Tervehdys kaikille! Meillä on ollut ihana lokakuu: juhlimme häitämme 29.9. ja hääpäivä oli todella ihana ja ikimuistoinen. 1.10. suuntasimme sitten 3 viikon honeymoonille Jenkkeihin ( matkaohjelmassa oli Las Vegas, Karibian risteily, Miami ja New York). Paljon tehtiin, nähtiin ja nautittiin. Ja syötiin. Mulla oli onneksi vointi tosi hyvä. Jaksoin kävellä ja liikkua ja mennä. Ja vauva alkoi todenteolla ilmoitella jämäköillä potkukuilla itsestään, niin että tiesi pikkukaverinkin olevan reissusta ja helteestä huolimatta kunnossa. Huomenna olis sitten paluu arkeen ja työhön. Vähän meinaa aikaero vaivata...
Meillä on vakuutukset Tapiolassa ja ollaan saatu suositus ottaa lapsivakuutus myös sieltä lähinnä omavastuu käytännön vuoksi (vuosittainen omavastuu, ei kerta omavastuuta). Mut pitää vielä vertailla noita vakuutuksia.
Ristiäisistä ei oo vielä päätetty. Itse olisin kastamisen kannalla ( lapsi voi myöhemmin itse halutessaan erota kirkosta, eikä tarvi kastaa jos haluukin riparille). Mies ois nimeämisen kannalla (riparin sijasta voi mennä prometheus leirille). Kuulutaan kumpikin kirkkoon muttei olla kovin uskonnollisia. Tätä täytyy siis vielä miettiä!