Lokakuun jutusteluja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röpelö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep unet karkasi taas, tässä kolmisen tuntia jo kukkunut hereillä. :sad001 Väsyttää kamalasti mutta ei vaan saa unta. Sinkkuelämää-boksin vikat jaksot tullut katsottua. Ehkä täytyy kuitenkin yrittää mennä nyt takaisin nukkumaan...

Täällä herätty tunti sitte jumalattomaan närästykseen, nyt alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että menee ohi.. Kohta pääsee varmaan takas nukkuu! :)

Täällä myös unettomuutta viime yönä. Neljä pissareissua ja kipee, turvonnu käsi herätteli siihen vielä muutamat extrat päälle.

Eipä tartte omaan oloon keskittyä ihan koko ajan kun koiravanhus vie nyt kuus nolla... Kolmelta heräsin kuselle ja havaitsin ison vesivelliroiskeen (en osaa puhua ees ripulista tässä kohtaa) lattialla, sitä oli joka puolella roiskeina. Koira keittiön pöydän alla surkeana kylki p*skassa, herätin miehen sitä pesemään... Nyt aamummalla kävelin riisivesilänttiin, joka oli ihan mein lattian värinen. En tiedä omitä kautta se oli tullut, ei juuri haissut miltään. Ainut, mitä koira eilen söi.

Koira on 17-vuotias pystykorva, en tiedä oliko tää nyt tässä, mutta mies tekee lopulliset päätökset, koira on sen. :P

Täällä kipeä ilta ja surkea yö takana. Mies oli jo välillä lähdössä sairaalaan. Supistukset tulivat aaltoina, enkä halunnut lähteä, kun eivät olleet säännöllisiä. Nyt ei supistele, paikat vain kipeinä ja paha olo. Nukuin noin neljästä yhdeksään. Kohta taidan mennä takaisin nukkumaan...

Aika moista kärvistelyä..

Nukuinkohan mä ollenkaan viime yönä... Katoin netflixistä varmaan 15 jaksoa Nannya :D välillä oon torkahtanut hetkeksi kyllä, mutta kohta herännyt vaihtamaan asentoa. En ollu mitenkään tavanomaista kipeämpi, olin vaan tosi levoton. Klo 8-11 oon nukkunut enimmäkseen. Tänään tulee kummityttö yökylään.. huhhuh, oon varmasti tosi hauska ja viihdyttävä täti tänään :D

Lilliputtis, tosi kurjaa, että koiranne on kipeä. :( onhan se kieltämättä todella iäkäs... Jospa sen olo kuitenkin helpottaisi.

Justiina89, mulla on sama juttu eli kun meen takaisin sänkyyn aamulla varhain niin saan parhaiten nukuttua just siinä 7-11 välillä. Kummallista... Menee kyllä nyt rytmi ihan sekaisin mutta pääasia tosiaan että sais edes jonkin verran unta.

Lilliputtis, toivottavasti koiranne paranee vielä! On jo kunnioitettava ikä tuo 17-vuotta!
Meillä kans koira sairastui kohtutulehdukseen tuossa 1,5viikkoa sitten ja jouduttiin viemään päivystävälle eläinlääkärille, jossa leikattiin samantien. Nyt onneksi koira jo täysin terve, ikää hänellä vasta 6-vuotta :)

Kiitos tsempeistä... Katsotaan, tuo on tosi herkkämahainen ja kaikki alkoi, kun söi xxl-liikkeen possunkorvan (normisti ei tollasia syö), katellaan viikonlopun yli miten etenee. Se kuitenkin juo ja oli aamulenkillä vähän pirteempi, vaik varmasti aika heikkona ku ei pysy sisällä mikään. Ostin actapectiä mutta eipä saa syötettyä, pitäs ehkä hakea tonnikalaa ja iskee jauhe sen sekaan. Jos SE ei kelpaa, asiat on todella huonosti :P

Unikko; tolta leikattiin kans märkäkohtu kun se oli 9-vuotias. Meni nopeesti huonoon kuntoon ja leikattiin aika viime hetkellä; pieni koira ja kohtu oli maitopurkin kokoinen, täynnä mätää :P Sai sillä itselleen lisävuosia, vaikka onhan se fakta että nyt mennään jo ihan "ylivuosilla" <3

Lilliputtis, kurjaa koiran puolesta ja toki myös teidän :( onpa tosiaan kunnioitettava ikä jo!

