten niillä pärjää jo pitkälle, kun on lisäksi yhdet resorivyötäröiset farkkulegginsit jotka mahtunee vielä kuukausia päälleni.
 
Etsijä täällä on kohtalotoveri! Toi pääkipu on rasittavaa, mutta raitis ilma toimii jotenki kyllä lääkkeenä. :)
 
Päänsärky on täälläkin ollut vaivana! Ja aina pelottaa, kun on taipumusta rajuihinkin migreenikohtauksiin, että mitäs jos sellainen iskee päälle, enkä tiedä mitä lääkkeitä saisi ottaa :/
 
Jos kuukiurustakesään löydät hyvän ohjeen niin laitahan jakoon!!! voisin sit esitellä anopille, on tosiaan jo niin ahdasta kaikissa housuis :)

Mamia. Välillä mulla auttaa, välillä ei. Alkaa sillai tosi orastavasti aamupäivästä ja yleensä se on vasta seuraavaan aamuun mennessä häipyny, nyt onneksi auttoi kun kävin tekemässä miehen siskon kanssa lumihevosen pihalle, kivaa kun lapsil on hauskaa :wink
 
Päänsärkyä itsellä aiheuttaa myös pienikin stressi. 2 panadol zappia naamaan ja 2 h unet todettu hyväksi lääkkeeksi pienempään kipuun. Isompiin ei tunnu auttavan edes lenkkeily tai miehen päähieronta ja ne vaan pitää sitten kärsiä :/ Pahin oli neljän vuorokauden jatkuva päänsärkykohtaus, ei hirveästi hymyilyttänyt. Toivotaan että se toinen kolmannes olisi sitä ihanaa raskaushehkua ilman tällaisia sivuoireita :)
 
Mulla särki päätä pari viikkoa ihan älyttömästi mut kävin kunnon hieronnassa, mis oli jalat, selkä, hartiat, niska ja lopuksi päähieronta. Ei oo muuten sen jälkeen särkenyt! :) voi tosin olla et päänsärky oli muutenkin jo helpottamassa kun kroppa tottunut jo muutokseen, mut oli se hierontakin ihana :wink
 
Mammatuubia ei ole vaikeaa tehdä. :) Itse ajattelin lisäillä resorilla vaan jatketta pöksyihin, ja mahdollisesti avata sivusaumoja ja tehdä resorihaalot (jäävät paidan alle piiloon), niin säästää pitkän pennin. :) Ne on helppo korjatakin sitten takaisin myöhemmin, jos mielii samat pökät jalkaa raskauskilojen jälkeen.
Mä ompelin aikaisemmin toiminimellä, mutta oon aika pitkälti "ilman kaavoja - omasta päästä"-tyyppiä. :D

Just tänään sanoin miehelle, että vois väistyä jo tämä eka kolmannes ja väsymys sen myötä. Tähän perään iso haukotus..
 
Mä en osaa ommella yhtään :sad001 nyyyh! Onneksi sisko osaa, josko siltä kysyis apua sit kun saan vauvauutiset hänelle kerrottua :)
Mies tosin vannoi humalapäissään (viime juhannuksena kun kavereiden kanssa puitiin meiän tulevaa babya), että aikoo duunissa tehä itte pinnasängyn, keinuhevosen ja rattaat puusta, kun se kuuli paljon ne kaikki maksaa :D :D no ehkei nyt ihan toteudu mut hyvät naurut ollaan saatu monta kertaa :)
 
Päänsärkyä oli mullakin, mutta jo pari päivää vihdoista viimein on mennyt ilman! Jihaa! Toivottavasti ei palaa, ku näin julkisesti iloitten :D
 
Joo ei se itselläkään aina tehoa... valitettavasti.
Ja sama homma että seuraavana päivänä vasta saattaa olla parempi. :)

Oi lunta!!! Tulisipa meillekkin!!! :)
 
Täällä kan päätä kiristää. Onneks se ei oo hirveen kovaa kipua mutta tuntuu ettei lopu millään... väsymys on ihan järkky. Tänään menin suihkun jäljeen vähän makoileen sänkyyn mutta eihän siinä menny kauaa ennen ku uni tuli. Siinä sitte torkuin pari tuntia. Yhen jäljeen oli pakko nousta että kerkee töihin... Ei olis milöään jaksanu. Nytki väsyttää ja palelee.
 
Kyllä se vaan helpotti ku pomolle kerroin, saa nyt alkaa selvittää mun työkuvioita. Itte laitoin vielä työterveyshoitajalle soittopyyntöä et sais niittenkin kannan tosta mun työn ja raskauden yhteen sovittamisesta. Itte kuitenkin tekisin niitä toisia hommia mahdolisimman pian jos vaan mahdollista. No sen näkee sitte miten lähtee asiat sujumaan.
 
Huoh, juur kun pääsi iloitsemaan siitä että väsymys ja muut huonot olot väistyy niin *kop kop* *kuka siellä* *flunssa*. Siis voi höh. Mulla ei ole ollut flunssaa viiteen vuoteen, yksi päivä viimevuonna että tuntui että nyt tulee flunssa mutta valkosipulimustaherukkainkiväärijuomalla se lähti. Nyt tämä tuli ihan puskista, mies joo toki on kipeänä ollut pari päivää mut se on usein muutenkin joten en mitenkää aatellu asiaa sen kummemmin. Kello on puoli viisi ja oon ollut puoli kahdesta asti hereillä, keittelin pari kertaa teetä ja lämmitin kauratyynyä, tein nenähuuhteluita ja söin kurkkupastilleja ja sama rumba täytys aloittaa varmaan taas, ihan kaamee olo edelleen ja unta ei oo tullut. :confused:

Onneksi meillä on vielä työntekijä niin se saa tehdä kyllä mun huomiset asiakkaat... tai siis tämänpäiväiset, perjantai täyyy sit kituuttaa menemään jotenkin. Tämä päivä nyt arveluttaa kun ei täällä kotona ole mitään helpottavia asioita kun mies on aikalailla kaikki varastot kuluttanu loppuun ja kylille on melkein 40km matkaa, ei millään jaksais lähteä ajamaan apteekkiin vaan saattaa olla pakko kun ei nämä kotikonstit näytä tälläkertaa auttavan mihinkään :sad001
 
Hyi että kun on huono olo!! Siis todella, todella kuvottava olo. Herättiin iloisesti tänään 4.40, ku likka päätti et nyt on aamu ja häntä ei enää nukuta (okei, meni eilen 19 jälkeen nukkumaan et ei sitä unta loputtomasti koht 5v:llä riitä). Noh, koitin jo syödäkin jotain mut ihan yhtä tyhjän kanssa, yökityttää koko ajan. Niiin, on siis se nt-ultra tossa parin tunnin päästä. KÄÄÄÄK!!!! Oon niiin ahdistunut.
 
Takaisin
Top