Lokakuun lörppisketju

Ma oon nyt taas ihan hirvean huolissani, etta jos se eilinen vuoto kuitenkin meinasi, etta se olis mennyt kesken? Mulla ei oo oikein mitaan oireita ja tuntemuksia enaa. :sad001 Aikaisemmin oli kuitenkin jotain jomottelua alavatsassa ja rintojen arkuutta, narastysta yms. Jos ma nyt teen testin niin nayttaisko se negaa jos olis mennyt kesken?
 
Katapultti82, luultavasti se vuoto jatkuisi ja olisi kirkasta, jos kesken olis?

Oon käsittänyt, että se raskaushormoni poistuu hitaasti, joten testit näyttäis positiivista vaikka oliskin kesken. Ymmärtääkseni.
 
Sain hirveat itkupotkuraivarit miehelle kun se ei yhtaan ymmarra etta mika mua vaivaa ja miks mua ahdistaa ja aaaargh. Nyt mietin et jos sen dopplerin hankkis sittenkin, mut missas vaiheessa silla alkoikaan kuulua ne sydanaanet ja pitaiskohan mun kuitenkin eka kayda jossain muualla varmistautumassa ennen kuin saan hermoromahduksen jos silla dopplerilla ei kuulukaan mitaan. Miks taa on nain vaikeeta?!
 
Jos vain pääset jonnekin varmistamaan niin mene ihmeessä! Tiedän että tuossa epätietoisuudessa on inhottavaa olla! Minä sain sydänäänet kuulumaan 8+5, mutta se vaihtelee paljonkin. Tsemppiä!!! :Heartpink:Heartpink
 
Paasishan sita yksityiselle ultraan, mutta just nyt ei olis ylimaaraista sataa puntaa laittaa siihen hommaan. Tein nyt alkajaisiksi taas testin, ja itse asiassa ekan kerran testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva, joten leikitaanko etta se on hyva merkki ja oon vaan hysteerinen?
 
Katapultti82, tsemppiä sulle ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Mä olen kanssa miettinyt tommosen kotidopplerin hankkimista. Oon koittanut etsiä sopuhintaisia, kun ei nyt ihan hirveesti olis varaa laittaa rahaa semmoseen. Voi olla että jää hankkimatta, vaan olishan se kiva. Konkretisoituis ehkä kun pääsis useemmin kuuntelemaan. Vaikka nähtiin tuossa viikko siten tiistaina se syke ultrassa niin ainahan sitä miettii, kun mitään ei tunne vielä, et onko siellä kaikki kunnossa. Nt-ultra on vasta 30.10..
 
Mä alan kans kallistumaan ton kotidopplerin kannalle vaikka vannotin alussa miehelle ettei meille sitä tuu :D Voi olla että joutuu sen tilaamaan, toki mulle varhaisultrassa sano se kätilö että mulla ois taaksepäin kallistunut kohtu niin en tiiä kuin vaikuttas noitten sydänäänten kuunteluun ku jostain luin ettei kovin aikasin oo saanu kuulumaan jos on taaksepäin kallistunut kohtu... o_O
 
Mulla on kans taaksepäin kallistunut kohtu ja kyllä on vaikea saada kuuluville että sen yhden kerran ollaan onnistuttu!
 
Mullakin on taaksepain kallistunut kohtu. Ja sorruin eilen tilaamaan dopplerin, saas nahda mika hermoromahdus sen kanssa sitten tulee. Soittelen ehka viela tassa loppuviikosta omalle laakarille, jos sita kautta paasis ultraan..
 
Etsijä millä viikoilla oot saanu sykkeet kuuluviin? Tietäis ettei oo mikään kiire tilata :)
 
Nyt poksu 7+0 niin vois kait tossa asiaa harkita :)
 
No mulle se tuli yhdessä päivässä se laite, laskin ensin että se tulisi vasta maanantaina jolloin olisi jo lähempänä 9 viikkoa, mutta kun se tulikin aiemmin niin päätin kokeillakin aiemmin.
Eilen saatiin toisen kerran kuulumaan, 9+1. Vaikeaa se on ollu ainakin mulle :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Ehkä parempi että tässä ihan rauhassa odottelee pari viikkoa ennen ku ostaa niin ei oo hermoromahduksen partaalla jos ei onnistu sykkeen löytäminen :)
 
Täällä tuli tänään kirje äitiyspoliklinikalta. :) Ultra aika ois 10.11 ja verikokees pitäs käydä 20.10 Tuntuu niin pitkältä toi aika tohon ultraan.. Onneks kävin tuol ultras ni tietää et pikkunen on oikees paikas kasvamas.. :)Toivottavasti pysyy toukokuuhun siellä.. :) Tänään 7+5

Täällä oli puhetta noista sydän äänien kuulumisesta ni esikoista odottaessa multa ei meinattu saada neuvolassa kuulumaan ees 14 viikolla et ei kannata aina heti huolestuu ja mulla on kans taaksepäin kallistunu kohtu..
 
Mulla taas verta tanaan, joten lekuriin kaypi tieni.. :sad001
 
Joo, mitapa se lekuri muuta kuin etta hanen arvauksensa on yhta hyva kuin omani, voi olla mennyt kesken tai sitten ei. Lahetteen sain huomiseksi sairaalalle ultraan, sittenhan se selviaa..
 
Katapultti82 tsemppiä! Onneksi kuitenkin ultraan nopeasti aika
 
Joo, kieltamatta valehtelin vahan kun laakari kysyi vuodon maaraa, mutta en halunnut etta alkaa pykimaan mitaan etta ei sinne ultraan tarvitse tms. Joten peukut ja varpaat ristissa huomiseen asti!
 
Takaisin
Top