Me ollaan ajelemassa jo kohti kotia täältä Helsingistä. Vielä pari tuntia matkaa. Esikoinen vetää sopivasti päiväunia tässä matkalla :) Illalla se menee mummolaan yöks. Onneks uskalsin lähteä tänne vielä mukaan! Meni viikko kivasti ja nopeasti! Vähän siis maanantaina ultrassa säikähdin kun lääkäri sanoi että nyt jos vedet menee tai supistukset alkaa niin välittömästi sairaalaan. Vauva kun on perätilasssa ja vasta että napanuora luiskahtaa ulos on suuri. Hetken pohdin että viitsinkö lähteä kotipaikkakunnalta mihinkään mutta miehen ja äitini rohkaisemana uskalsin! Onhan sairaalat Helsingissäkin ja olisi ollut mieskin lähempänä ;)

Täällä oyssin reissu takana, sektio aikaistui viikolla!! Eli mulla on 4 päivää aikaa pistää hulinaksi :D
Keskiviikko aamuna sairaalaan... Huihuihui!
Mut onneks on tämä viimetinka, saa lapselle sängyn laitettua ja vaatteet valmiiksi jne :)

Meillä on miehellä peli-ilta, joten he ovat valloittaneet olohuoneen sohvat. Itse pötköttelen sängyssä ja katson himymiä :) mukavaa, että miehen kaverit tulevat meille ja ymmärtävät, ettei mieheni halua olla "viihteellä" eri paikassa kuin minä.

Meillä taas mies pitkästä aikaa viettämässä iltaa, joten soin hänelle kyllä mielihyvin tuulettumis illan. :) Täällä ei meinaa itselleni tulla uni silmään. Koko päivän kauhea väsymys päällä, joten liekkö sitten yliväsymys kun ei uni ota silmään. Ihana oli kun mies pääsi hyvin ajoissa tänään töistä niin käytiin yhdessä ulkoiluttamassa meidän karvakasaa. Ei edes mikään pitkä lenkki, vain hiukan normaalia pidempi mitä olen nyt yksin käyttänyt koiraa. Niin johan alkoi loppussa supistella, ei se kummoissia tosiaan vaadi kun alkaa supistaa. Onko kellään muulla muuten käynyt niin että pissillä käynnin jälkeen alkaa supistamaan? Mulle käy joskus yöllä niin.

WilMi vähän jännää, tsemppiä loppuhulinoihin ja muistahan levähtääkin :)

Ja Stork vähänkö mä oon kade noista karkeista. Itse kun uskalla edes pullaa syödä ettei sokerit heitä.. Ja mielitekoja kyllä olis...

Täällä mies alkoi katselemaan "mörkö elokuvia" ja minä kiltisti kömmin yöpuulle, ei oikein oo mun juttu.
pikkuinen tuntuu tietävän, koska on viikonloppu, tai sitten sillä saunalla tosiaan on jotain vaikutuksia. Viikko ollut melko rauhallinen supparien suhteen, mutta nyt saunan jälkeen ollut muutama oikeinkin kipeä. Ei nyt kuitenkaan vielä niin, että tarvisi lähtöä miettiä, mutta kummiskin.

Täällä kanssa supistaa aina kun käy pissalla ihmettelin itse ihan samaa että mistähän johtuu?

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Esikko, mullakaan ei oo mitään hajua mistä johtuu. Joskus supistaa päivälläkin pissin jälkee, mut yleensä yöllä ja aika napakastikin. Ois kyllä mielenkiintoista tietää mistä johtuu.

Jonsku87, mäkään en noiden mörkö elokuvien ystävä ole. Onneks ei mieskään erityisemmin niistä välitä, mutta kun katsoo niin mäkin kipitän peiton alle :D
Saas nähdä huomenna miten sauna vaikuttaa täällä, vielä ei viimeviikoll lisännyt supistuksia.

Takaisin