msj, paljon onnea kotiutumisesta! Aivan ihania poikia, suloisia [:)]
Mun pitäisi tänään lähteä taas Joensuuhun ja kiinnostus on miinus miljoona. Ei huvittaisi yhtään enää mennä sinne päin suomea tässä vaihees. Joutuu olla erossa miehestään ja kodista ja kissasta ja kaikista. Sitten viel tuo 7h junamatka niin ei kyllä nappaisi sitten ollenkaan! Enää jos tämän viikon siel ois, niin sais paljo aikaan, mutta kun ei vaan jaksaisi nappasta nyt ollenkaan!
Muuten täällä on kaikki oikein hyvin. Ollaan remppailtu sitä meidän taloa ja hyvältä se näyttää, vaikka enee on vaan purettu, mutta ku tietää millainen siitä tulee niin ihanaa <3 Mieskin on niin ihana ja huomioiva, että kyllä kelpaa.
Siiri kyllä pakettiautoonkin saa istuimen. Meillä on toinen auto pakettiauto ja olen siitä ihan onnessani, ku saan rattaat ja vaunut sinne vaan heittämällä sisään. Ku kuljen vauvan kanssa kahdestaan niin käytän ehdottomasti sitä [:)] Äläkä huoli siit kylppäristä, meillä puuttuu kylppäristä viel seinät ja koko taloon ei tule viel lämmintä vettä, mutta olen silti ajatellu pärjätä, kyllä me ne valmiiksi saadaan vauvan syntymään [:)]
Miimi, mulla on ollu hiukan veristä valkovuotoa, mutta luulen sen johtuvan siitä, että olen ollu tuol rakennuksella ja touhannu aina välillä vähän liikaa, vaikka mies on kyllä yrittäny vahtia, etten vain tekis liikaa. Minkäs sille mahtaa, ku innostuu [:)] Toivottavasti siel kaikki hyvin. Täällä aina rauhoittuu, kun vaan ittekkin hoksaa rauhoittua.
Iines*, en muuten ole pohtinu ollenkaan että miten synnytys käynnistyy. Varmaan niin, etten edes itse ensi tajua, että se on käynnistyny [:D] Muutama kivuliaampi supistus ollu, mutta kauheesti elättelen toiveita, että sitten kun synnytys käynnistyy niin oisin niin kiiruinen, etten ehtisi vain kotona odotella ja tuskailla [:D]
Äh, mutta minä nyt tuskailen tuon lähdön kanssa, että menenkö vai enkö mene juna-asemalla... Ei kyl nappais yhtää. [:@]