Lokakuun jutustelut

Mulla on neuvola joka toinen viikko o_O tai jos on ollut ultra niin siitä aina taas viikko väliä ja sit neuvola... eli siis joka toinen viikko jotain tyylillä
 
Onpa suuria eroja eri paikoissa. Mitä siellä sit tsekataan niin usein? Ite en henkilökohtaisesti kaipaa neuvolakäyntiä muuhun ku vauvan seurantaan, ärsyttää ne ylimääräiset jutustelut jotenkin.. Lääkärikäynnilläkin tuli viimeistään juopponarkkari olo, ku tuntui ettei se lääkäri usko etten juo enkä polta. Ehkä oon helppo syyllistymään ilman syytä :O :D
 
Mulla ainakin hirveen tarkassa syynissä kaikki verenpaineet jne, kun ei ne usko vaikka oonki näin tukeva niin kaikki ois kunnossa. Kun on muutoin riskiraskaus ja esikoinen nii ne vauvaa tarkkailee :D
 
Oon just menossa laivalle ja miten sitä ikinä selvii kun alkaa toi normaali nukkumaanmenoaika kolkutella jo nurkan takana :D taidan olla muille tylsää reissuseuraa
 
oookei, mietin vaa et onks liian vähän ku vertasin kaverii mut ehkä ei sitte ooo.... ja eipä varmaa ku vointi on hyvä ja minivauva potkii ku hullu nii mikäs tässä ollessa.
 
Mieki kävin eile kavereiden kanssa baarissa ja totesin että ei ole enää minun juttu!! Koko paikka oli ihan täynnä haisevia humalaisia, päädyin sit lopulta yksikseni seisoskelemaan väljemmälle alueelle ja oottelemaan et millo lähetään. :D oma koti parasta :Heartred
 
Tuntuu ihan hassulta ,että enää 17 viikkoa laskettuun aikaan. Toki voi syntyä ennen tai jälkeen la. Aika on mennyt tosi nopeasti. Meinaa välillä tulla suorastaan paniikki "ei vielä, ei vielä" kun tajuaa miten nopsaa kuukaudet menee. Joulukuussa alkaa jo perhevalmennus :O
 
Mullakin on pahat alaselkä- ja nivuskivut.. Tukivyötä ehdottivat neuvolasta, ei oo vielä tullut hommattua. Onko joku kokeillut? Onko olllu apua? :) Itse pystyn vain satunnaisia keikkoja tekemään hoitoalalla kipujen takia... tosi kurjaa kun mieli haluaisi töihin mutta kroppa laittaa vastaan!
 
Marjahei mulla on rehbandin SI-tukivyö ja siitä on apua! Ilman sitä on liikkuminen tuskaa.

Ja runoilijatar, nopiaa se aika menee! Meilläki enää 17vk aikaa, sitte on kaks huutavaa kakaraa...
 
Okei! Hmm täytyy varmaan hankkia itsellekin sellanen.. Apteekista löytyyköhän? Vai tarviiko hakea apuvälinelainaamosta tai muuta sellasta?
 
Tampereella ainakin saa tukivyön apuvälinelainaamosta, kysyin tänään neuvolassa siitä. Siellä pitäis olla kahta erilaista mallia, mitä voi käydä testaamassa :)
 
mä itsekkin huomenna soitan neuvolaa ku tk:n puolelta ei enää auteta mua ku kuulun neuvolan piirii... muuten olisin hakenu sen ilta päivystyksestä. jjjjeeeeee ihan sairaan mahtava fiilis, mulla on rattaat, sänky, hoitoalusta mut amme puuttuu vielä mut hyvin on aikaa... nyt saa relata :)
 
Tukivyötä kannattaa käydä kyselemässä apuvälinelainaamosta/ tk fysioterapiasta. Saa kokeilla mahdollisesti erilaisia, jos niillä sattuu olemaan :)
Töissäolo on toisaalta ihanaa kun on päivisin ns. tekemistä ja sosiaalinen ympäristö, toisaalta taas puuduttavaa, kun on niin väsynyt päivien jälkeen, ettei meinaa muuta jaksaa. Esikoisen kanssa meni aika todella nopeasti kotonakin, vaikka vuoden jälkeen olin täysin valmis palaamaan töihin. Nyt olen miettinyt, että olen pidempään kotona, mutta voisin tehdä jonkinlaisia työkeikkoja enemmän. Mutta tällainen suunnitelma nyt, katsotaan mikä on sitten vuoden päästä totuus :D
 
Onko täällä innokkaita "konmarittajia"? Muhun taitaa olla iskemässä hinku kokeilla sitä ja päästä turhasta tavarasta eroon. Varsinkin lapsen myötä vaatteita, leluja yms on kertynyt kauheat röykkiöt. Mietin jo ajankohtaa, koska hyökkäisin kaappien kimppuun. Pitäisköhän varata ennakkoon kirppispöytä karsimisen jälkeiselle viikolle?
 
piti ihan googlata että mistä konmarittajista puhuit :D varmaan vois kokeilla sitä vaatteiden järjestelysysteemiä :D
 
Mä en ole mikään konmarittaja, mutta käyn kaapit läpi säännöllisesti ja pistän kaiken turhan aina pois. Mies on aivan kauhuissaan :D Enkä siedä epäjärjestyksessä olevia tai liian täyteen tungettuja kaappeja, vaan kaikelle täytyy olla selkeä paikka. Ajattelin ennen joulua tehdä tilaa vauvan tavaroille ja tehdä joka syksyisen kaappien tonkimisen :)
 
Mä en oo edes hakenu vielä :) ei oo tilaa säilyttää, ehkä enskuus sitte haen :D
 
Takaisin
Top