Lokakuun jutusteluille ja plussaustunnelmia:D

Täällä myös viime viikolla plussattu! Nyt viikot 4+6 ja laskurin mukaan la 12.7. Ikää 24 ja esikoista odotellaan. Oireina oikeastaan vain tolkuton väsymys, voisin nukkua yöt ja päivät! Väsymys ärsyttää, sillä liikunta ollut aina iso osa mun arkea, mutta nyt tuntuu ylitsepääsemättömän rankalta! Kuitenkin älyttömän onnellinen pienestä masuasukista :happy:

Jännittää vähän, että miten sitä onnistuu pitämään raskautta salassa, kun pikkujoulukausi edessä :smiley-bounce022 Miehen kanssa ollaan luvattu parin viikon päästä pikkujoulut järjestää enkä haluaisi asian vielä silloin paljastuvan :confused005 Älkää käsittäkö väärin ei oo ollu koskaan tapana kaksin käsin ottaa, mutta uskon silti, että totaalikieltäytyminen herättää epäilyksiä kun häätkin olivat elokuun lopulla :D Tää tunne on vähän ristiriitainen, sillä toisaalta haluais jo kailottaa uutisen koko maailmalle! Kuitenkin keskenmeno vielä pelottaa... Meillä tärppäsi ekasta kierrosta ja vielä sellanen tunne, että liian hyvää ollakseen totta!

Ja neuvolassakin meni vain vastaajaan kun pitävät tänään mokomat rontit tyhypäivää! :D

Tsemppiä kaikille odotukseen! :)
 
punski tervetuloa matkaan! Meilläkin mieheni kanssa jo toistamiseen ekasta kierrosta raskaus ja eka meni todella hyvin ja nyt toivotaan vaan että toinenki menee :) saahan niitä hyviä asioita tapahtua vaikkei uskoisi :wink
 
Täällä plussattiin lauantain ja nyt olis 5+. La olis n10.7 meille tulossa viides ja olo onkin sellainen että voiko olla todellista,"liian helposti tärppäs". Poikia yritettiin kuiteskin reilu vuos. Ja nyt tärppäs 6 kierrost. Haluis hehkuttaa kaikille mut miettiikin just sitä et voiko olla näin hyvä tuuri. Joten sitä ei viel kerrota kellee tosin vatsa on jo sitä koko luokkaa et ei piilossa oysy. Turvotus on ihan pirunmoinen, näyttää kun olisin jo 6kk. Mä en saanut hymiöitä toimimaan :D
 
Tervetuloa uudet! :) Meilläkin tärppäs esikoinen ensimmäisestä kierrosta, tätä odoteltiin viisi kuukautta. Eli hyvin on mahdollista että tärppää nopeasti ja kaikki menee hyvin :) Tulkaahan mukaan noihin muihinkin ketjuihin ja pyytäkää myös salaiseen ryhmään, kun ehdot täyttyvät! :)
 
Huh!!Tänään tehty kaksi plussatestiä 4h väliajalla, ja pakko se on uskoa. Vahvasti Apteekin herkän raskaustestin ja clearblue digitestin mukaan raskaana. Tänään siis 4+4 ja la 16.7. Esikoista odotetaan aviomiehen kanssa, ja häiden jälkeen heti toisesta kierrosta tärppäsi. En olisi kyllä uskonut että näin hyvä tuuri käy, kun oon muutenkin niin malttamaton. Sekava ja onnellinen olo. Oon viimeset 2kk oireista päätellen muka ollut omassa päässäni raskaana, ja seuraavana päivänä taas en. Ja kieltämättä lukenut sataan kertaan foorumilla olleiden odottajien ensioireista. Siksi tuntui luontevalta tulla kertomaan tänne raskaudesta, koska luonnollisesti ei haluta näin alkumetreillä kertoa vielä kaikille. Vaikka tekisi mieli kertoakin koko maailmalle :D

Omat ensioireet oli PMS oireiden pois jäänti kokonaan (rintojen arkuus, kiukkuisuus yms). Alkuviikosta olin ihan varma että nyt menkat alkaa ihan just, mutta ei ne sitten alkaneetkaan. Myös ummetusta ilmeni alkuviikosta vaikka yleensä menkkojen alkaessa vatsa menee ihan sekaisin.

Sisko sai esikoisensa 3kk sitten, ja miehen veli saa toisen lapsen tammikuussa. Ihanaa että tulevalla lapsella tulee olemaan saman ikäisiä serkkuja (jos siis kaikki menee hyvin).

Onnea kaikille heinäkuun odottajille, uskon jo tässä vaiheessa että foorumin tuki esikoista odottavalle tulee varmasti tarpeeeseen :)
 
Takaisin
Top