Lokakuun löpinöitä!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä sitä yksin viikot vietellään kun mies paiskii viikot saaressa hommii ja viikonloppuisin tulee kotii..toivottavast saapi saarihommat siihe kuntoo että pääsee synnytyksee mukaa :/ ultrissa ei selvinnyt aikoinaan vaavin sukupuolta joten innolla odotetaan kumpi sieltä tulee.toisaalta on mukavaa kun tulee yllätyksenä :D Anoppi on uhkaavasti alkanut tunkeutumaan yhä enemmän meidän yksityisiin asioihin..joten kohta puoliin häneltä lähtee meidän vara avaimet pois jotta ei olisi vaavin synnyttyä meille ns.tulossa asumaan ja kutsumatta.hän ikävä kyllä asuu meidän viereisessä talossa.Neuvolassa kaikki mennyt hyvin,mitä nyt rautaa joutuu popsimaan :)

Mistä tietää, että olisi hyvä hetki ottaa neuvolatädin sanoista vaari ja jäädä jo mammalomalle pienen saikkulin avustamana? Siitä, kun alkaa töissä itkemään jos ei saa tahtoaan läpi! En tietenkään tarkoittanut alkaa pillittämään, se vaan tuli jostain! Niin noloa..!!! Kaupan päällisiksi mökötin pomolle. Tosi ammattimaista käytöstä. Voi helkkarin hormonit! Nyt sitten paukutan päätäni työpöytään: tyhmä, tyhmä, tyhmä..[:D]

tinkerbell84: eiköhän se pomoki ymmärrä sinua, et hormoonit vähän hyrrää [:D] Eikös sillä verukkeella saa tehä ja sanoa vaikka ja mitä tyhmää??!! [:D]
Täällä tuli aamulla tehtyä pikainen ikean reissu ku alko niin ärsyttään nuo ikkunat. Kaikissa on miehen siskon ostattamat/laittattamat tumman puun väriset sälekaihtimet. Sitte ko ne tuossa ikkunan päällä on niin keräävät pölyä ihan sikana. Ja tämmösellä pimeällä syksy säällä pitää valot olla koko ajan päällä ku se vähänenki valo katoaa nuitten taka.
Nooh käväsin hakemassa ihan normi rullaverhot. Hellu varmasti tykkää ku tulee aamuvuorosta kotiin ja täällä mamma oottaa pikku homman kans [:D]

Kiitos neuvoista. [:)] Juu otettiin kehto sisälle, että saa kunnolla kuivua. Pari päivää oli ennen kuin edes koskin siihen, annoin rauhassa kuivua. Nyt olen pyhkinyt sitä mäntysuovalla sekä miedolla soodavesi seoksella. Juu emme ehdi tai en siis jaksa sen paremmin sitä entisöidä. Yhtä kulmaa pitää vähän liimailla, muuten saa kelvata. Oon miettinyt että jos uskaltais sellaisella höyrypesurilla vähän kuumaa vesihöyryä samoihin ruiskia. Se kun tappaisi varmaan kaikki pöpöt. Mutta mitä mahtaa tehdä maalipinnalle. Kokeilen varmaan ensin varovasti huomaamattomaan kohtaa.

Luomuleena... kehdosta vielä [;)]

Liimausta ei kannata tehdä ennen kuin kehto on kunnolla sisätiloissa kuivunut (voi viedä pitkänkin aikaa). Muussa tapauksessa puu todennäköisesti halkeaa kun se kuivuu kosteutensa pois. Puun kosteus voi tipahtaa jopa kymmeniä prosentteja.

Höyryllä voi yrittää putsata kolosia mut senkin jälkeen on hyvä muistaa antaa kehdon hengittää. Mutta turhia desifiointiaineita ei kannata käyttää, ne voivat vaan tuhota puun.

Huokaus..... [8|]
Nyt on pari päivää ollut jotenkin niin mitäänsanomattomia että alkaa kyllästyttään... Tekemistä olis mutta olo on sellanen ettei jaksa eikä halua mitään vaikka toisaalta tekis mieli puuhailla ja touhuta vaikka mitä...
Tänään sitten sain aikaseks että alotin kunnon siivouksen ja enkös saanut mahan niin kipeeksi että nyt sitä vaan maataan sohvalla ja vatsa kramppaa... [>:] Inhottavaa! Ensin jo aattelin että supistukset alkaa mutta eipä tää taida sitäkään olla.. Hitto kun ei oikeesti edes tiedä miltä kunnon kipeet supistukset tuntuu. Tää on vaan ärsyttävää krampaamista lähinnä ylävatsalla.... [:'(]
Maanantaina olis ultra. Kivaa nähdä miltä sielä näyttää [:)] Viikkoja alkais oleen 36 täynnä niin sais pikkunen vaikka jo syntyä. Musta on nyt tullut jo ihan malttamaton, haluaisin vaan vauvan syliini [:)]

