Lokakuun jutusteluille ja plussaustunnelmia:D

palmikko

Puuhakas puhuja
Helmikuiset 2021
Oon ehkä hiukan innokkaana liikenteessä, mutta plus-testi sai niin hymyilemään, että asia ei pian pysy salassa lähipiiriltä:smiley-angelic003. Tännepäin siis muita odottelemaan juttu seuraksi:smiley-bounce015
 
Tänään kans haalea plussa bongattu :joyful: ja raskautumiselle tasan yks mahdollisuus ollut ja ihan uskomatonta että se sit tärppäs heti. Olettaen tietty että tuo haalea viiva siis vahvistuu ja kaveri pysyy mukana :cat:
Huomenna ois oletettu kuukautisten alkamispäivä vasta mut tuli tänään jo niin outo olo että oli pakko testata, ja koko viime viikko meni niin oudoissa merkeissä, paleluissa ja oloissa että huh :grin
 
Muokattu viimeksi:
Ja siis just parasta että voi tulla tänne purkautuun ja vaikuttamaan ihan höperöltä, ettei tarvi viel näin varhaisessa vaiheessa mennä lähipiirille mitään lipsauttelemaan ja sekoilemaan :bom ja varsinkin kun oon vähän tämmönen "pessimisti ei pety" -tyyppi niin sopii oikein hyvin..
 
Hei mahtavaa! Onnittelut ja ihanaa saada höperyystukea.:hilarious:
Onhan tämä aika erikoista miten sitä voi monella tavalla tuohon plussaan reagoida. Mulla oli kans kyllä jo voinnin puolesta aavistus, vaikka meinasin flunssan syyksi laittaa. :oops:
 
Mä en jotenki usko vieläkään, koska oikeesti yks kerta mentiin miehen kans suojaamattomasti, ja vaikka jälkeenpäin laskeskelinkin että ohoh tasi olla just mahdollisen oviksen aikoihin, niin en ois uskonut että tärppää :joyful: Mies on ollu asenteella "ehkä joskus sitte vois yrittää", niin tulipahan vähän vauhtia hommaan :wink

Mun tissit kans on ihan valtavat, varsinkin kun normioloissa ovat niin mitättömät :smiley-bounce015
Hauska sattuma Vesimelonivauva, meillä on petipuuhat sattuneet sitten taas hetki minun Turkistapaluun jälkeen :cat:
 
Nyt hormonaalisista syistä jo pitempään oli ehkäisynä kondomi, ja just tuona kertana kun ilman suojaa hommissa oltiin niin vielä ilkikurisesti mieheltä kysyin että kai sä riskit tiiät :grin mies vaan tuumasi että no jos niin käy nii sitte on käydäkseen. Sen jälkeen kyllä suojausta käytettiin taas, vaan myöhäistäpä se sitten siinä vaiheessa on ollut :wink ei vaan kumpikaan aateltu että näin kävis näin nopeeta. Mullehan tämä oli iha mahtava juttu kun oon hiillostanut miestä päivittäin jo ihan hulluuden partaalle :dance018mies vaan lupaillut et joskus sitten.. Kertalaakista siis :laughing001
 
Onnittelut kaikille plussista!

Minäkin nyt ilmoittaudun tänne, meni syteen tai saveen. Sai ekan haalean plussan viime viikon tiistai-iltana. Alkuun vahvistui todella hitaasti, mutta tänään näytti jo selvästi paremmalta. Taustalla on kolme perättäistä keskenmenoa, joten ihan hirveästi ei vielä uskalla hurrata... Tsäänssit taitaa olla nyt aika lailla 50-50. Mulla on pari lasta ennestään, kouluikäisiä jo kummatkin.

Oireita on ollut jo kaikenlaisia. Rinnat on ehkä vähän kasvaneet ja on aavistuksen arat. Parina aamuna on ollut yökkäilyä, kun en ole syönyt aamupalaa ajoissa. Alavatsalla on kaikennäköistä nippailua, välillä myös alaselässä, ja iltaisin palelen hillittömästi. Viime viikolla oli muutama aika kipeäkin nippaus. Ja röyhtäily, se on ihan kamalaa.... Vatsa toimii huonosti, ummetus iski heti viime viikolla. Välillä on myös pissatulehdusoloja, ja sen takia ajattelin käydä tänään antamassa pissanäytteen. Voi kyllä olla ihan raskaudesta johtuvaakin.

