Tarunen
Puuhakas puhuja
satu' ymmärrän kärvistelys erittäin hyvin. Mulla oli ex mies kans semmonen jolle viina maistui ja aina piti saada pää täyteen. Ärsytti ihan sikana sitten ku siit piti aina valittaa. Tuntui, että mikä minä olen aikuista ihmistä vahtimaan. No eipä tarvi sitä enää vahtia. Onneksi tuo nykyinen kulta ei juurikaan käytä alkoholia <3 Se on hyvä tänne välillä purkaa mieltään. Saa kummasti höyryjä ulos, ku oikein avautuu, kuten itsekin tässä taannoin [:D]
Nyt olenkin ihmetelly, että miten musta on tullu tämmönen herkkä, että korkeintaan itken, mutta en raivareita enää saa. No hyvä vain niin! Tosin viime yönä näin sellaista unta, että tappelin siskoni kanssa ja se suutuspäissään poltti sytkällä mun paitaan reijän [:D] Ei sais enää illalla soitella ihmisille, ku tulevat uniin ja viel perin merkillisellä tavalla. [:D]
No mutta ihanaa.... huomenna pääsee kotiin oman kullan luo ja tänään meinaan käydä leffassa [:)]
Nyt olenkin ihmetelly, että miten musta on tullu tämmönen herkkä, että korkeintaan itken, mutta en raivareita enää saa. No hyvä vain niin! Tosin viime yönä näin sellaista unta, että tappelin siskoni kanssa ja se suutuspäissään poltti sytkällä mun paitaan reijän [:D] Ei sais enää illalla soitella ihmisille, ku tulevat uniin ja viel perin merkillisellä tavalla. [:D]
No mutta ihanaa.... huomenna pääsee kotiin oman kullan luo ja tänään meinaan käydä leffassa [:)]