Ai niin! Voi ihanuutta!! [:)] Mulle pidettiin mitä mahtavimmat vauvakutsut! Tuli täytenä yllätyksenä ja ensimmäisenä aloinkin itkeetihrustaan sitä onnea miten ihania ystäviä mulla onkaan [:)] Sain vielä kaiken lisäksi kivan itse kootun tarvikepakkauksen ja vielä lahjakortinkin jolla saan itseeni hemmotella! IHANAA [:)]

mä meinaan mennä vielä kerran töihin. olis seuraava yö. ukkeli suuttui mulle, kun ilmoitin että pomo soitti ja kysyi että pääsisinkö ja mä sanoin että tottakai. ehkä se leppyy [&:]
huomenna kun alkaa virallisestikkin äitiysloma, niin ei tartte oikeestikkaan enää mennä töihin [:D]

...pitää toivoo, että mummot pysyy sängyssään eikä soittele turhia. [:D]

iines*: kuulostipa kivalta tuo yllätys minkä sun ystävät oli järkänny. vauvakutsut, ihana, ja vielä lahjakortti!! Olen kade [:D]
alina: oot hirveen reipas! mä en kyllä ois menny enää yövuoroon ku kerta huomenna alkaa virallisesti äitiysloma. oot vissiin aika sisukas mamma [:D] mä muutenki niin inhosin töissä yövuoroja että hohhoijaa.. kolmivuorotyö on mitä ärsyttävintä!

Mä kävin kuluttamassa energiavaraston tyhjiin kaupungilla. Nyt on olo niiiiiin vetämätön. Ihana vaan läsöttää koneella. Välillä pitää pyöriä ympäri kämppää ettei paikat puudu liiaksi [:D] Onneksi on kaveri tulossa käymään ettei ihan yksin tartte olla koko perjantai-iltaa ku mieski lähti naapurikaupunkiin illanviettoon...

alettiin työkaverin kans kyl tässä miettii et olisinko periaatteessa kelan mielestä saanut mennä yövuoroon, koska äitiysloma alkoi tavallaan 24:00. osaako joku sanoo?

mä oon yövuoroista aina tykännyt, aamuvuorot ne kamalia on [:D]

mäkin haluun vauvakutsut ja lahjakortin! varmasti iines oli ihanaa [:)]

Taitaa sit alina nukkua tämänpäiväisen synnytysvalmennuksen ohi, kun on yövuorossa ollut. Minä tässä juuri teen lähtöä kerskussairaalalle synnytysvalmennukseen.

Päästiin tiistaina kotilomalle ja perjantaina meidän piti mennä sairaalaan tarkistukseen...kaikki oli hyvin joten pääsimme nyt kokonaan kotiin[:)]. Pojat ovat tänään tasan kuukauden ikäsiä ja niillä olis viel melkein kuukaus laskettuun aikaan ja me ollaan jo kotona[:D].
Pienempi paino eilen 1965g ja isompi 2395g (onhan sit  painoa hyvin tullu ku lähtö painot oli 1375g ja 1830g)

Niin ja isompi pääsi jo kokonaan eroon nenämahaletkusta, pienemmlle se viel jätettiin varalta, varmaan 1-2 viikon kuluttua myös siitä päästään eroon.

tos on viel kuva poitsuista kehdossa kotona[:D]

Onnea ja voimia kotiutumiseen ja elämään sinne:). Aivan tosi suloiset pojat! <3

Onnea msj ja teidän koko perheelle. Ihanaa että olette nyt päässeet "lopullisesti" kotiin. Toivottavasti arki alkaa pian sujua ja pojat antavat sun välillä nukkuakin. [:)]

ihanat pojat ja onnea kotiutumisesta [:)] kaikkea hyvää koko perheelle [:)]

Suloiset pojat, voimia koti elamaan!

Itse kavin harjottelemssa jo yon sairaalassa, verenpaineen takia, mutta nyt kaikki hyvin. Muut arvot ok, eli ei raskausmyrkytysta tms. Maanataina uudeleen laakariin, nyt mennaan vko 36.

Voimia kaikille!

onnnnnnea msj [:)]

ja hemuli74, hurjilla kolmen tunnin unilla lyllersin paikalle. [:D]

Takaisin