Viikkoja mulla on nyt 4+2.
 
Itselläkin hieman varovaiset olot, vaikka ei keskenmenoja takana olekaan. Paljon peukkuja nyt pystyyn että pysyy Verde sinulla, ja kaikilla muillakin, kyytiläinen mukana :love7

Meillä on kotona yks alakoululainen, ja nyt kovasti jo jännittää ja aika ei tahdo kulua, kun ei malta oottaa että pääsis hänellekin asiasta kertomaan :happy7

Täälläkin ihmeellisiä tuntemuksia alavatsan ja selän alueella, hurja väsy ja palelu, samoin muka muutamana päivänä ollut jo huono olo, vaikka ei kai sen ällön olon vielä kuuluisi alkaa? En muista käytännössä mitään esikoideni raskausajasta ja/tai oireista mitä silloin oli :laughing002
 
Mietiskelin tuota itsekin. Haluaisin vielä vähän ajan päästä testailla ite uudestaan ennen ku alan neuvolaan ottamaan yhtyeyttä. Jotenki siis varmistua vielä vähän :joyful: Ehkäpä ens maanantaina?
 
Ajattelin myös ite kattella tässä muutaman päivän. Jollei tällä viikolla niin viimeistään seuraavalla. Saa sitte äkkiä homman rullaa ja pääsee mahdollisimman nopeesti varhaisultraan.
 
Moi, mun on pakko tulla tänne purkautumaan, kun en nyt uskalla kenellekään puhua... Yksi kohta 6v poika saanut alkunsa luomusti, nyt lapsettomuushoidoissa jo vuosia, viime kesänä keskeytynyt keskenmeno, nyt tuli plussa la ja veritesti vasta tiistaina.... pelottaa niin hirveästi että menee taas kesken. Viimeksi kaikki hyvin varhaisultrassa vk7, mutta oli sitten lopettanut kasvun melkein heti sen jälkeen :sad001 (ei vaan tullut sitten ulos itsekseen ja olikin aikamoinen ruljanssi sitten koko kesän....en jaksa edes kertoa) Mutta kaikkea sitä voi vielä käydä, mutta eihän sitä voi pelossa elää. Toivotaan tarrasukkia kaikille!! :)
 
Tsemppiä Kisu2, ja toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Mun tunteet menee laidasta laitaan: välillä olen ihan tyyni ja luottavainen, välillä taas pelot ottaa vallan.

Mä soitin tänään jo neuvolaan. Mun keskenmenot on aina olleet keskeytyneitä ja edellyttäneet aika pitkällisen tyhjennysprosessin (paitsi myöhäisessä, rv 17 keskenmenossa, joka hoidettiin osastolla), joten on parempi, että julkisen puolen kirjoissa on jo merkintä raskaudesta, jos jotain ongelmia tulee. Iloisena yllärinä neuvolan puhelinpalvelusta tarjottiin ihan oma-aloitteisesti henkisen puolen tukea. Eka neuvolakäynti olis kuukauden päästä.

Onko täällä muuten ketään muita Klexanen piikittäjiä? Mulla on tässä raskaudessa ekaa kertaa kokeilussa nuo napapiikit.

Nailedit, alakoululaisia on nuo meidänkin tenavat. Nuorempi (poika) sanoi hiljattain, että hän toivoisi pikkuveljeä. Tosi mielellään haluaisin hänen toiveensa toteuttaa. :)
 
Mulla on itsellä 3v 7kk tyttö ja tätä ennen oli raskaus joka päätyi kohtukuolemaan rv 33+ . Tytön raskaus oli helppo eikä juuri pelottanut. Nyt vähän on semmonen jännittynyt ja pelokas olo, että onko mun sisällä oikeesti jotain elämää..
 
Takaisin
Top